Ik vind de reacites van Dido heel integer en die gaat dat echt niet vertellenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:53 schreef Pinball het volgende:
Ik ben benieuwd of Dido dat voor zich kan houden. Dat is in die groep een ontzettend heet nieuwtje
Dat krijg je ervan, je plaatst iemand in een hokje, plakt er een label op, blijkt het label niet te kloppen.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno heeft zo'n man-man uitstraling, zo'n sportende/sportkijkende bier-drinker en vrouwen betaster.
Ik bedoel ook niet om te roddelen, maar juist omdat ze zo ontdaan is erover.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:56 schreef cuall het volgende:
Ik vind de reacites van Dido heel integer en die gaat dat echt niet vertellen![]()
In elk geval Lieskequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Dat is juist het spel zoveel mogenlijk mensen laten geloven dat je het niet bent.....Wie hadden Menno nou gestemd.....weet het niet meer
quote:
Ik zou haar ook als een van de weinigen vertrouwen daar...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind de reacites van Dido heel integer en die gaat dat echt niet vertellen![]()
En Dido's moeder is een vieze pot.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef teun911 het volgende:
Niet zo vreemd dat hij Dido heeft gekozen trouwens, de rest behalve Chantal zijn wel erg small minded wat dat betreft
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
Ben er even stil van geworden.
in het huis heeft hij ook gezoend met een vrouw...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef Fiorenza het volgende:
Jeah een rel !! Ik geloof er geen bal van, ook omdat ik uit betrouwbare bron weet dat Menno nog niet heel lang geleden met een vrouw gezoend heeft in Breda.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef Pinball het volgende:
Wie is de homo?
nathalie: rob
dido: joost
tanja: rob
chantal: joost
roel: menno
lieske: menno
menno: joost
ingrid: rob
rob: lieske
linda: rob
joost: joost
Maar kreeg ie er ook een stijve van... dat is de vraagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef Fiorenza het volgende:
Ik geloof er geen bal van, ook omdat ik uit betrouwbare bron weet dat Menno nog niet heel lang geleden met een vrouw gezoend heeft in Breda.
Wat is er niet verstandig aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost is ook redelijk betrouwbaar hoor. Maar om dit nou als homo tegen een man te zeggen die zelf ook homo-trekjes heeft, is niet zo heel verstandig dus ik kan het wel begrijpen dat hij naar Dido gaat.
lees ik net in de streams, geloof er geen flikker van dan had ie ingrid toch wel uitgekozen?? ik ga snel hier ff lezen wat er verder allemaal gezegd isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef teun911 het volgende:
Menno heeft Dido in vertrouwen genomen. Hij is de homo en heeft een vriendje.
dat zou nog 'een spel' kunnen zijn...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef b0ng het volgende:
[..]
in het huis heeft hij ook gezoend met een vrouw...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef b0ng het volgende:
Dan zal ie dus wel homo zijn, net als alle toneelspelersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Gert het volgende:
En als dit niét waar is.... dan kan Menno óók goed toneelspelen.
Kortom: hij kan hoe dan ook enórm goed toneelspelen!
Misschien wel omdat hij als "geheime missie" had om heel BB zijn homo-zijn geheim te houden. Pas aan het eind bekend te maken. Maaaaaaaaar.... Hummie heeft nog gezegd tegen Menno: onthou 25 september 2005 (was toch de datum, weet ik niet meer). Waarschijnlijk werd zelfs Menno overdonderd door de mededeling van Bridget.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:01 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk was het wel duidelijk: Hij kreeg een rood hoofd toen Brid het bekend maakte en een rood hoofd kun je niet zomaar oproepen....
Nee, ik denk dat bewust niet voor Ingrid gekozen heeft omdat hij misschien bang is dat zij gaat flippen en dan weet de rest van het huis het voordat de live uitzendig begint !!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
lees ik net in de streams, geloof er geen flikker van dan had ie ingrid toch wel uitgekozen?? ik ga snel hier ff lezen wat er verder allemaal gezegd is
Goedemorgen trouwens
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar kreeg ie er ook een stijve van... dat is de vraag![]()
Daar zijn ook nog discussies overquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef b0ng het volgende:
[..]
Ik zie ineens ook leuke mogelijkheden om Roel te straffen. Soort van donkere dagboekkamerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:07 schreef cevece het volgende:
Misschien wel omdat hij als "geheime missie" had om heel BB zijn homo-zijn geheim te houden. Pas aan het eind bekend te maken. Maaaaaaaaar.... Hummie heeft nog gezegd tegen Menno: onthou 25 september 2005 (was toch de datum, weet ik niet meer). Waarschijnlijk werd zelfs Menno overdonderd door de mededeling van Bridget.
"The Wrath of Hummie"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |