mooi verwoord ppl.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:17 schreef PPL het volgende:
100 punten is niet zoveel hoor.
Van de 5507 spelers, hebben 1200 inmiddels meer dan 100 punten (we zijn nu anderhalve week bezig)
FDF vraagt slecht betrokkenheid en wil sterk zijn eigen koers kunnen varen en geen vluchthaven zijn voor minder ge-engegeerde mensen.
OGame is een serieus spel, dat serieus gespeeld dient te worden door serieuze mensen met een serieuze aanpak.
OGame is geen spel om te lanterfanten.
Indien je recreatief wilt spelen: ga gerust je gang, maar dus niet bij FDF.
FDF heeft de middelen, de kennis en de instelling om te gaan voor de top-posities binnen de rankings.
Dus waarom genoegen nemen met minder
De 100-punten grens is als grens ingesteld om de kwalitiet van de alliantie enigzins te kunenn waarborgen en te voorkomen dat er een massa van leden meespeelt die het spel na een of twee weken niet meer serieus nemen.
Dat zou direct invloed hebben op rankings en dat is onacceptabel.
zoiets ?
Tjeeezzzz.... en ik ben niet eens lid van FDF
Idd, vandaar die nieuwe uni2.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:34 schreef Mordreth het volgende:
Ik moet zeggen dat dit een leuk spel is. Ik denk alleen dat als ik een maandje later was begonnen dat het dan geen doen was om hier een goede start te maken.
Dat vind ik zelf wat minder. Ogame is best tof, maar eigenlijk zoek ik iets waar ik je wel eens een dagje of twee kan missen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:41 schreef Eamon het volgende:
T leuke van ogame is dat als je een dagje niet oplet het al "einde verhaal" kan zijn.
Ik denk dat het leuke er dan heel snel af is. Ogame kan je rustig overdag met rust laten.. zolang je er 's ochtends en 's avonds maar even "vluchtig" naar kijkt.. nadeel daarvan is dat ALS je er even tijd voor hebt het snel verveelt omdat je geen kloot kan doen (vanwege lange wachttijden etc).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf wat minder. Ogame is best tof, maar eigenlijk zoek ik iets waar ik je wel eens een dagje of twee kan missen.
T wordt dalijk gewoon n fulltime spel als je wil hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik denk dat het leuke er dan heel snel af is. Ogame kan je rustig overdag met rust laten.. zolang je er 's ochtends en 's avonds maar even "vluchtig" naar kijkt.. nadeel daarvan is dat ALS je er even tijd voor hebt het snel verveelt omdat je geen kloot kan doen (vanwege lange wachttijden etc).
Tot nu toe ben ik zelf trouwens nog geen enkele keer aangevallen(*klopt af*). Maarja.. ik heb dan ook donders veel vrije tijd (gebroken hak doet wonderen qua mobiliteit kan ik je zeggen).
Als je verder bent dan lukt dat wel jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:55 schreef Eamon het volgende:
[..]
T wordt dalijk gewoon n fulltime spel als je wil hoor.![]()
Op uni1 kon k makkelijk de hele dag actief zijn met van alles en nog wat
Als je een spionagerapport ziet.. zorg dan wel dat je het kopje verdediging en vloten ziet staan:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:04 schreef LostFormat het volgende:
Dit meen je niet. Weer een raid kansloos verloren omdat er opeens 4 raketten waren die ik 5 minuten geleden nog niet gespy'd had. Hoe kan dit?
Als je dat niet ziet dan betekent dat ze diegene een betere spionage hebt en kan je er de donder op zeggen ook een zware verdedigingquote:Grondstoffen op xxxxx Universum [x:xx:xx] op 10-07 22:35:59
Metaal: 1064 Kristal: 647
Deuterium: 267 Energie: 48
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 1 Kristal Mijn 1
Deuterium fabriek 1 Zonne-energie centrale 2
Dus dat hangt af van de spionageshit van haar? Mèn, dat moet je dan ook maar net weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als je een spionagerapport ziet.. zorg dan wel dat je het kopje verdediging en vloten ziet staan:
Dus zo:
[..]
Als je dat niet ziet dan betekent dat ze diegene een betere spionage hebt en kan je er de donder op zeggen ook een zware verdediging.
Ik kwam er ook op de harde manier erachterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dus dat hangt af van de spionageshit van haar? Mèn, dat moet je dan ook maar net weten.
forum forum forum forumquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dus dat hangt af van de spionageshit van haar? Mèn, dat moet je dan ook maar net weten.
Vrij kut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik kwam er ook op de harde manier erachter
Hoe sta je er voor met grondstoffen?
Ah man, wat boeit dat nou.quote:
Wat is je ingame naam?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Vrij kut.
Chronisch tekort aan kristal.
LoFoquote:
Even snel bij je gespiekt (spionage) tjezus.. je hebt niet echt te klagen over grondstoffen eh?quote:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Even snel bij je gespiekt (spionage) tjezus.. je hebt niet echt te klagen over grondstoffen eh?(op kristal na ja
.
Ik had die impuls 2 nog evne laten zitten.. ga ervoor om je kristalfabriek wat te upgradenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef LostFormat het volgende:
Ik zit al tijden te wachten op kristal voor m'n impuls2, vandaar dat de rest zo opgelopen is.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef LostFormat het volgende:
Ik zit al tijden te wachten op kristal voor m'n impuls2, vandaar dat de rest zo opgelopen is.
Dit zijn de kosten voor niveau 3.quote:Wapen techniek (Niveau 2 )
Deze techniek verhoogt de efficiëntie van je wapen systeem. Elk extra niveau van wapen techniek verhoogt de kracht van een wapen met 10% van de basis kracht voor elk beschikbaar wapen.
Benodigd: Metaal:3.200 Kristal:800 Deuterium:0 Energie:0
Productie tijd: 48m 00s
En wat is impulsmotor lvl 3 toch duurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:00 schreef DeHovenier het volgende:
Kom bij FDF Tweek!
Over 2,5 uur is m'n impulsmotor lvl 2 klaar
Mijn prioriteit ligt nog steeds bij de mijnen en het overvallen van slechte verdedigers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef Eamon het volgende:
[..]
mooi verwoord ppl.
FDF is idd opzoek naar goede leden en stellen daarom een makkelijk te halen ondergrens.
We hebben morgen waarschijnlijk wel 4/5 spelers in de top100 als t n beetje door wil groeien.
K kan morgen kruisers.
Dan nog grote vrachtschepen en de party is compleet.![]()
Goed om te horen, zet m'n bedje maar klaar.quote:K krijg btw alleen maar complimenten over hoe FDF gaat, we schijnen te doen wat we beloven, namelijk hulp geven als het nodig is.
Hebben n handig forum dat vooral voor de opkomende spelers nuttig is vanwege bijvoorbeeld targets en spionage aanvraag mogelijkheden.
Het gaat nu nog redelijk.quote:Hoe gaat t nu PPL?
Prima, je bent van harte welkom. K zal gelijk met je aanvraag zorgen dat je op het forum kan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Mijn prioriteit ligt nog steeds bij de mijnen en het overvallen van slechte verdedigers.
Zodar dat redelijk op orde is ga ik in hele korte tijd vreselijke grote stappen maken.
Ik ben eerst aan het zorgen dat ik mezelf kan bedruipen, dan pas kijk ik naar eventuele offensieve mogelijkheden.
[..]
Goed om te horen, zet m'n bedje maar klaar.
[..]
Het gaat nu nog redelijk.
Ik voel me nioet echt meer op m'n gemak binnen BSL.
Ik heb vandaag weinig tijd om online te zijn.
Morgen (zondag) wel.
Ik denk dat dat het moment is, dat ik BSL ga verlaten en hoop terecht te mogen bij FDF.
Ik ga nu bericht posten op BSL-forum dat ik na vandaag mijn lidmaatschp zal intrekken.
Morgen zal ik een aanvraag indienen bij FDF.
@Mordeth
Wat doe jij ?
Ik voel me bijna schildig dat ik je bij BSL heb binnengetrokken.
Prima, FDF wil ook best naps van BSL worden hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:21 schreef PPL het volgende:
Zojuist post geplaatst op BSL-forum, om afscheid aan te kondigen.
Formeel zal ik niet eerder dan morgen lidmaatschap opzeggen en aanvraag elders indienen.
Omdat ik het persoonlijk zo voel en het anders niet eerlijk vind heb ik een persoonlijk en eenzijdige NAP met BSL afgekondigd voor 'the time being".
Ik beschik over informatie die ik niet wil delen (persoonlijke integriteit).
Die persoonlijke NAP geldt wat mij betreft voor minimaal anderhalve week.
Dan kan je het betse contact opnemen met de beheerder van BSL (thexa)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef Eamon het volgende:
[..]
Prima, FDF wil ook best naps van BSL worden hoor.
Donequote:PM me even ingame: spacekees
hehe, zou k ook niet doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:46 schreef PPL het volgende:
Ik laat het ook aanstaan.
Ga lekker weg en zie morgen de grondstoffen wel.
Heb een defense van wat raketten, k. lasers en g. lasers.
Tenzij er een echt grote vloot komt, kan het wel wat hebben..
Eigen vloot heb ik wel ff veilig gesteld, anders ben ik strax weer zo lang aan het bouwen.
Ik ga hier geen verdere stats posten, je weet nooit wie er meekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |