Je moet het gewoon goed regelen. Gisteren was ik én aan het werk én ik had iemand op bezoek. Dus het valt wel degelijk te combinerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:50 schreef LostFormat het volgende:
-25 plaatsen
Zodra je ook maar even een avond iets anders doet dan zak je meteen in de lijsten. Een Sociaal Leven is moeilijk te combineren met ogame.
Wat voor vloot had je? Binnenkort maar zware gevechtsschepen gaan ontwikkelen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:09 schreef Mordreth het volgende:
Bende.. vannacht met een aanval mijn hele vloot kwijtgeraakt.. klerelang wachten nu voordat ik een vrachtschip kan maken.. kutspel![]()
4 kleine scheepjes en 1 kleine vrachtschipquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:27 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Je moet het gewoon goed regelen. Gisteren was ik én aan het werk én ik had iemand op bezoek. Dus het valt wel degelijk te combineren
[..]
Wat voor vloot had je? Binnenkort maar zware gevechtsschepen gaan ontwikkelen dan?
Ontwikkel eens wat spionage techniek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef Mordreth het volgende:
[..]
4 kleine scheepjes en 1 kleine vrachtschip![]()
ik mis ze
.
Maar ben nu bezig met een grote gevechtsschip te bouwen
Had ik gedaan.. zag geen verdedigingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Ontwikkel eens wat spionage techniek.
Bespioneer dan eerst een potentieel doel en haal de resultaten door Speedsim.
Als de uitkomst twijfelachtig is, niet aanvallen.
Als iemand een overschot aan kristal heeft, wil ik graag handel drijven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:01 schreef LostFormat het volgende:
Godverdomme, hij pakt m'n opdracht voor twee spionagesondes dubbel en nu maakt'ie er vier. En ik kan 'm niet cancellen. Daar gaat m'n zuurverdiende kristal.
Daarom is uni2 ook een stuk relaxter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:56 schreef rashudo het volgende:
2 grote nadelen van het spel:
- Zodra je boven de 5000 punten uitkomt word je constant aangevallen, ook door spelers die vele malen sterker zijn.
- Welke clan je ook joint, er zitten altijd van die zeikerds bij "Ik heb 2000 kris nodig" "Oh jeej ik ben aangevallen, geef me 5000 metal" "Ik moet iets researchen, heb je nog 30K deut?" Flikker toch een eind op.
Verder is het wel leuk
Shake hands, ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:09 schreef Mordreth het volgende:
Bende.. vannacht met een aanval mijn hele vloot kwijtgeraakt.. klerelang wachten nu voordat ik een vrachtschip kan maken.. kutspel![]()
Hm, bij FDF gebeurt dat niet hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Daarom is uni2 ook een stuk relaxter.
Mijn eerste kolonie heeft 56 velden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:39 schreef Roellie80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
m'n eerst kolonie. 136 velden valt dan wel weer een beetje tegen![]()
Daarom val ik alleen maar sukkels aan die zichzelf niet kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:08 schreef Mordreth het volgende:
Nu m'n vloot naar de kloten is gaat het spel 10x trager. Donders lang wachten totdat ik ook maar enigzins iets nuttigs kan bouwen.
Idd, een kolonie is niet nuttig, omdat je toch geen recources hebt om op te bouwen. Heb je die wel, dan kan iedereen makkelijk op bezoek komen om je aan te vallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef PPL het volgende:
Nu al kolonies ?
Ik spaar liever even door om betere schepen te hebben en meer defensie.
Daarentegen zit ik sinds gisteren nogal met een verhoogde oorlogsdreiging dus ik heb weing keus.
Mijnen bouwen, mijnen bouwen, mijnen bouwen (metaal/kristal/deut), en zorgen dat ze energie hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef CosmoNut het volgende:
Hallo,
Ik ben ook maar eens begonnen
Mijn planeet heet geloof ik Cosmo en mijn spelernaam is Jeremy
Net een zonnecentrale en metaalfabriek geplaatst. Wat is nu slim?
ok ik zit geloof ik met alles op niveau 2 nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Mijnen bouwen, mijnen bouwen, mijnen bouwen (metaal/kristal/deut), en zorgen dat ze energie hebben.
Dan heb je nog wel even te gaan...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ok ik zit geloof ik met alles op niveau 2 nu(metaal, kristal en zonne)
Fok! had eerst een eigen alliantie, maar we zijn samengegaan met FDF. Zoek contact met de leader van die alli (heet hier Eamon, en ingame SpaceKees), en zeg dat je een Fok!ker bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef CosmoNut het volgende:
Wat is de alliantie van fok, en zou ik daarbij mogen?
Zeg, zit jij niet bij de verkeerde alliantie? Je weet de omschrijving wel goed en je leiders hadden toch een beetje last van hun hormonen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:17 schreef PPL het volgende:
[...]
zoiets ?
Tjeeezzzz.... en ik ben niet eens lid van FDF
Ja, maar ik ben niet het type dat na één akkefietje opgeeft (al zit ik er nog steeds dicht tegenaan)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Zeg, zit jij niet bij de verkeerde alliantie?
Slechts een omschrijving van hoe ik er persoonlijk over denk.quote:Je weet de omschrijving wel goed...
Bespioneer dan ook nog een keer vlak voor je vloot aankomt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:20 schreef LostFormat het volgende:
Woei, net de pan in gehakt. Leuk van die users die nog even flink wat bijbouwen nadat je ze gespied hebt.
quote:Mordeth schreef:
Toen ik een spionagesonde naar hem toestuurde zat er geen verdediging.. vandaar
PPL schreef:
Je moet dan ook nog een keer een spio afsturen.
Zorg dat je dat laatste sopi rapport ontvangt ongeveer 1 minuut voordat je aanvalsvloot arriveert bij het doel.
Als er ineens een vloot ligt, of de verdediging is drastisch verbeterd, dan heb je nog net genoeg tijd om de aanval af te blazen.
Tenminste.... zo doe ik het
Jaaa, maar ik dacht: het is vrijdag, alleen ik ben zo kansloos om nu nog te ogamen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Bespioneer dan ook nog een keer vlak voor je vloot aankomt.
[..]
Dan maar geen echte vent, maar een knulquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef Roquefort het volgende:
Een echte vent weet wanneer ie dwaalt, PPL.![]()
M.n vrouw is sporten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik dacht: het is vrijdag, alleen ik ben zo kansloos om nu nog te ogamen...
Welkomquote:
Nee, niet meer.quote:is er een FOK Alliance? (heb deeltje 1 en 2 niet gelezen)
Jama, ik bedoel dat je bij de verkeerde alliantie zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan maar geen echte vent, maar een knul
Wel een knul die nog steeds en vloot heeft.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga het ook spelenis er een FOK Alliance? (heb deeltje 1 en 2 niet gelezen)
Dat zijn al die leden van fok johquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef LostFormat het volgende:
Toch nog de helft van FDF nu nog online. Kanslozen unite
Zo, ik heb mijn vloot maar weer laten uitwaaien: 'ns kijken wat er morgen in mijn schoentje ligtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:35 schreef Roquefort het volgende:
Ik zie nu meer dan driekwart online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |