quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef ranja het volgende:
Ministry - The land of rape and honey
GRRRRRquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef ranja het volgende:
Ministry - The land of rape and honey
Zeg je baan op, zet een koelkast naast je pc, begin een red bull-verslaving en druk 24 uur per dag om de 5 seconden op F5quote:
jazeker.quote:
Ookquote:
Dat philips tekentje rechtsboven stond toch vaak op elpee's?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ooktja lp of cd kan ik aan het plaatje niet echt zien maar is ook niet echt relevant. Ik heb 'm op cd thuis.
Hoe was Ze Clientele? Beetje kort hoorde ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:19 schreef bukgeit het volgende:
Histoire De Melody Nelson van Serge Gainsbourg
quote:Other than the informational sheet you hold in your hand, this record will have no formal promotion. There will be no advertisements, no press or radio promotion, no promotional or review copies, no promotional gimmick items and otherwise no free lunch. Photos are available.
Koel, en vriend van me was er ook, die vond het ook mooi. Nu maar hopen op een keer een heel concert!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad: een half uurtje. Genoten van iedere minuut. Er bleef slechts een handjevol mensen kijken na Braoadcast. Ik heb de zanger na afloop aangesproken, iets wat ik hoogst zelden doe.
Bukgeit +1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:19 schreef bukgeit het volgende:
Histoire De Melody Nelson van Serge Gainsbourg
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef bartrid het volgende:
shellac - at action park natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |