quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee de 360 luxe edition heeft wireless controls.... kan lekker vanaf de bank gamenMaar als ik er echt in wilt zitten dan schuif ik de loveseat even aan.
Lelijk menuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Dat menu is niet ver meer weg nu
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
hmm..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:59 schreef Chocobo het volgende:
Diverse opties mogelijk hoor Gijs !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou de statistieken er eens op moeten naslaan om te zien hoe duur gamen als hobby nu eigenlijk isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
hmm..maar wel lekkere statistieken.. ik ben statistiek geil
Ik zal jou es naslaan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zou de statistieken er eens op moeten naslaan om te zien hoe duur gamen als hobby nu eigenlijk is
Is je vrouw thuis?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Statistieken
Xbox 360
PGR 3
Neuken
tvp
Een stoel die groot genoeg is voor B. (of jou)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een loveseat?
Jij ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
hmm..maar wel lekkere statistieken.. ik ben statistiek geil
Een 1.5 feauteuil.... of hoe je dat ook schrijftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een loveseat?
Jij past er 4x inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een 1.5 feauteuil.... of hoe je dat ook schrijft
Gebeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, ze zit der verjaardag alleen te vierenGa je langs ?
Alleen moet ik Sjo af en toe zoeken tussen de kussensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een stoel die groot genoeg is voor B. (of jou)Heeft Sjo eentje
Jouw buik kussens zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Alleen moet ik Sjo af en toe zoeken tussen de kussens
Thxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebeld
Jij ook gefeliciteerd met je vrouw natuurlijk
Oh jij had de grap al gemaaktquote:
Tis er nu nog 1, straks.....quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh jij had de grap al gemaakt
Gefeliciteerd met je vrouw
quote:
Ik vind vooral die onzinnige statistieken leuk in GTA.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Jij ookIk vond dat aan GTA ook zo heerlijk
Met de 360 houd die je score bij van al je online en offline games bij elkaarGeeft je dus een algemene rating !
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten komen ....
Ik vanmorgen,quote:
Iets geinigsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef Quinny het volgende:
is dat trouwens weer wat nieuws met dat +10 of +3?
Ook gefeliciteerd met je vrouw Struik! geef haar vanavond maar een kus op de wang van me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
@ strol;
kun je bij Dixons ook al games reserveren voor de 360 of alleen de console ?
PROESTquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vanmorgen,
Tam heeft een nieuw dekbed, groot, fluffy en bol.. heerlijk ding.
Dus ik stap uit bed, zij iets later en ik zeg tegen haar toen ze beneden kwam "goedemorgen luchtballon" Doelend op het formaat dekbed waar ze onder ligt.
Keek ze me pissig aan
"nee, nee, niet je buik bedoeld, echt niet"
Ik zal jou eens thuis niet doen !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets geinigs
Maar dat "Ik zal jou es.. " hoef ik thuis ook niet te doen.
bij Sjo krijg ik nu iedere keer als antwoord als ik wat vraag aan hem.... "ik twijfel nog"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets geinigs
Maar dat "Ik zal jou es.. " hoef ik thuis ook niet te doen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Bastard het volgende:
Dus ik stap uit bed, zij iets later en ik zeg tegen haar toen ze beneden kwam "goedemorgen luchtballon"
Sommige mensen trekken uitspraken niet hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
bij Sjo krijg ik nu iedere keer als antwoord als ik wat vraag aan hem.... "ik twijfel nog"![]()
Mijn lijfspreuk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef Quinny het volgende:
bij Sjo krijg ik nu iedere keer als antwoord als ik wat vraag aan hem.... "ik twijfel nog"![]()
Hahahaha, dies goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
hmmm Dixons in Delft heeft er nog 3 staan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog even hetzelfde vragen: Kepler, morgen zo'n kit halen, of zullen we gokken op de Makro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |