Beginners Handleidingquote:OGame is een strategisch ruimte simulatie spel met duizenden spelers die tegelijkertijd met elkaar strijden.
Alles wat je nodig hebt om te spelen is een standaard web browser.
Waar gaat OGame over?
Als een intergalactische koning heb je de mogelijkheid om je invloed door de melkwegen te versterken door middel van verschillende strategieėn.
Je begint je regring op je thuis planeet waar je met behulp van je grondstoffen een economisch en militaire infrastructuur opbouwt.
Het doen van onderzoek naar nieuwe technieken en het verbeteren van je gebouwen geeft je toegang tot verbeterde technieken en verbeterde wapen systemen.
Gedurende het spel heb je de mogelijkheid om planeten te koloniseren en om allianties te vormen met vriendelijke koningen.
Handel met andere spelers en vechten tegen vijandige koninkrijken helpen om de benodigde grondstoffen te verkrijgen die je nodig hebt om nog sneller te groeien.
mooi!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:51 schreef Roellie80 het volgende:
met 1 dagje heb ik ook m'n eesrste kolinisatieschip klaar![]()
voor de mensen die dit spel voor het eerst tegenkomen;
op dit moment is het spel nog net geen week bezig
genoeg ruimte om nog mee te doen dus![]()
Ik zie je al wel in de gebruikerslijst staan. Kun je niet inloggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:27 schreef Roquefort het volgende:
Ik wacht als sinds gisteravond half tien ofzo op toegang tot het FDF-forum. Volgens mij is ene citroen ofzo wel toegelaten in die tijd?![]()
Vrachtschepen hebben minder bewapening.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:19 schreef Weizz het volgende:
Ik heb dat mailtje wel gehad... Works like a charm!!!
Heb mn werf... Nu nog ff verbrandingsmotoren en ik kom op de koffie
Eerst vrachtschepen sturen en daarna pas je gevechtschepen??
Je hebt wat te bespieden zeg, met 5 sondes. Zoveel heb ik er nog niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:38 schreef DeHovenier het volgende:
Heb vanochtend spionagetechniek onderzocht en gelijk 5 spionagesondes gemaakt
Op dit moment bezig met Zonne-energie naar 11 upgraden.
Ik ga ff proberen te raiden. Mijn eerste raid was geen succes.
Ik sta nu precies 900e, ben 95 plaatsen gestegen.
Don't tempt me!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef BMH het volgende:
Mensen die mij bespioneren krijgen meteen bezoek van een transport schip als waarschuwing
Een sonde zou vrij gauw er moeten zijn, maar ik stuur je er eentje via een ingame-messagequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
Kunnen we wat coordinaten sharen van makkelijke prooien?
Ik vind moeilijk goede slachtoffers, voordat een sonde ergens is ben ik al 3 uur verder
Saladin was het toch? Daar heb ik twee berichten naar gestuurd. Ze staan nog niet onder 'Berichten'?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog niks van je ontvangen RR
Ik ben bijna klaar met impulsmotor fase 1. Ik ben inmiddels ook in ranking gestegen: de afgelopen 8 uur 20.000 grondstoffen er doorheen gejast. Niet onverdienstelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ze nu wel ontvangen ja. Klein vrachtschip onderweg! Komt over 5 uur aan
Ben nu energietechniek niveau 2 aan het onderzoeken, binnenkort kan ik lasers bouwen!
Nicequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:45 schreef PPL het volgende:
Pfff... Impuls is duur.
Ben eerst flink aan het raiden en zo grondstoffen verzamelen.
Binnenkort zal ik wel moeten ivm zwaar gev. schip.
Gelukkig heb ik de tegenstand bij mij in de buurt flink gekortwiekt, dus het lukt nog steeds mket lichte gev. scheepjes.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef DvK het volgende:
Impuls motor (Niveau 2 )
Benodigd: Metaal:8.000 Kristal:16.000 Deuterium:2.400 Energie:0
Productie tijd: 6h 00m 00s
---
Duur
Foutje.. Dit was voor niveau 3!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
![]()
Dat word vandaag dus nog geen zwaar gevechtsschip bouwen
. Ik zit er nu maar aan te denken om voor een gevechtsschip te bouwen en nog een vrachtschipje.. er zijn namelijk nogal een aantal mensen zonder verdediging
.
Ja, dat is de enigste optie om een werf te kunnen krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef shilizous_88 het volgende:
heeft die robotfabriek een beetje nut?
Bovendien gaat het bouwen van gebouwen sneller als je een robotfabriek hebt. Hoe hoger het niveau van je robotfabriek, hoe sneller het bouwen ook gaat. Later, bij lvl 10 robotfabriek, kun je een nanorobotfabriek kopen en die heeft weer extra voordelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:29 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja, dat is de enigste optie om een werf te kunnen krijgen
* TC_Artemis werf wordt nu gebouwd
Kijk onder de melkweg. Daar staat dat uitgelegd. Het betekend dat er x minuten (20 in dit geval) geleden iets gebouwd is of dat er vloot verplaatsing op die planeet is geweest.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:59 schreef shilizous_88 het volgende:
10 dragon planet ( super dragon ) 20 min
wat betekend de 20 min achter de naam van een melkweg genoot?
Heb je een spionageding en een vrachtschip? zo ja.. laad je vrachtschip vol.. en ga ergens spionerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
Kut!
Iemand gaat me aanvallen:
1. over een kleine 6 uur komt de eerste golf met vier schepen;
2. paar seconden later een tweede golf met drie schepen...
De speler staat wel (wat) lager in de ranking dan ik, maar ik betwijfel of ik voldoende defenses heb
Goede target, maar ik kan niet zien of hij defences heeftquote:Grondstoffen op Alioth [1:117:7] op 10-06 07:05:54
Metaal: 9404 Kristal: 9987
Deuterium: 8421 Energie: 1063
Kans op contraspionage:1%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |