Jawel, DIT is de originele 6. Die nieuwe isquote:
de 628 was ook al een OP. straks de M635i ook nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, DIT is de originele 6. Die nieuwe is
De velgen daarentegen zijn dan weer niet origineelEigenaar zich helemaal verontschuldigen
Ja ik wist dat al.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Herman, je moet de carterplug alleen handvast draaien zonder gereedschap erbij, hij zet zichzelf vast bij de proefrit![]()
ik plaag je maar wat joh. tis in iig een BMW.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, t is beter als bhp OP.... ALS er een auto is met het getal in de naam, dan is dat gewoon de beste OP. Bovendien had ik er dit keer zelf foto's van, heeft ook iets extra's
Ik wist het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja ik wist dat al.
Ik ben echt slim.
Zolang je maar van je carterplug afblijft nietquote:
Volgens Peu ben je echt slim als je het weet.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens Peu ben je echt slim als je het weet.
Ik ben dus slim.
Jij bent dan als logisch gevolg volgens Peu dus dom.
Maar trek je het niet aan joh, niet iedereen kan zo goed zijn als Peu is!
Zeeuw.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:05 schreef Fugie het volgende:
ik weet niet eens wat een carterplug is, wat ben ik dan ?
rustig maar, reageer het niet af op ons, maar op die carterplugquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:06 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben gewoon kwaad, in elk handboek staat met grote letters dat je die niet te vast moet draaien, hebben ze het toch gedaan.![]()
als de plug kapot gaat ben ik nog verder van huis, dan kan ik het helemaal vergetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
rustig maar, reageer het niet af op ons, maar op die carterplug
nieuwe plug kopen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als de plug kapot gaat ben ik nog verder van huis, dan kan ik het helemaal vergeten![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je houdt je muil over dat ei van je![]()
!
trilei enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op 6 kippen-eieren na, is dit het enige ei wat ik heb
Zlefs een trui aangedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT IS ME TOCH EEN GOED IDEE ZEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Het wordt tijd dat jij weer een baan hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zlefs een trui aangedaanIk dacht, ik ben toch bezig
straks de printer aansluiten, en mn CV uitrpinten, en dan even bij mn potentiele wekrgever langsgaan. Het gaat om een baan van 60 uur in de weekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij weer een baan hebt![]()
FOK!ken telt dus nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben de hel dag druk bezig met van alles en nog wat hoor
En ALS ik die baan krijg ga ik in de aardappelloods aan de slag. heftruckchauffeur/veegmachinst/sorteren, enzovoortseizoenswerk, dus in de winter 60 uur werken, en dan en de zomer vrij
Krijg kanker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:56 schreef Fugie het volgende:
kankerluiehond jij alex
Je krijgt toch wel een uitkering hoop ik hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
herman ik ga niet in op dat domem gewauwel van jeik zit nu 3 dagen thuis na bijna een half jaar gewerkt te hebben, en je begint te zeuren
Ga lekker iemand anders vervelen
leukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
Lekker he.
Hoe was de BHV cursus?
Moest je full-time roken of niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuk
we hebben echte situaties eens kunnen naspelen.
Ik was de hsyterische vrouw die aan een rookvergiftiging leed
Z'n gangetjequote:hoe was het hier?
Hihihi moest alleen hysterisch doen, hoesten ging als vanzelfquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moest je full-time roken of niet?![]()
!
Ik had ook bijna die cursus moeten doen, maar toen nam ik ontslag bij de Shell.
[..]
Z'n gangetje.
Ik heb daarnet m'n bril gebroken.
Zo maar naar huis, en lenzen inproppen.
De Samsung SGH-E730quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi moest alleen hysterisch doen, hoesten ging als vanzelf
Kreeg opeens zo'n hoestbui dat ze echt in paniek raakten
Maar dat bevestigd de vooroordelen zoquote:Gewoon wat witte tape om die bril, zgan plus het voordeel dat je dan net een echte nerd bent
Ah dat ding, niet verkeerd iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
De Samsung SGH-E730
You name it, ik heb het ws drop staan
boeienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Maar dat bevestigd de vooroordelen zo.
Dat is niet het probleem, ik ben gewoon altijd te lui om ze 's ochtends in te proppenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
boeien
Hoef jij niet van die enge dingen in je ogen te douwen
ik weet wat ik me uitzoekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah dat ding, niet verkeerd idd.
Ik hou dr niet van om iets met mn ogen te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem, ik ben gewoon altijd te lui om ze 's ochtends in te proppen.
een wat?quote:
wel 90 MB intern geheugen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope
link omdat er iets teveel specs zijn
ik kan wel meer in mn cd-speler douwenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:37 schreef M5 het volgende:
[..]
wel 90 MB intern geheugen.
zo'n card is wel handig. dan heb je wat aan je mp3 speler functie. ik kan in m'n nokiatje 512 mb proppen.
zo weer genoeg gepimpt voor vandaag.
ik zie soms mensen met een verzamling snoeren rond hun nek lopen van een telefoon, mp3 speler enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan wel meer in mn cd-speler douwen
waar heb ik uberhaupt 60mb aan mp3's voor nodig
een telefoon is voor te smsen en fotootjes te maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:47 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zie soms mensen met een verzamling snoeren rond hun nek lopen van een telefoon, mp3 speler enzo.![]()
dus dacht ik. misschien kun je het één en ander combineren.
foto's maak ik met een fototoestel. en die is ongeveer evengroot als m'n mobiel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
een telefoon is voor te smsen en fotootjes te maken.
mp3 is mooi meegenomen aangezien ik die ringtones bagger vind
een tractor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zag een blitse keverzie gespot topic
en een Ford 7700
Rijswijkse kant, staat meestal in een zijstraat naar ik meen. Meer richting Da COstalaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:06 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Hey ik woon in Broeksloot maar die ben ik nog niet tegengekomen hoor
deX3 is sowieso een uitspatting van een of andere ontwerper die ze 3X kapot moeten slaan...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef M5 het volgende:
ga ik net boodschappen doen. staat er een net nieuwe witte BMW X3 2.5 met zwarte plastic bumpers.![]()
wat een wansmaak![]()
![]()
die dus:
[afbeelding]
wat? dat ik weet dat een Ford 7700 een landbouwvoertuig is? m'n oom heeft een boerderij en rijdt met een soortgelijk ding. lijkt er iig opquote:
in sommige kleuren best wel het aanzien waard vind ik. ik mag de styling van BMW erg graag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:10 schreef Youp het volgende:
[..]
deX3 is sowieso een uitspatting van een of andere ontwerper die ze 3X kapot moeten slaan...
hoe was je rijles?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo!
En ook meteen weer gelijk doeiIk duik maar eens in bad, want ik ben moeeee.
nou ik vind het niks.. de tellertjes zijn wel leuk maar daar heb je het ook mee gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:14 schreef M5 het volgende:
[..]
in sommige kleuren best wel het aanzien waard vind ik. ik mag de styling van BMW erg graag.
maar niet in de kleur Alpineweiss.
niet in slaap vallen en verzuipen hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo!
En ook meteen weer gelijk doeiIk duik maar eens in bad, want ik ben moeeee.
Ik moet over 20 minuten weer piekfijn beneden staanquote:
4 uur.. dan leer je wel wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ging goed!
Morgen moet ik weer, maar dan 4 uur lang!
moet moet.... moet is een groot woordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet over 20 minuten weer piekfijn beneden staan.
Hmm.. douchen.. bad.. douchen.. bad.. douchen.. bad..
BAD!
Moet ik je rug ff komen wassen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet over 20 minuten weer piekfijn beneden staan.
Hmm.. douchen.. bad.. douchen.. bad.. douchen.. bad..
BAD!
aanstellerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:27 schreef PeuRac het volgende:
tering, 4u is echt fucking langik heb een keer 2x 1.5u lessen achter elkaar gehad met een pauze van 30min er tussen. Ik kan je zeggen dat ik helemaal kapot was.
jezus dan ga je je toch vervelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
heftruckrijles was een week achter elkaar elke dag 8 uren.. nooit last gehad hoor
nee. dagdeel theorie, dagdel praktijk. en dan telkens verschillende onderlden, verschillende opdrachten, verschillende typemn heftruck (electrisch, gas/diesel, reachtruck)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
[..]
jezus dan ga je je toch vervelen?![]()
of leer je daar echt wat?
hmm ja oke dan heb je ongeveer iedere dag een ander voertuigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. dagdeel theorie, dagdel praktijk. en dan telkens verschillende onderlden, verschillende opdrachten, verschillende typemn heftruck (electrisch, gas/diesel, reachtruck)
kan wel zijn, maar dat is beter dan gezondheisklachten of ziektes oplopen (of dood gaan) door vervuilde lucht van auto's zonder kat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
zonde, Iran heeft een unieke eigen autoindustrie, en straks zijn alle klassiekers op
duurt ook niet lang meer voor dat er andere merken komen met z'n hypocriete oplossing.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:48 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
geweldig... gebruiken ze een lexus op het plaatje.. toevallig hebben ze wel de enige hybride SUV die dus minder milieu vervuilt dan een gemiddelde personen wagen
daarnaast is dit gewoon het zelfde verhaal als van die geitenneukers in nijmegen (nijmegen was t toch? ) opzouten met die onzin, dat ze maar op de maan gaan wonen, daar hebben ze van niemand last
-edit-
http://www.autoweek.nl/weblog.php?id=101&cache=no
wanneer je op die link klikt dan...
precies... en het is onzin dat een SUV rijder zwaarder belast moet worden zeker aangezien hij ook 50k belasting heeft betaald over zn auto van 100k... dat ze maar eens de bevolkingsgroei gaan remmen en de aanvoer van buitenlanders... dan ben je over een jaar of 20 van alle problemen af...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:52 schreef M5 het volgende:
[..]
duurt ook niet lang meer voor dat er andere merken komen met z'n hypocriete oplossing.
alsof de lexus rx400h nu ineens superzuinig is. valt wel mee vind ik. (ok voor een grote SUV misschien, maar die dingen zijn kwa nut toch al discutabel).
maar zo kan je over alles zeuren.
van mij mag iedereen de auto uitzoeken die hij wil hebben. zolang ik er maar geen last van heb
Daarom, per elke liter benzine lap ik 80% aczijnzen en belastingen, ruim 1/3e van de aanschafsprijs van de auto gaat naar de belastingdienst, laat ze lekker naar de hel lopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:55 schreef Youp het volgende:
[..]
precies... en het is onzin dat een SUV rijder zwaarder belast moet worden zeker aangezien hij ook 50k belasting heeft betaald over zn auto van 100k... dat ze maar eens de bevolkingsgroei gaan remmen en de aanvoer van buitenlanders... dan ben je over een jaar of 20 van alle problemen af...
nog beter, gewoon in Duitsland gaan wonen, hier in NL een auto kopen en die op Duitskenteken zetten, scheelt je van de 164.2 % zo'n 45.2% dus kun je een auto van 160.000 euro voor 120.000 kopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Gewoon in Duitsland laten keuren, en dan imprterenhiep hoi voor sommige Europese regels
je vergeet de 19% btw nog...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, per elke liter benzine lap ik 80% aczijnzen en belastingen, ruim 1/3e van de aanschafsprijs van de auto gaat naar de belastingdienst, laat ze lekker naar de hel lopen
Het is minder.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef Youp het volgende:
[..]
je vergeet de 19% btw nog...
zeg maar dat je +-45% van de aanschafprjis weggeeft...
ehm de BTW gaat over de catalogusprijs + BPM... en de bpm is 42,5%....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is minder.
De totale prijs van een auto is:
100% catalogusprijs
19% BTW
46.2% BPM
----------------- +
165.2% Totale prijs.
100 / 1.652 = 61.53 % dan is de BPM + BTW dus 100 - 61.53 = 38. 46%
Maar het blijft teveel.
Dat de BTW ook over de BPM gaat, is de grootste mythe en BS die er rondhangt in de autowereld, het is wel duidelijk dat jij nooit iets in de richting van verkoop of managment hebt geleerd in de autosector want dan had je dit geweten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:33 schreef Youp het volgende:
[..]
ehm de BTW gaat over de catalogusprijs + BPM... en de bpm is 42,5%....
volgens mijn opleiding zou ik het dan moeten wetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat de BTW ook over de BPM gaat, is de grootste mythe en BS die er rondhangt in de autowereld, het is wel duidelijk dat jij nooit iets in de richting van verkoop of managment hebt geleerd in de autosector want dan had je dit geweten.
Met de BPM zat ik er 4% naast, ik weet dat niet precies omdat ik vooral occasions deed.
161.5% /100
100/1.1615 = 61,92
100-61,92= 38,08%
Zo beter?
En onthoud dus, de BTW gaat dus NIET over de BPM, anders zou je belasting over belasting betalen.
ram dan gewoon op de print knop, heb je dat ook weer gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]printerscanner doet het
scannergedeelte dan, printer meot ik nog testen
Even mn CV printen voor morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ram dan gewoon op de print knop, heb je dat ook weer gehad
tom cruise.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:04 schreef Mukie het volgende:
the last samurai
Toen mannen nog mannen waren
wel n leuke film jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:04 schreef Mukie het volgende:
the last samurai
die komt hier nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:04 schreef M5 het volgende:
[..]
neh. metro is wel handig en d'r zit teminste voelbaar snelheid in.
Tom speelt eens eindelijk een echte vent ipv een arrogante metromanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:05 schreef M5 het volgende:
[..]
tom cruise.
ik moet de film nog een keer kijken.. heb ehm al meer dan een half jaar liggen nu.
Ja best jammer dat het tegenwoordig allemaal zo anoniem isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:09 schreef Youp het volgende:
[..]
wel n leuke film ja
-edit-
je bent jezelf ook bewust dat je tegenwoordig niet meer zomaar iedereens kop in kan slaan.. en dat het strafbaar is om iemand doormidden te klieven met een lang botermes?
Bij de BPM zit een toeslag van ik meende 1200 euro bij een diesel en - 800 euro bij een benzine. Ik zou die gene die jou verteld heeft dat je belasting over belasting moet betalen nog maar eens goed vragen wat zijn bronnen zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Youp het volgende:
[..]
volgens mijn opleiding zou ik het dan moeten wetenmaar die faalt
bij de benzine is het echter wel zo dat je belasting over belasting betaald... en in de autowereld zegt iedereen ook dat dat zo is.. hoe komt men daar dan bij?
Nee, vroeger was alles veel beter, werden hele dorpen uitgemoord omdat het meisje van het ene dorp verlieft was op een jongen uit het anderequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja best jammer dat het tegenwoordig allemaal zo anoniem is
Nu druk je op een knopje en een paar duizend km verderop moordt je in 1 keer een heel dorp uit.
Dan heb ik liever die veldslagen van vroeger, gevechten met eer en met een andere reden dan olie![]()
Ik ben ook een echte manquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:04 schreef Mukie het volgende:
the last samurai
ik vind ehm alleen ok in Collateral. Teminste niet elke 5 min. zo'n lompe grijns op z'n bek en een rol als de bad guy.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tom speelt eens eindelijk een echte vent ipv een arrogante metroman
Liever dat, dan wat er tegenwoordig gaande is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, vroeger was alles veel beter, werden hele dorpen uitgemoord omdat het meisje van het ene dorp verlieft was op een jongen uit het andere![]()
Daar is idd ook aardig om te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef M5 het volgende:
[..]
ik vind ehm alleen ok in Collateral. Teminste niet elke 5 min. zo'n lompe grijns op z'n bek en een rol als de bad guy.
Eigenlijk heb je gelijk, maar ik wil geen boomknuffelaar zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Liever dat, dan wat er tegenwoordig gaande is.
Zodanige verminkingen dmv gassen dat het generaties later nog het effect voelbaar is.
Dan heb ik het nog niet over hoe het de natuur verminkt hierdoor en de dieren.
Ik lijk wel een boomknuffelaar
en nu niet meer wou je zeggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, vroeger was alles veel beter, werden hele dorpen uitgemoord omdat het meisje van het ene dorp verlieft was op een jongen uit het andere![]()
Bomen knufflen is OKquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Liever dat, dan wat er tegenwoordig gaande is.
Zodanige verminkingen dmv gassen dat het generaties later nog het effect voelbaar is.
Dan heb ik het nog niet over hoe het de natuur verminkt hierdoor en de dieren.
Ik lijk wel een boomknuffelaar
* ook_gek spontaan een boom isquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek spontaan een boom krijgt
kom eens uit de ransstad en kom er achter dat er nog plaatsen zijn waar je te hard kan rijden, waar je niet de hele tijd in de file staat en waar nog natuur is waar je doorheen kan denderen...quote:
Om je auto plat te rijden op een struikje van 1m zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:27 schreef Youp het volgende:
[..]
kom eens uit de ransstad en kom er achter dat er nog plaatsen zijn waar je te hard kan rijden, waar je niet de hele tijd in de file staat en waar nog natuur is waar je doorheen kan denderen...
dat was net binnen de bewoonde wereldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om je auto plat te rijden op een struikje van 1m zeker![]()
sorry, inkoppertje
Gewoon elke snelweg na middernachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Plekken waar je nog te hard kunt rijden zijn okay als je je even wilt afreageren op de file-stress..
ja leuk en aardig maar daar controleren ze nog wel eens.. hier heb je dus perfect geasfalteerde 5 meter brede "landweggetjes" tussen de akkers door.. daar controleerd niemandquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon elke snelweg na middernacht![]()
![]()
Of zondag ochtend om 7u in je auto stappen helpt ook altijd![]()
![]()
flitskasten en trajectcontrole's staan na middernacht nog steeds niet uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon elke snelweg na middernacht![]()
![]()
Of zondag ochtend om 7u in je auto stappen helpt ook altijd![]()
![]()
hehe. ja was maar een grap hoor. woon nu ook niet meer in de randstad. daar buiten is lekker rustig en op sommige plaatsen kun je idd nog ff testen of je auto nog volgens de opgave loopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:27 schreef Youp het volgende:
[..]
kom eens uit de ransstad en kom er achter dat er nog plaatsen zijn waar je te hard kan rijden, waar je niet de hele tijd in de file staat en waar nog natuur is waar je doorheen kan denderen...
pff. ik gebruik maar 1 luchtje. meer dan genoeg en ik houd geld over wat andersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
ik heb vandaag even luchtjes laten halen.
Koste gewoon even 298 euro nog wat![]()
Zegt die vrouw van. Zo zo sinterklaas inkopen aan het doen? Nee zegt mijn moeder dit is allemaal voor mijn zoon die moest dit hebben. Zegt dat grietje van, dit is voor 1 persoon? Ja zegt mijn moeder dit is voor 1 persoon. ZO DANdat grietje dacht dat ze gek werd hahaha
Goed nieuws!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:42 schreef Hugster het volgende:
De buurvrouw heeft gezegd alle schade op haar te nemen van het ongeluk
Daar wilde ze me niet mee belasten![]()
Uhuquote:
Altijd als ik er ben zit er wel een of andere kneus voor me die niet harder als 50 wilquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:37 schreef Hugster het volgende:
ja de amsterdamsestraatweg leent zich daar uitermate goed voor![]()
hey ieder z'n meugquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
pff. ik gebruik maar 1 luchtje. meer dan genoeg en ik houd geld over wat anders
grote verpakking is 125 ml. in NL vaak niet eens te krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhu![]()
hugo boss bottled
emporio armani HE
armani aqua di gio
Tommy hilfiger
fahrenheit DEO
ralp lauren polo bleu
Dit heb ik allemaal gekocht. En natuurlijk grote flesjes![]()
welke busbaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd als ik er ben zit er wel een of andere kneus voor me die niet harder als 50 wilworden ze kwaad als ik ze inhaal over de busbaan
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:42 schreef Hugster het volgende:
De buurvrouw heeft gezegd alle schade op haar te nemen van het ongeluk
Daar wilde ze me niet mee belasten![]()
Of ben ik nu in de war met een andere wegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
welke busbaan
Het was meer sarcastisch bedoeld btw, aangzien ik daar in de afgelopen maanden al 2 klappers heb gemaakt
Jij begrijpt hetquote:
Hey elke dag lekker ruiken is belangrijk. Maar regelmatig anders ruiken is nog veel belangrijker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
pff. ik gebruik maar 1 luchtje. meer dan genoeg en ik houd geld over wat anders
yepquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of ben ik nu in de war met een andere wegals je vanuit Maarssen naar Utc Centraal rijdt kom je toch over de A'damse straatweg???
ik lul maar wat joh.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij begrijpt het![]()
[..]
Hey elke dag lekker ruiken is belangrijk. Maar regelmatig anders ruiken is nog veel belangrijker.
Je moet elke keer weer vernieuwen zo dat het geen sleur word.
En dat is met alles zo![]()
en gave verhoogde Jeepsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
yep
m0cr0paradijsje
CLK AMG's en fout gepimpte M3's en "M3's" bij de vleet
het is tevens de moeder van die vriend van mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]voor de buurvrouw, als ze lekker is heeft ze wel een beurt verdient
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en gave verhoogde Jeeps
(ik heb mijn ene cavia uit Maarssen gehaald)
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]wat zeg je
JIJ bent in mijn woonplaats geweest?
![]()
![]()
spontaan over heen leestquote:
wtf? 300 euro aan luchtjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
ik heb vandaag even luchtjes laten halen.
Koste gewoon even 298 euro nog wat![]()
Zegt die vrouw van. Zo zo sinterklaas inkopen aan het doen? Nee zegt mijn moeder dit is allemaal voor mijn zoon die moest dit hebben. Zegt dat grietje van, dit is voor 1 persoon? Ja zegt mijn moeder dit is voor 1 persoon. ZO DANdat grietje dacht dat ze gek werd hahaha
ook met abba muziek?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
yep
m0cr0paradijsje
CLK AMG's en fout gepimpte M3's en "M3's" bij de vleet
nerdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:12 schreef BoJo het volgende:
omg wat een nerden familie hier![]()
bestaande uit paps,mams en ik.
Desktops
-windows 2000 pro (server)
-windows 2003 server (kloot/studie pc paps)
-windows xp pro (mijne)
Laptops
-PIII 800, winXP, Toshiba (paps oude van werk, lees:niet meer ingeleverd)
-PMobile 1.6, winXP, HP (paps huidige werk)
-PCentrino 1.4, winXP, Acer (mijnus, ooit voor school bestemd)
-PMobile 1.6, winXP, Dell (mijnus werk)
Aso eigenlijk![]()
ah de symfonie van bachquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee, ik weet niet precies wat het is maar het lijkt iig op het opknopen van katten aan bomen
quote:CD 1:
01. 3 Steps Ahead - Drop It
02. Rob Gee - Ecstacy You Got What I Need
03. DJ Isaac - Bad Dreams
04. Toni Samonelli - Hey
05. Bertocucci Feranzano - Xtc Love
06. The Dreamteam - 3 Tha Hard Way
07. DJ Weirdo & Dr Phil Omanski - Young Birds
08. 3 Steps Ahead - In The Name Of Love
09. Bodylotion - No Worries
10. DJ Paul & Teenage Warning - Brohymn
11. Chosen Few - Name Of The Dj
12. Damage Inc. - Turn Around
13. Masters Of Ceremony - Hardcore To Da Bone
14. Neophyte - Braincracking
15. DJ Lancinhouse & DJ Jappo - Ex Lx Ax
16. Lenny Dee & Darkraver - To Da Rhythm
17. Eraserhead - Life Is A Mystery
18. Bodylotion - Always Hardcore
19. The Stunned Guys - Love Really Sucks
CD 2:
01. DJ Forze Team - 909 Trauma
02. Nightraver - So
03. Masoko Solo - Pessa Pessa
04. Darrien Kelly & Stunned Guys - Party Rico
05. Bodylotion - Happy Is Voor Hobos
06. The Prophet - House Time
07. DJ Buzz Fuzz - Chemical Overdrive
08. Lenny Dee - Dreamer
09. Bass Reaction - Technofobia
10. DJ Isaac & The Viper - Back To The Top
11. Rave Nation - Going Crazy
12. DJ E-Rick & Tactic - Our House Is Our House
13. E Wax - Music Maestro
14. DJ Neophyte & Attic & Stylzz - Music Gets You Drunk
15. Darrien Kelly & Stunned Guys - Main Muthafuckas
16. Too Fast For Mellow - We Gonna Get This Place
17. DJ Forze Team - 98 To Piano
18. DJ Paul - Rockin Beats
19. Darrien Kelly & Scott Brown - Gelelhoofd
ja maar ik ruik wel lekker elke dag. En dat vind ik belangrijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
wtf? 300 euro aan luchtjes?
van dr stoel afvalt![]()
de andere 65 draag je nix en stink je?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik ruik wel lekker elke dag. En dat vind ik belangrijk.
Net als nette kleren dragen![]()
errm...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
de andere 65 draag je nix en stink je?![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik zorg dat ik er altijd netjes bij loop tenzij ik een kater heb en het zondag is. Voor de rest regelmatig andere kleren en lekker ruiken niet dagen achter elkaar het zelfde luchtje dragen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
de andere 65 draag je nix en stink je?![]()
laatste van mij was 53 euro per stuk. maar wel 125 ml hugo boss energisequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
errm...![]()
sinds wanneer kosten die geurtjes een euro per stuk enne volgens mij had ie er niet 300 gekocht hoor![]()
nee dat is deze cd,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef Mukie het volgende:
is dat niet true bass nummer zoveel?
passez-la moiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat is deze cd,
V.A. - 110% Hardcore Classics Vol. 1
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOO
download linkje hebben?
hehehe je hebt me doorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
errm...![]()
sinds wanneer kosten die geurtjes een euro per stuk enne volgens mij had ie er niet 300 gekocht hoor![]()
als daar niet Aqua di gio of Boss Bottled bij zit wel jaquote:
ik heb een excuus, ik ben ziekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
Julie hebben me niet eens gemist sinds zondag![]()
![]()
he bahquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja gaan we dan nu eens eindelijk neucken ?
En jij bentquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
Julie hebben me niet eens gemist sinds zondag![]()
![]()
ik heb er een stuk of 20 staanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef Fugie het volgende:
voor zon grote pot stinkzooi betaal je toch al goud 40-50 euro, dus als je dan 6 geurtjes heb staan ben je er al snel![]()
ik heb ook zon fucking grote fles boss bottled, maar die gaat nooit op ofzo
DKNY, CK , Boss(dat tennisbal ding) en Celine... kutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
als daar niet Aqua di gio of Boss Bottled bij zit wel ja![]()
detailsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik las net dat je ziek was, hoeft van mij gelijk ook niet meer zo'n snotterende doos![]()
![]()
quote:Leer der drollen
De spookdrol(ook wel duiker genoemd):
Je voelt hem komen, je hoort hem plonzen, maar er ligt niets in de pot.
De "clean" keutel:
Ligt te glunderen in de pot, geen spoor op het papiertje.
De eeuwige stront:
Je veegt maar en je veegt maar.Toch blijft er steeds wat op het
papiertje. Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden.
Poepje "extra":
De come-back of de wraak door tegenaanval: je bent klaar, maar als
je je broek optrekt stel je vast dat er nog een klein poepje valt.
De aderbreukdrol:
Je moet zo hard drukken dat de aders op je voorhoofd zwellen. Je vreest een hartaanval.
Le Big Mac:
Hij is zo geweldig dat je bang bent om hem kapot te maken als je doortrekt.
Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je dit kunstwerk gebaard hebt.
De aso keutel: (de mol)
Je wilt schijten, je voelt hem zitten, maar er komen alleen krampen en scheten.
Keutel " verkeerd"
Doet zo veel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit, of in stuit.
De kanonbal:
Komt er met zo'n snelheid uit en is zo zwaar dat hij je kont natpletst.
De morning-after stront(napalm drek):
De geelbruine vloeistof die de hele pot besmeurt en brandt in je
gat. De stank is om te snijden.
Konijnenkeutels:
Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken. Ze zijn wel
lief..
De verrassingsdrol (flapdrol):
Je dacht een scheet te laten, maar er is iets bij!
De time-out drol:
Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat
je iemand hoort in het toilet naast je.
Populaire poep:
Zo luid dat iedereen die in de buurt is lacht.
Mexicano:
Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus. Familie van de Napalm stront
De Benji drol:
Weigert te vallen, hoewel je weet dat hij eruit is. Je probeert hem met ritmische kontbewegingen af te schudden.
Tanga coupé:
Zij vergat haar Tanga slipje uit te trek ken. Hij is in de lengte doorgesneden
meer met mij om gaan en alles komt goed met jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
DKNY, CK , Boss(dat tennisbal ding) en Celine... kut![]()
Kom ik morgen speciaal naar Scheveningen, heb je geen tijd voor mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
meer met mij om gaan en alles komt goed met je![]()
Alleen 1 tip ga geen kleding zoals mij uit de US bestellen want voor je het weet ligt dat muur vast bij de douane. Is geen beweging in te krijgen en mee werken om het in te klaren doen ze ook niet voor je![]()
1 het komt helemaal goed met jequote:
ik heb dr geen problemen meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
meer met mij om gaan en alles komt goed met je![]()
Alleen 1 tip ga geen kleding zoals mij uit de US bestellen want voor je het weet ligt dat muur vast bij de douane. Is geen beweging in te krijgen en mee werken om het in te klaren doen ze ook niet voor je![]()
Ik normaal ook niet. Maar deze keer hangt mijn Abercrombie en Fitch kleding vast bij de douanequote:
WTF is dit voor een onzinquote:Deze informatie wordt nu opgevraagd bij de verzender. Indien deze informatie
niet gegeven kan worden, hebben wij een Certificate of Origin nodig van de
goederen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
BO+
Je bent terug
En ik ben er ook weer evenHalverwege de verbouwing
.
trouwens... ik en actieverquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 het komt helemaal goed met je
2 je word iets wat actiefer
Alles rustig aanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Herman, schiet lekker op als je nu nog bezig bent![]()
certificaat van echtheidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef ook_gek het volgende:
mijn zending staat vast om deze reden,
[..]
WTF is dit voor een onzin
Ja dat weet ik. Ik ben redelijk bekend met de douane.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
certificaat van echtheid
nep mag de deur niet uit
He ik ben gisteren in contact gekomen met een ouwe klasgenote van mequote:
Wie is het? Ik heb eens lang en hard na gedacht en volgens mij zat jij in de a afdeling en ik in de b afdeling, vandaar dat jij mij niet herinnerd en ik jou wel...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He ik ben gisteren in contact gekomen met een ouwe klasgenote van me![]()
Zal ik haar de groeten doen van je?
je bedoeld in de zin van niveau A? Dan moet ik je teleur stellen want ik heb D niveau gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Wie is het? Ik heb eens lang en hard na gedacht en volgens mij zat jij in de a afdeling en ik in de b afdeling, vandaar dat jij mij niet herinnerd en ik jou wel...
Ja dat kan ja. Bij wie zat jij in de klas dan? Noem eens wat namenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, er was een splitsing in de klas. Er was een A groep en een B groep.
ja maar dat kleine paard achter de gymzaal was van haar. De rest had geen paarden op schoolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef Sandraugiga het volgende:
Er zatten wel een heleboel huppelkutjes bij mij in de klas die paarden hadden...Blonde dozen.
Goed! Alleen een kleeeein beetje vermoeiend.quote:
ik heb hier nu eeen 200ML armani aqua di gio fles staan zie ik netquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
grote verpakking is 125 ml. in NL vaak niet eens te krijgen.
5 minuten is wel een beetje weinig. Ik reed vaak 4 uur op een dag, in het begin om het uur wisselen met een andere leerling (Maar ik vond dat kut lessen dus later alleen) EN had altijd na 2 uur een kwartier tot een halfuur pauze.. Met de personenauto ging het ook wel met minder, maar voor de vrachtwagen was het ff stevig doorgaan als de pauze werd ingekort..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goed! Alleen een kleeeein beetje vermoeiend.
Vandaag ook 3 uur gelest, met een pauze van 5 minuten!
Maar ach ja, ik vind het wel okay.
Mwah, hij vroeg wel aan me "zullen we weer?". Dus ik had ook nee kunnen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
5 minuten is wel een beetje weinig. Ik reed vaak 4 uur op een dag, in het begin om het uur wisselen met een andere leerling (Maar ik vond dat kut lessen dus later alleen) EN had altijd na 2 uur een kwartier tot een halfuur pauze.. Met de personenauto ging het ook wel met minder, maar voor de vrachtwagen was het ff stevig doorgaan als de pauze werd ingekort..
Reken nu maar tussen de 50 en de 65 Euro.. Ik zou het niet zeker weten, maar dat is wat ik gehoord heb.. (Ik heb zelf alles in 1 pakket gedaan voor m'n opleiding.)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
ik mocht blij wezen met 50min rijden per les en heel soms 2 uur max.
Wat betaal je nu voor rijles? Ik weet nog dat ik begon met 45 gulden en eindigde op 51 gulden
beter dan eerst!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
En zo is de computercorner nu![]()
[afbeelding]
ja. mietjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ben je even een kwartier iet sanders aan het doen, is iedereen maffen
zeeuwse vlag aan de muur.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
En zo is de computercorner nu![]()
[afbeelding]
jij gaat vannacht zeker weer proberen om in de roes te komen tussen wakker zijn en slapenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
Alex, anders stop je even met overal te vragen naar het PTA-modschap.
Je moet wat als je niet drinkt en rooktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij gaat vannacht zeker weer proberen om in de roes te komen tussen wakker zijn en slapen
gekke gast
Yeah rightquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]is pas de eerst ekeer, de vorige drie keer werd het me aangeboden
zware avond gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wees er maar trost op jongenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:en meteen de eerste van heel FOk om ergens te posten na de break
ik zat op fok irc, en toen was er een wanhopig F5ens iemand die verteld dat het forum het weer deedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |