Ach, zo is het toch gewoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse voorbeschouwing Boez! We gaan je reactie nog een keer aanhalen morgen.
Ow, en in alle 3 gevallen is het de schuld van Van Nistelrooyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, geen speld tussen te krijgen.
Doe maar vast Ctrl+Cquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse voorbeschouwing Boez! We gaan je reactie nog een keer aanhalen morgen.
Maar wel gescoord op een EK tegen de Duitsers!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:15 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Witschge is nooit echt doorgebroken. Geen topper.
Niet doorgebroken dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar wel gescoord op een EK tegen de Duitsers!
En zijn leuter tijdens de wedstrijd live op TV geweest, dat doen weinigen hem na.
Dat en hij speelde bij Ajax én Feijenoord, won 1 landstitel, 5 bekers, 1 supercup en een europacup. Zijn toch niet veel spelers die hem dat nadoen hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Wanneer ben je in jouw ogen wel doorgebroken dan? Witschge is zeker twee jaar vast basisspeler geweest in Oranje.
Linkshalf speelde hij, daar hebben we nooit echt een gebrek aan gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:45 schreef Ciurlizza het volgende:
International zijn zegt niet veel, vaak is de keuze voor bepaalde posities of bij bepaalde landen toch aardig beperkt.
Precies Witschge speelde voor Nederland. Dat had destijds tijdens het EK-92 waar het de halve finale haalde en tijdens het WK-94 waar het de kwartfinale haalde een schrikbarend tekort aan capabele spelers. Anders hadden we die toernooien wel gewonnen. Ook belachelijk dat Witschge scoorde uit een vrije trap tegen Duitsland op dat EK. Zo'n beperkte speler mag je nooit die verantwoordelijkheid geven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:45 schreef Ciurlizza het volgende:
International zijn zegt niet veel, vaak is de keuze voor bepaalde posities of bij bepaalde landen toch aardig beperkt.
Alle spelers nog schreeuwen; verdomme Witschge, blijf af lulquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:39 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat die afgelegd werd op hem was dan ook een ongelukje tong.
Dat ging over Richard. Speelden samen bij Bordeaux.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:10 schreef Kang-He het volgende:
Zidane heeft gezegd dat Witschge beter dan hij zelf zou zijn geworden als hij alleen wat sneller was geweest.
En die liet ie dus maar zien tegen Portugal toen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Alle spelers nog schreeuwen; verdomme Witschge, blijf af lul
En een beter rechterbeen had gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:10 schreef Kang-He het volgende:
Zidane heeft gezegd dat Witschge beter dan hij zelf zou zijn geworden als hij alleen wat sneller was geweest.
En alweer een record erbij voor San Marco. Voor het eerst winst in Tsjechie voor Oranje komt er aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef Doc het volgende:
Het is geen enkele coach van een NLse ploeg gelukt om het eggie te winnen aldaar ...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:30 schreef start_finish het volgende:
andere voorrondes wonnen we alles, ging alles goed en was het selectiebeleid perfect. Alle andere grote voetballanden winnen alles op dit moment en gaan makkelijk door de zwaarste poules die er bestaan. Frankerijk, Engeland, Brazilie, Argetinie, Portugal en Tsjechie hebben nog geen fouten gemaakt.
Nee hoor, die gaat vlijmscherp naar het WKquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:40 schreef Suijk het volgende:
De enige Nederlander die baalt is v. Bommel.
Die gaat niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaat vlijmscherp naar het WK
Jij zegt bij je eigen crematie nog dat ze blij moeten zijn dat Mieke Telkamp niet op staat uit de kist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:46 schreef kollie het volgende:
De euforie is hier alweer redelijk toegeslagen![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dik tevreden dat ze zich zo makkelijk geplaatst hebben. Maar al dat geschreeuw van kampioenuh ole ole, en "marco maakt ons wereldkampioen" hoeft van mij niet zo... dat doen we voor ieder kampioenschap, en meestal loopt het een ietsjepietsje anders.
Het enige wat ik constateer is dat we onszelf altijd in de favorietenrol dwingen, en dat dat altijd verkeerd afloopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij zegt bij je eigen crematie nog dat ze blij moeten zijn dat Mieke Telkamp niet op staat uit de kist.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef Spideyman het volgende:
Complimenten aan de heer Van Basten. De resultaten en doelcijfers spreken voor zich. Ik kan wel een miljoen mits en maren verzinnen, maar Marco flikt het maar toch mooi.
Geluk dwing je afquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop alleen niet dat we al ons geluk al op gebruikt hebben...
Dat zal van de rest van zijn seizoen bij Barca afhangen. Als-ie dat redelijk tot goed doet verwacht ik dat Marco 'm in nog een oefenduel een kans geeft om te zien hoe hij zich gedraagt. Afhankelijk daarvan zal-ie al dan niet mee gaan.quote:
Dat vermoed ik ook. Ik denk dat Marco hem nog wel een laatste kans zal geven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:00 schreef Doc het volgende:
Dat zal van de rest van zijn seizoen bij Barca afhangen. Als-ie dat redelijk tot goed doet verwacht ik dat Marco 'm in nog een oefenduel een kans geeft om te zien hoe hij zich gedraagt. Afhankelijk daarvan zal-ie al dan niet mee gaan.
En Cocu hebben we ook niet nodig om te winnen. Rafael vd Vaart deed het véél beter dan Cocu de blunderaar!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:31 schreef SocialDisorder het volgende:
het definitieve gelijk van vBasten; vBommel is niet nodig om te winnen.
KAMPIOENEN! OLE OLE
Joh, voor Ajax?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Cocu hebben we ook niet nodig om te winnen. Rafael vd Vaart deed het véél beter dan Cocu de blunderaar!
Ja, en Marco gelukkig ook en hij houdt van verjonging, er is dus nog hoop op een basisplaats voor Van der Vaart op het WK......quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, en Marco gelukkig ook en hij houdt van verjonging, er is dus nog hoop op een basisplaats voor Van der Vaart op het WK......
Cocu is het niet meer, hij begint steeds meer op Frank de Boer te lijken, in zijn laatste jaren. Als Marco echt lef heeft passeert hij hem net zoals prutser Van Bommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |