http://games.fok.nl/news.php?newsid=6753quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:02 schreef Bastard het volgende:
Kan er kort een paar linkjes wordn gegeven naar must see movies ?
OT: dat ding is de mijne als tie maar nie zo duur wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Een admin kan nu echt een wereldgrap maken als tie ff nadenkt
Jou bannen bvquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Een admin kan nu echt een wereldgrap maken als tie ff nadenkt
Gijs doe eens normaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6753
Mond Gijs. Ik blijf FOK!games promotenquote:
Jullie doen dat zeker Gijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mond Gijs. Ik blijf FOK!games promotenWe zijn dan wel geen IGN, maar we doen ons best
Beter dan nat achter de oren pikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:35 schreef Oksel het volgende:
Topic had beter : "X05 Gijsjes zijn nat van onderen" kunnen heten.
He uit mijn fotoboek... je keek vast of je me kan hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef Oksel het volgende:
Trouwens, Roy.. dit is wel je favo shirt, of niet?
[afbeelding]
Ach, er zijn toevallig twee foto's op FOK waarop ik dat shirt aanhebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef Oksel het volgende:
Trouwens, Roy.. dit is wel je favo shirt, of niet?
[afbeelding]
Mag ik m pakken Gijs? Ah toe.. stop hem zo in zn GC!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He uit mijn fotoboek... je keek vast of je me kan hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag ik m pakken Gijs? Ah toe.. stop hem zo in zn GC!
hands-on en eerste impressies zal ons niet zo snel lukken helaas, dat is voorbehouden aan IGN/Gamespot enzo. Toch blijft FOK!games een coole sitequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jullie doen dat zeker GijsRespect daarvoor hoor, maar hands-on of eerste impressies wil ik toch liever van andere sites lezen Gijs... FOK!games is voor jonger publiek denk ik
laatste voyeur: Anonieme FOK!kerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu wordt jouw fotoboek ook bekeken
Jazeker,... alleen navigatie en zoeken zuigt !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Toch blijft FOK!games een coole site
Daar wordt aan gewerktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... alleen navigatie en zoeken zuigt !
Nou en?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerktIk heb toen ik nog ER was al een test versie gezien van de nieuwe search
ach daar wen je aanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... alleen navigatie en zoeken zuigt !
En mijn columns en reviews dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Jullie doen dat zeker GijsRespect daarvoor hoor, maar hands-on of eerste impressies wil ik toch liever van andere sites lezen Gijs... FOK!games is voor jonger publiek denk ik
Waarheid +8quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Teveel tekst over dingen die me niet boeien
Nee had ik niet. De Sony deed het prima. Stel je Xbox in op 4:3 mode en check het dan nog eens.... probeer eens een andere scart. Geen 16:9 aanzetten op de TV ook !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ach daar wen je aan
ff vraagje: Je TV is nog steeds supercoolmaar had jij ook het probleem dat je Xbox-beeld niet helemaal op het scherm pastte? Dat het net iets te groot was zeg maar
Misschien dat het aan mijn Joytech ligt ofzo, want ik heb geen probleem met de PS2
![]()
Gijs,... ik vind je columns altijd heerlijk. Die lees ik echt altijd... reviews niet altijdquote:
Maak jij wel eens wat mee of post je altijd raarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:Het
lijkt
zo
dichtbij
maar
het
duurt
nog
2
maanden
Hij heeft een fantastisch leven, vrouw, huis, werk, vakantie, etc etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maak jij wel eens wat mee of post je altijd raar
Mooi !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft een fantastisch leven, vrouw, huis, werk, vakantie, etc etc.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:Het
lijkt
zo
dichtbij
maar
het
duurt
nog
2
maanden
tis ook niet heel erg, maar ik mis een stukje beeldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee had ik niet. De Sony deed het prima. Stel je Xbox in op 4:3 mode en check het dan nog eens.... probeer eens een andere scart. Geen 16:9 aanzetten op de TV ook !
Heb het gewoon naar m`n zin de laatste tijd, komt door m`n nieuwe baan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maak jij wel eens wat mee of post je altijd raar
Ja dat komt door de 16:9 instelling in het xbox menu, die ff veranderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
tis ook niet heel erg, maar ik mis een stukje beeld
dan ga ik ff verder zoeken
dat is het ook niet, hij staat op normaal... Zal wel aan de joytech liggen die ik hebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat komt door de 16:9 instelling in het xbox menu, die ff veranderen.
Ja dan switch je die ff op iets ANDERS, je zal zien dat het helpt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is het ook niet, hij staat op normaal... Zal wel aan de joytech liggen die ik heb
Ik twijfelquote:
Zei ik gisteren weer toen ze een kopje thee wildequote:
Nee, heb besloten om morgen naar de kapper te gaan Dus je moet nog een dagje wachtenquote:
Ja daaaaaagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, heb besloten om morgen naar de kapper te gaan Dus je moet nog een dagje wachten
Wat denk je wat je voor antwoord krijgt als je me vraagt of dit kind echt van jou is......quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zei ik gisteren weer toen ze een kopje thee wilde
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat denk je wat je voor antwoord krijgt als je me vraagt of dit kind echt van jou is......
Ik wacht op de 360 Gijs !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:25 schreef Bastard het volgende:
Ik wil jullie trouwens niet gek maken.. maar Battlefield 2 die einde deze maand uitkomt schijnt dus he-le-maal de bom te worden he..
Ik twijfel nog,.. hij lijkt me dus errrug cool nu..
Daan is in ieder geval WEL van mijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat denk je wat je voor antwoord krijgt als je me vraagt of dit kind echt van jou is......
ga ik binnenkort ff proberenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Sluit hem eens direct aan of probeer eens een officiele kabel !
Daar twijfel ik nog steeds overquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daan is in ieder geval WEL van mij![]()
Daar twijfel ik aan. Je hebt gezien hoe Daan planten eetquote:
Dus een clan gevecht, beter dan RBS3 laat je links liggen.. grote maps, 24 spelers mogelijk, denk aan de lol die we hadden in battlefield op de pc gek!quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel ook weerOver de 360 maar weer... Ik ga iig GEEN reserveringskit halen
![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus een clan gevecht, beter dan RBS3 laat je links liggen.. grote maps, 24 spelers mogelijk, denk aan de lol die we hadden in battlefield op de pc gek!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan. Je hebt gezien hoe Daan planten eet![]()
Ik ga ook voor de bold techniek.. gewoon gaan naar de winkell.. "doe mij die maar"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel ook weerOver de 360 maar weer... Ik ga iig GEEN reserveringskit halen
![]()
Jij en Noot voor de bolle techniekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de bold techniek.. gewoon gaan naar de winkell.. "doe mij die maar"
Nee, ik kan dat niet zo goed als jou..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Chocobo het volgende:
Hype me eens Gijs.... screens, movie of link?
Nou, ik ben zlfs weer van plan om hem pas met mn verjaardag te halen. Als ik mijn financien bekijk en wat er nog qua games komt en is denk ik dat die beslissing beter is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de bold techniek.. gewoon gaan naar de winkell.. "doe mij die maar"
Net een movie bekeken en ben alweer verkocht Gijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik kan dat niet zo goed als jou..
Filmpjes en previews die ik heb gezien zijn al wat verouderd.. maar ik ga vanavond er eens even voor zitten inderdaad.
Overhoorde net een gespek van een stel EA boys en die waren aan het gillen zo goed was het .( ze spelen hier nu een verdieping lager op het moment dat spel en stonden buiten een peukie te roken, de last van mij was weeer ongekend)
En toen dacht ik.. wanneer komt ie uit.. hee eind deze maand, ff wat screenshots weer bekeken en moest denken aan eerder op de pc. Tranen van het lachen gehad op die maps, de diversieteit aan voertuigen, de lol van mensen achter laten in de woestijn,.
Het zou cool zijn om dat weer te beleven met een stel vrienden denk ik.. maar wat je zegt, dan moet ik niet de enige zijn in dat spel
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik ben zlfs weer van plan om hem pas met mn verjaardag te halen. Als ik mijn financien bekijk en wat er nog qua games komt en is denk ik dat die beslissing beter is.
Maar ja, je weet hoe dat gaat![]()
Maartquote:
Waarom?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef Magneet het volgende:
gtvp
Cool dan zijn we al met zn 3..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach ja moet toch iets he, als er toch veel Gijsjes BF2 gaan halen doe ik het ook
1 maand en 4 wekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar mag je nog even 2 maanden naar kijken
Whahahahahahahaahhahaahhahaquote:
Toen je bij mij thuis was had je ook dat shirt aan..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, er zijn toevallig twee foto's op FOK waarop ik dat shirt aanhebMaar die zijn overigens al wel 3 jaar oud zowat.
Nee..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He uit mijn fotoboek... je keek vast of je me kan hebben
Oh dus 30 zijn is niet meer coolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee..
Vroeger dacht ik dat je cool was.. maar nu net ff niet, toen vermoedde ik dat je 17 was.. maar in je fotoboek zie je er wel aardig uit. Lievelijk, normaal en burgerlijk. Hou ik van. Vrijdag de 14e geef ik een verjaardagsfeest. Kom je ook? Schiedam.
Nopequote:
Ja geen probleem..... wat staat er op het menu. McDonalds bezoek in de keuken of is het koekhappen !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee..
Vroeger dacht ik dat je cool was.. maar nu net ff niet, toen vermoedde ik dat je 17 was.. maar in je fotoboek zie je er wel aardig uit. Lievelijk, normaal en burgerlijk. Hou ik van. Vrijdag de 14e geef ik een verjaardagsfeest. Kom je ook? Schiedam.
Ik denk dat die nog aan het twijfelen isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja geen probleem..... wat staat er op het menu. McDonalds bezoek in de keuken of is het koekhappen !
Dat is geen shop Gijs.... dat is mijn nieuwe camera,... ik focus eerst op een kleur en die gebruikt dan dan alleen maar. Color mode heerst !!quote:
Neeeee.. praat camera dan Gijs!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is geen shop Gijs.... dat is mijn nieuwe camera,... ik focus eerst op een kleur en die gebruikt dan dan alleen maar. Color mode heerst !!
Erg coole foto Gijs!quote:
Piiiiikkkkkquote:
Ik heb hem al weggegeven....hij was me te klein.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:56 schreef silver-surfer het volgende:
Maak jij ook een foto van jezelf in je longsleeve 360 shirt![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
Als we toch foto's aan het posten zijn....
[afbeelding]
Gijsje niet zover ik weet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:00 schreef Chocobo het volgende:
De Nexiums en Gijsje79 halen hem ook wel denk ik !
Whahahaahhahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
Als we toch foto's aan het posten zijn....
[afbeelding]
Nee, meer iets als Medal of Honour. Een goede Single Player game met een solide Multiplayer modus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Word Call of Duty 2 een zelfde soort spel al als Battlefield ?
Haal hem nu maar gewoon!quote:
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Lara op 360![]()
http://main.insidegamer.nl/content.php?id=7990
Laraquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Lara op 360![]()
http://main.insidegamer.nl/content.php?id=7990
quote:
quote:.....Na lang twijfelen of ik hem wel zal halen bij de launch ben ik toch bezwijkt. Het vlees is zwaak. Rationele.......
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Typhuszeikbrit!
Waar GAAAAAAT dit over??quote:
quote:
goed plan, en anders maar op 5 decemberquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga een kit halen als de Makro ze heeft. Heeft Makro ze niet, dan haal ik geen kit. Wel ga ik op 2 december sowieso een 360 halen. BIj de Makro. Ik heb daar immers 10% korting en dan heb ik dus een game en de console voor 400
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga een kit halen als de Makro ze heeft. Heeft Makro ze niet, dan haal ik geen kit. Wel ga ik op 2 december sowieso een 360 halen. BIj de Makro. Ik heb daar immers 10% korting en dan heb ik dus een game en de console voor 400
Yup, helemaal klaar met die stink Xboxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, ben je nou dan klaar?
Vragen? Geen vragen, mooi, gaan we door!!
Mooi, gaan we door.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, helemaal klaar met die stink Xbox
Wanneer haal jij m?quote:
Dan komt Nintendogs uitquote:
quote:I have died and gone to car racing heaven
quote:Project Gotham Racing 3 offers you a spectator mode with the ability to host 30,000 spectators on one eight-person race
quote:In short, Project Gotham Racing 3 is a better looking game than its predecessor, but not just by 0.5 times; It's by five or six times
Hype.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:05 schreef kepler het volgende:![]()
Hands-on PGR3
http://xbox360.ign.com/articles/655/655920p1.html
paar quotes:
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:05 schreef kepler het volgende:![]()
Hands-on PGR3
http://xbox360.ign.com/articles/655/655920p1.html
paar quotes:
[..]
[..]
[..]![]()
naajaaaaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]MEEHYPED !!!!
Ik wil B's vochtige eikel wel zien pulseren als die dit Live ziet
Tis wat he?!quote:
Maar het is zo... PGR3 gaat nergens over... wat een graphics..... !! Kijk dan,... kijk dan vrouw.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis wat he?!
Mijn vrouw gelooft me niet meer..
Van de week zat ik filmpjes te kijken van pgr3.. en ik zei "Dit... is .. on.. geloofelijk.. mooiste filmpje ooit. " En zij kijkt mij aan en zegt, weet je dat ik dat bij ieder filmpje hoor wat je ziet.![]()
of de eeuwige dooddoener "tis maar een spelletje"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar het is zo... PGR3 gaat nergens over... wat een graphics..... !! Kijk dan,... kijk dan vrouw.....
Ja leuk is het antwoord
Ja zag hem ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef Quinny het volgende:
Zat net even in het BBtopic te neuzen en kwam deze tegen:
Inseminatie Chantal verloopt voorspoedig
afbeelding
moest er wel om lachen
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
of de eeuwige dooddoener "tis maar een spelletje"
Jij hebt anders ook een dikke kont hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:15 schreef QueenR het volgende:
Hi Gijsjes![]()
Misschien iets voor een paar van jullie
[afbeelding]
Super-light aluminum frame
Pneumatic resistance control system, which uses air pressure to adjust exercise levels
Force feed back system, which delivers 16 different shock levels according to collisions and explosions in any PC game
Online Health Manager, which accumulates user's exercise records and its levels after each game for accurate health management
Free adjustment of saddle-height and angle of handle
Polyurethane-made saddle
Double shock absorption device using shock absorbers
Urethane-form bottom part to protect the floor on which equipment is placed
Blue LED Light, which turns on according to users' heartbeat
Moveable wheel to make it easy to carry around indoors
Water bottle for exercising
"Gamers die de BK-A6 van NeXfit Technonolgies gebruiken bij het spelen van games zien er binnen de kortste keren weer slank en afgetraind uit. De BK-A6 is namelijk een hometrainer die kan worden gebruikt als joystick (met force feedback) voor de pc, Xbox of playstation.
Volgende meet allemaal een Chocobo lijntje???![]()
Nee dit danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zag hem ook
Die menno die nu moet gaan vertellen dat ie homo is... zal Ingrid blij mee zijn
Weer zo'n kinderachtige reactie die ik niet van iemand van jouw caliber (30, vader) had verwacht. We gaan ordinair bier drinken, foute films kijken en drugs gebruiken. Verder komt het hele hockeyelftal van mijn vriendin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja geen probleem..... wat staat er op het menu. McDonalds bezoek in de keuken of is het koekhappen !
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:15 schreef QueenR het volgende:
Volgende meet allemaal een Chocobo lijntje???![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook een dikke kont hoor
Meisje tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
denk je eens aan iemand anders zijn gezondheid... krijg je dit.
recht en hoekig?quote:
meisje tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meisje ook
Het was een grapje johZo'n ding is echter compleet onzin, gamen is om te relaxen (hoe intensief het soms ook is), dan ga ik niet fietsen
Serieus, buiten dat hockeyteam klinkt het als een doordeweekse dag voor mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Weer zo'n kinderachtige reactie die ik niet van iemand van jouw caliber (30, vader) had verwacht. We gaan ordinair bier drinken, foute films kijken en drugs gebruiken. Verder komt het hele hockeyelftal van mijn vriendin.
Meisje ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meisje toch
Het was een grapje johZo'n ding is echter compleet onzin, gamen is om te relaxen (hoe intensief het soms ook is), dan ga ik niet fietsen
druk eens op dit knopje van je pcquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Weer zo'n kinderachtige reactie die ik niet van iemand van jouw caliber (30, vader) had verwacht. We gaan ordinair bier drinken, foute films kijken en drugs gebruiken. Verder komt het hele hockeyelftal van mijn vriendin.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meisje toch
goed idee11!!1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij mag ook komen hoor, als je graag wilt. Regel een oppas, en kom een biertje doen!
Nu wordt je persoonlijk en vervelend vriendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Gaaf hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef Quinny het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan....
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je lurkt, lurk dan goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij mag ook komen hoor, als je graag wilt. Regel een oppas, en kom een biertje doen!
Dat bekkie ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaaf hoor
Hoe vind ie zn hondjes auto?
Recht en hoekig.....quote:
Ja hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:53 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Die kutauto is echt ergens weg te leggen. Bij de minste geringste trilling gaat die al blaffen![]()
![]()
Maar we komen ook bij jou op kraam bezoekquote:
Ik denk dat ze zelf al sateprikkers in huis heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Recht en hoekig.....Ik zal je iets rechts geven !
Wij hebben al spullen die geluid makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar we komen ook bij jou op kraam bezoek![]()
* Op en neer stuitert *quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Dit is best ziek
The best part about PGR3, however, is not measured in the 80,000 polygons for each car, or the 30,000 people who can watch a spectator mode, it's how the game drives, feels, and rests in your racing-driving heart. Do you want to play this game? Do you wake up committed to earning more kudos or dream at night of beating your friends online? After 30 minutes of hands-on time, I can say Bizarre is ready to make you dream at night like never before. Stick with IGN as we delve into even more PGR3 in the weeks to come.
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar het is zo... PGR3 gaat nergens over... wat een graphics..... !! Kijk dan,... kijk dan vrouw.....
Ja leuk is het antwoord
Heh, die Daanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:50 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die van B. ook.... het is maar een spelletjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Ja maar kijk dan !!!![]()
Ja ik zie het, leuk....
rond, zacht en blubberig?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Recht en hoekig.....Ik zal je iets rechts geven ! Zullen we het anders eens over jouw figuur hebben
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf al sateprikkers in huis heeft
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:18 schreef Quinny het volgende:
En toch zijn jullie mannen echt niet veel beter dan wij vrouwen.
Jullie hypen en zeuren om een antwoord als het om games gaat en wij vrouwen hebben dat met kleding. Waarbij we een reactie krijgen "al kijkend op het horloge" ja schat, staat je leuk. Met andere woorden kunnen we nu gaan want ik wil thuis gaan gamen
schat kijk eens wat posten terug... deze bitterslechte film hebben we al van struik voorgeschoteld gekregen. Gaat werkelijk nergens over...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:16 schreef Chocobo het volgende:
Soms he..... heel soms twijfel ik aan het menselijk ras.... WTF is dit nu weer![]()
http://www.dumpalink.com/media/1128502521
*kuch* homo *kuch*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee
Winkelen heerst, ik vind winkelen leuk
. Ik moet Angeliek juist meesleuren
Je mag me aanraken
Niiiiiiieeeeeeeeeetttttttquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee
Winkelen heerst, ik vind winkelen leuk
. Ik moet Angeliek juist meesleuren
Je mag me aanraken
quote:
Wat een vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:24 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Dat dacht ik ook
Wilde al een poll gaan maken met wie is de homo van de gijsjes
Hoe wordt een lief bedoeld compliment een beledigingquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gelukkig getrouwd met het moo-site meisje dat ik ken
Ze kon mn naam niet eens spellenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
Wraak van vrouwenDie spelling
[afbeelding]
Thanks voor het meedenken Gijs.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Wehkamp heeft ook bliksem bezorging Gijs
Tiger Woods PGA 2006 tour
Nee,.... dat is niet te doen ! Dat gelooft niemand !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef Quinny het volgende:
Sjo probeer je nou te bewijzen dat je geen homo bent met al die billen![]()
+ 7 Zelfkennisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... dat is niet te doen ! Dat gelooft niemand !
Dat krijgt Strol de hele tijd te zienquote:On that front, you'll see more people reacting to your driving. They'll clap when you pull off kudos moves and they'll leap out of the way if you come too close .
Zit gewoon op het puntje van m`n stoel vanwege een beetje tekst over een computerspel(letjequote:The sense of speed is accelerated due to a couple things. First, the recorded engine sounds are incredibly raw and powerful sounding. You hear the revving up engines, the too-quick downshift, or the spinning/skipping of a spinning tire on the road, and you think, "Oh yes! I am driving this car, and I am going to punch it so hard!" Second, when you pull into the two or three interior camera perspectives, the interior shakes and rumbles, unsettling the camera, and thus you, and injecting yet another layer of realism and dread/fear/excitement when pulling off high speed turns in tight toe-to-toe races
30.000, nergens overquote:Project Gotham Racing 3 offers you a spectator mode with the ability to host 30,000 spectators on one eight-person race. Holy mother of God part two. Can you imagine 30,000 people watching you play an online game? Bizarre said that if the spectator mode is successful and more than 30,000 people appear, they can expand the Microsoft servers to hold even more people. CRAZY, I tell you, CRAZY!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[Hypemode]
[..]
Dat krijgt Strol de hele tijd te zien
[..]
Zit gewoon op het puntje van m`n stoel vanwege een beetje tekst over een computerspel(letje) dat pas over 2 maanden uitkomt
PGR3![]()
![]()
[/Hypemode]
Maak me gekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:42 schreef QueenR het volgende:
godver... zelfs ik vind die billenplaatjes wel lekker....![]()
Moest toch wat doen met het feit dat ik van je hieldquote:
U vraagt wij gevenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, tell me more woman!!!!
Godver Gijs.. enig idee hoe mijn sexleven er uit ziet nu?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
U vraagt wij geven
Nu ga nog meer billen posten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja,... weet het preciesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver Gijs.. enig idee hoe mijn sexleven er uit ziet nu?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver Gijs.. enig idee hoe mijn sexleven er uit ziet nu?
Ja maar die hormonen gaan slapen na 2100 uur ofzo dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
geweldig toch? Laatste trimester, hormonen op volle toeren
![]()
vrouwenlijven, vooral billen zijn gewoon sexy. Kan het ook niet helpenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar die hormonen gaan slapen na 2100 uur ofzo dan.
Ik deel je mening, een lekkere kont doe ik ECHT niet moeilijk mee.. gek genoeg vind ik ogen ook erg belangrijk.quote:
Ogen,... ja zeer zeker, maar billen.... oh Gijs billenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je mening, een lekkere kont doe ik ECHT niet moeilijk mee.. gek genoeg vind ik ogen ook erg belangrijk.
is dat zo gek dan? ogen doen heel veel. Mooie blik, mooie billen.. kan niemand weerstaan toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je mening, een lekkere kont doe ik ECHT niet moeilijk mee.. gek genoeg vind ik ogen ook erg belangrijk.
Eens..... biertje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
vrouwenlijven, vooral billen zijn gewoon sexy. Kan het ook niet helpen
sure, of roseetje ook lekkerquote:
Meer MEER MEEEEERRRR!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
is dat zo gek dan? ogen doen heel veel. Mooie blik, mooie billen.. kan niemand weerstaan toch?![]()
Jij bent ook niet snel tevreden...quote:
Sorry, mn fantasie nam een loopje met mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
Jij bent ook niet snel tevreden...altijd maar meer.
het zij je vergeven...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry, mn fantasie nam een loopje met me
*opschrijftquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
het zij je vergeven...
Maarre geef je vrouw veel ananas, aardbeien en donkere chocoladedan slapen die hormonen wel wat later
![]()
slimme jongenquote:
Alle 3 dingen die ze niet lustquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
het zij je vergeven...
Maarre geef je vrouw veel ananas, aardbeien en donkere chocoladedan slapen die hormonen wel wat later
![]()
awww, je blijft een watjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alle 3 dingen die ze niet lust
Maar moet zeggen dat ik het ook wel een eng idee vind om in deze stage sex te hebben eigenlijk
Het idee.. dat je wat kapot maakt. Nee ik weet dat dat niet kan nee.. maar toch ..
chocoladequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
het zij je vergeven...
![]()
hahaha *ziet cho al naar benzinepomp rennen, chocolade en fruitmandje inladen en met gelukzalige blik op de stoep staan bij Quinny, die hem een grommende blik toewerpt, de chocola aanpakt en vervolgens toch niets wil, Cho met een sneue blik op zijn gezicht in zijn gamestoel laat zitten....*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
chocolade![]()
En nee Sjo je hoeft nu niet gelijk bij het benzine station chocolade te gaan halen
Sex heeft trouwens wel een positieve invloed op het kind. Niet dat je daarmee sneller de weeen opwekt hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alle 3 dingen die ze niet lust
Maar moet zeggen dat ik het ook wel een eng idee vind om in deze stage sex te hebben eigenlijk
Het idee.. dat je wat kapot maakt. Nee ik weet dat dat niet kan nee.. maar toch ..
Dat laatste gaat al een paar weken zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahaha *ziet cho al naar benzinepomp rennen, chocolade en fruitmandje inladen en met gelukzalige blik op de stoep staan bij Quinny, die hem een grommende blik toewerpt, de chocola aanpakt en vervolgens toch niets wil, Cho met een sneue blik op zijn gezicht in zijn gamestoel laat zitten....*
Heb net een rol Toblerone getrokken uit de machinequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahaha *ziet cho al naar benzinepomp rennen, chocolade en fruitmandje inladen en met gelukzalige blik op de stoep staan bij Quinny, die hem een grommende blik toewerpt, de chocola aanpakt en vervolgens toch niets wil, Cho met een sneue blik op zijn gezicht in zijn gamestoel laat zitten....*
Iets te doen vanavondquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sex heeft trouwens wel een positieve invloed op het kind. Niet dat je daarmee sneller de weeen opwekt hoor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb net een rol Toblerone getrokken uit de machine
[afbeelding]
*duimt*
Ik las anaal !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
het zij je vergeven...
![]()
Succesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
*duimt*
Aan de Noot de eer om het antwoord te gevenquote:
quote:
Whahahahahahahah!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
*duimt*
Hey, ik ben voor Cho vandaag!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Aan de Noot de eer om het antwoord te geven
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, ik ben voor Cho vandaag!
Wat is dan de positieve invloedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sex heeft trouwens wel een positieve invloed op het kind. Niet dat je daarmee sneller de weeen opwekt hoor.
Jij hoopt weer meteen teveelquote:
Het prettige gevoel voor een vrouw. Mits je een beetje kan neuken en verwennen als man zijndequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is dan de positieve invloed
Sexuele voorlichting?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, ik ben voor Cho vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |