Dat is natuurlijk eeuwig sund, hoewel jullie duidelijk wel reageren op elkanders argumenten. Met de argumenten zal vermoedelijk de een de ander niet overtuigen, maar dat verwachten jullie toch ook niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:07 schreef Vhiper het volgende:
Verder zet ik beleid van Verdonk alleen weg als lachertje, onzin en belabberd met onderbouwing, maar blijkbaar luister jij net zo min naar mijn argumenten als ik naar de jouwe...
Eerlijk gezegd, niet nee...Dat is zo met de meeste discussies hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:26 schreef sigme het volgende:
Dat is natuurlijk eeuwig sund, hoewel jullie duidelijk wel reageren op elkanders argumenten. Met de argumenten zal vermoedelijk de een de ander niet overtuigen, maar dat verwachten jullie toch ook niet?
Het wordt op deze manier onder de aandacht gebracht en daar ben ik al heel blij mee. Ik dacht vroeger net als Sizzler, om eerlijk te zijn, totdat ik zelf met de IND te maken kreeg en ik zag hoe het daar aan toe ging. Daar ben ik echt van geschrokken en heb me sindsdien erg verdiept in hoe het eraan toe gaat in de praktijk.quote:Niettemin zijn er vast meer aandachtige lezertjes als ik, die minder reeds gevormde overtuiging hebben over (in dit geval) Verdonk, haar daden, haar woorden en de waarde van dat al. Voor wie daarover een mening wil vormen is jullie rolverdeling uitstekend.
Geen probleem, ik blijf er graag mee doorgaan, het beleid onder de aandacht te brengen.quote:Mijn dank ervoor![]()
Met of zonder smilies, zal me een rotzorg zijn
Waar pleit je voor? Burgeroorlog?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Verdonk wordt helaas geen lijsttrekker volgens RTL-text, dat zal de VVD wel stemmen kosten. Ik vind dat de poltiek echt aan verandering toe is en ik wordt eigenlijk doodziek van de schijnvrede die er heerst tussen de Nederlanders en de Moslims.
Hem liever niet als premier. Zijn uitstraling doet me denken aan die van een dictator in een willekeurig derde-wereldland. Van Aartsen is een koppige politicus die iedereen zijn mening laat opspelden: je moet verplicht met je neus dezelfde kant opkijken, net zoals alle anderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:46 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken: Premier van Aartsen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |