http://games.fok.nl/news.php?newsid=6753quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:02 schreef Bastard het volgende:
Kan er kort een paar linkjes wordn gegeven naar must see movies ?
OT: dat ding is de mijne als tie maar nie zo duur wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Een admin kan nu echt een wereldgrap maken als tie ff nadenkt
Jou bannen bvquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Een admin kan nu echt een wereldgrap maken als tie ff nadenkt
Gijs doe eens normaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6753
Mond Gijs. Ik blijf FOK!games promotenquote:
Jullie doen dat zeker Gijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mond Gijs. Ik blijf FOK!games promotenWe zijn dan wel geen IGN, maar we doen ons best
Beter dan nat achter de oren pikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:35 schreef Oksel het volgende:
Topic had beter : "X05 Gijsjes zijn nat van onderen" kunnen heten.
He uit mijn fotoboek... je keek vast of je me kan hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef Oksel het volgende:
Trouwens, Roy.. dit is wel je favo shirt, of niet?
[afbeelding]
Ach, er zijn toevallig twee foto's op FOK waarop ik dat shirt aanhebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:38 schreef Oksel het volgende:
Trouwens, Roy.. dit is wel je favo shirt, of niet?
[afbeelding]
Mag ik m pakken Gijs? Ah toe.. stop hem zo in zn GC!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He uit mijn fotoboek... je keek vast of je me kan hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag ik m pakken Gijs? Ah toe.. stop hem zo in zn GC!
hands-on en eerste impressies zal ons niet zo snel lukken helaas, dat is voorbehouden aan IGN/Gamespot enzo. Toch blijft FOK!games een coole sitequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jullie doen dat zeker GijsRespect daarvoor hoor, maar hands-on of eerste impressies wil ik toch liever van andere sites lezen Gijs... FOK!games is voor jonger publiek denk ik
laatste voyeur: Anonieme FOK!kerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu wordt jouw fotoboek ook bekeken
Jazeker,... alleen navigatie en zoeken zuigt !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Toch blijft FOK!games een coole site
Daar wordt aan gewerktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... alleen navigatie en zoeken zuigt !
Nou en?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerktIk heb toen ik nog ER was al een test versie gezien van de nieuwe search
ach daar wen je aanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... alleen navigatie en zoeken zuigt !
En mijn columns en reviews dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Jullie doen dat zeker GijsRespect daarvoor hoor, maar hands-on of eerste impressies wil ik toch liever van andere sites lezen Gijs... FOK!games is voor jonger publiek denk ik
Waarheid +8quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Teveel tekst over dingen die me niet boeien
Nee had ik niet. De Sony deed het prima. Stel je Xbox in op 4:3 mode en check het dan nog eens.... probeer eens een andere scart. Geen 16:9 aanzetten op de TV ook !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ach daar wen je aan
ff vraagje: Je TV is nog steeds supercoolmaar had jij ook het probleem dat je Xbox-beeld niet helemaal op het scherm pastte? Dat het net iets te groot was zeg maar
Misschien dat het aan mijn Joytech ligt ofzo, want ik heb geen probleem met de PS2
![]()
Gijs,... ik vind je columns altijd heerlijk. Die lees ik echt altijd... reviews niet altijdquote:
Maak jij wel eens wat mee of post je altijd raarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:Het
lijkt
zo
dichtbij
maar
het
duurt
nog
2
maanden
Hij heeft een fantastisch leven, vrouw, huis, werk, vakantie, etc etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maak jij wel eens wat mee of post je altijd raar
Mooi !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft een fantastisch leven, vrouw, huis, werk, vakantie, etc etc.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:Het
lijkt
zo
dichtbij
maar
het
duurt
nog
2
maanden
tis ook niet heel erg, maar ik mis een stukje beeldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee had ik niet. De Sony deed het prima. Stel je Xbox in op 4:3 mode en check het dan nog eens.... probeer eens een andere scart. Geen 16:9 aanzetten op de TV ook !
Heb het gewoon naar m`n zin de laatste tijd, komt door m`n nieuwe baan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maak jij wel eens wat mee of post je altijd raar
Ja dat komt door de 16:9 instelling in het xbox menu, die ff veranderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
tis ook niet heel erg, maar ik mis een stukje beeld
dan ga ik ff verder zoeken
dat is het ook niet, hij staat op normaal... Zal wel aan de joytech liggen die ik hebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat komt door de 16:9 instelling in het xbox menu, die ff veranderen.
Ja dan switch je die ff op iets ANDERS, je zal zien dat het helpt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is het ook niet, hij staat op normaal... Zal wel aan de joytech liggen die ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |