Idd, een kolonie is niet nuttig, omdat je toch geen recources hebt om op te bouwen. Heb je die wel, dan kan iedereen makkelijk op bezoek komen om je aan te vallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef PPL het volgende:
Nu al kolonies ?
Ik spaar liever even door om betere schepen te hebben en meer defensie.
Daarentegen zit ik sinds gisteren nogal met een verhoogde oorlogsdreiging dus ik heb weing keus.
Mijnen bouwen, mijnen bouwen, mijnen bouwen (metaal/kristal/deut), en zorgen dat ze energie hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef CosmoNut het volgende:
Hallo,
Ik ben ook maar eens begonnen
Mijn planeet heet geloof ik Cosmo en mijn spelernaam is Jeremy
Net een zonnecentrale en metaalfabriek geplaatst. Wat is nu slim?
ok ik zit geloof ik met alles op niveau 2 nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Mijnen bouwen, mijnen bouwen, mijnen bouwen (metaal/kristal/deut), en zorgen dat ze energie hebben.
Dan heb je nog wel even te gaan...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ok ik zit geloof ik met alles op niveau 2 nu(metaal, kristal en zonne)
Fok! had eerst een eigen alliantie, maar we zijn samengegaan met FDF. Zoek contact met de leader van die alli (heet hier Eamon, en ingame SpaceKees), en zeg dat je een Fok!ker bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef CosmoNut het volgende:
Wat is de alliantie van fok, en zou ik daarbij mogen?
Zeg, zit jij niet bij de verkeerde alliantie? Je weet de omschrijving wel goed en je leiders hadden toch een beetje last van hun hormonen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:17 schreef PPL het volgende:
[...]
zoiets ?
Tjeeezzzz.... en ik ben niet eens lid van FDF
Ja, maar ik ben niet het type dat na één akkefietje opgeeft (al zit ik er nog steeds dicht tegenaan)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Zeg, zit jij niet bij de verkeerde alliantie?
Slechts een omschrijving van hoe ik er persoonlijk over denk.quote:Je weet de omschrijving wel goed...
Bespioneer dan ook nog een keer vlak voor je vloot aankomt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:20 schreef LostFormat het volgende:
Woei, net de pan in gehakt. Leuk van die users die nog even flink wat bijbouwen nadat je ze gespied hebt.
quote:Mordeth schreef:
Toen ik een spionagesonde naar hem toestuurde zat er geen verdediging.. vandaar
PPL schreef:
Je moet dan ook nog een keer een spio afsturen.
Zorg dat je dat laatste sopi rapport ontvangt ongeveer 1 minuut voordat je aanvalsvloot arriveert bij het doel.
Als er ineens een vloot ligt, of de verdediging is drastisch verbeterd, dan heb je nog net genoeg tijd om de aanval af te blazen.
Tenminste.... zo doe ik het
Jaaa, maar ik dacht: het is vrijdag, alleen ik ben zo kansloos om nu nog te ogamen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Bespioneer dan ook nog een keer vlak voor je vloot aankomt.
[..]
Dan maar geen echte vent, maar een knulquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef Roquefort het volgende:
Een echte vent weet wanneer ie dwaalt, PPL.![]()
M.n vrouw is sporten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik dacht: het is vrijdag, alleen ik ben zo kansloos om nu nog te ogamen...
Welkomquote:
Nee, niet meer.quote:is er een FOK Alliance? (heb deeltje 1 en 2 niet gelezen)
Jama, ik bedoel dat je bij de verkeerde alliantie zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan maar geen echte vent, maar een knul
Wel een knul die nog steeds en vloot heeft.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga het ook spelenis er een FOK Alliance? (heb deeltje 1 en 2 niet gelezen)
Dat zijn al die leden van fok johquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef LostFormat het volgende:
Toch nog de helft van FDF nu nog online. Kanslozen unite
Zo, ik heb mijn vloot maar weer laten uitwaaien: 'ns kijken wat er morgen in mijn schoentje ligtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:35 schreef Roquefort het volgende:
Ik zie nu meer dan driekwart online
mooi verwoord ppl.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:17 schreef PPL het volgende:
100 punten is niet zoveel hoor.
Van de 5507 spelers, hebben 1200 inmiddels meer dan 100 punten (we zijn nu anderhalve week bezig)
FDF vraagt slecht betrokkenheid en wil sterk zijn eigen koers kunnen varen en geen vluchthaven zijn voor minder ge-engegeerde mensen.
OGame is een serieus spel, dat serieus gespeeld dient te worden door serieuze mensen met een serieuze aanpak.
OGame is geen spel om te lanterfanten.
Indien je recreatief wilt spelen: ga gerust je gang, maar dus niet bij FDF.
FDF heeft de middelen, de kennis en de instelling om te gaan voor de top-posities binnen de rankings.
Dus waarom genoegen nemen met minder
De 100-punten grens is als grens ingesteld om de kwalitiet van de alliantie enigzins te kunenn waarborgen en te voorkomen dat er een massa van leden meespeelt die het spel na een of twee weken niet meer serieus nemen.
Dat zou direct invloed hebben op rankings en dat is onacceptabel.
zoiets ?
Tjeeezzzz.... en ik ben niet eens lid van FDF
Idd, vandaar die nieuwe uni2.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:34 schreef Mordreth het volgende:
Ik moet zeggen dat dit een leuk spel is. Ik denk alleen dat als ik een maandje later was begonnen dat het dan geen doen was om hier een goede start te maken.
Dat vind ik zelf wat minder. Ogame is best tof, maar eigenlijk zoek ik iets waar ik je wel eens een dagje of twee kan missen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:41 schreef Eamon het volgende:
T leuke van ogame is dat als je een dagje niet oplet het al "einde verhaal" kan zijn.
Ik denk dat het leuke er dan heel snel af is. Ogame kan je rustig overdag met rust laten.. zolang je er 's ochtends en 's avonds maar even "vluchtig" naar kijkt.. nadeel daarvan is dat ALS je er even tijd voor hebt het snel verveelt omdat je geen kloot kan doen (vanwege lange wachttijden etc).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf wat minder. Ogame is best tof, maar eigenlijk zoek ik iets waar ik je wel eens een dagje of twee kan missen.
T wordt dalijk gewoon n fulltime spel als je wil hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik denk dat het leuke er dan heel snel af is. Ogame kan je rustig overdag met rust laten.. zolang je er 's ochtends en 's avonds maar even "vluchtig" naar kijkt.. nadeel daarvan is dat ALS je er even tijd voor hebt het snel verveelt omdat je geen kloot kan doen (vanwege lange wachttijden etc).
Tot nu toe ben ik zelf trouwens nog geen enkele keer aangevallen(*klopt af*). Maarja.. ik heb dan ook donders veel vrije tijd (gebroken hak doet wonderen qua mobiliteit kan ik je zeggen).
Als je verder bent dan lukt dat wel jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:55 schreef Eamon het volgende:
[..]
T wordt dalijk gewoon n fulltime spel als je wil hoor.![]()
Op uni1 kon k makkelijk de hele dag actief zijn met van alles en nog wat
Als je een spionagerapport ziet.. zorg dan wel dat je het kopje verdediging en vloten ziet staan:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:04 schreef LostFormat het volgende:
Dit meen je niet. Weer een raid kansloos verloren omdat er opeens 4 raketten waren die ik 5 minuten geleden nog niet gespy'd had. Hoe kan dit?
Als je dat niet ziet dan betekent dat ze diegene een betere spionage hebt en kan je er de donder op zeggen ook een zware verdedigingquote:Grondstoffen op xxxxx Universum [x:xx:xx] op 10-07 22:35:59
Metaal: 1064 Kristal: 647
Deuterium: 267 Energie: 48
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 1 Kristal Mijn 1
Deuterium fabriek 1 Zonne-energie centrale 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |