quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter van niet.
1/ dan krijgen ze het koud.
2/ sandra's ratje is overleden nadat die was ontsnapt
Mn broer heeft woestijnratjes gehad. een tipp: koop twee vrouwtjes. die neuekn niet met elkaar, zodat je na 2 maand 26 stuks hebt (zoals hij had). je kunt ook twee mannetjes kopen, maar die hebben ballen, en dat is lelijk, aangezien die op een gegeven moment 1/5 van het lichaan innemen, dan kun je zie neit mer oppakken zonder de hele tijd die baleln over je heen te voelen schuren.
Ojaaaaaaa Succes morgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis gaat maar eens naar bed.
Het zou wat zijn als ik morgen in slaap val onder het rijden!
Kamphuysquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef BazzoS het volgende:
van Binsbergen
Tjessis ik blijf aan het zwaaien
Enorrrrrrrm intellectueel geleuterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef BazzoS het volgende:
Zal ik jou eens effe lekker in je bek schijte
POEP IN JE HOOOOFDDD
alleen wil ik ook de melding krijgen dat ik in dat topic niet meer kan postenquote:
1e lesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef BazzoS het volgende:
succes ijsmeis
met afrijden neem ik aan?
ik heb hem op staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Enorrrrrrrm intellectueel geleuter.
Weet je hoe ze dat testen bij het TNO?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef BazzoS het volgende:
"" Zonde van die garnalen LUL!
*zeikt over kop heen*
Zeik nie man, groeit je haar van LUL!
koppie dr in, beetje lafjes tegenaan gehangenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je hoe ze dat testen bij het TNO?
Je kent me hč, hej hej hej hej...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
koppie dr in, beetje lafjes tegenaan gehangen
d'r moet nu afgekard wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent me hč, hej hej hej hej...
KONING BEFMANS DE EERSTE![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
d'r moet nu afgekard worden
trek hm dr uit, in 1x LUL
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent me hč, hej hej hej hej...
KONING BEFMANS DE EERSTE![]()
stoere mannenpraat van tvquote:
Ik wou dat jij nu hier was..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op de grond ligt een tapijt van peuken![]()
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:05 schreef BazzoS het volgende:
en van de lente en de tandarsassistente?
waar gaat die over?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente?
lijkt me best kut als je ook nog je tanden krijgt getrokkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
Pijpen?
Als ze er allemaal uit zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
lijkt me best kut als je ook nog je tanden krijgt getrokken
waarom had ik dit verwachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ze er allemaal uit zijn!
Eerst een doos pillen vreten danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
waarom had ik dit verwacht
dan moet sex op je 80e geweldig zijn![]()
24/7quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eerst een doos pillen vreten dan!
Truzzelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:12 schreef Mukie het volgende:
ik duik er maar weer eens in
Fijne avond allemaal
WAT zeg je??!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen!
same here, half 11 terug en zo weer 1.5 uur verderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
Zo ruk he, kom je om 10 uur thuis van je werk, ga je even tv loeren en wat drinken, is het al gelijk weer na 12en.
M'n Ajax-sokken, waar zijn ze?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
WAT zeg je??!
Geef die sjawl maar weer hier
Gekut iedere keerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
same here, half 11 terug en zo weer 1.5 uur verder
opdracht afmaken, cadeautje kopen. Antwoord: Nee helaas.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gekut iedere keer.
Maar jij mag vast wel weer uitslapen?
Cadeaux voor mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
opdracht afmaken, cadeautje kopen. Antwoord: Nee helaas.
Ik heb aan m'n boek gewerkt man!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
Kom nou nog eens binnen!
Ik zo lekker bezig.... dus ik voel die buik zo aanspannen, en denk "hej, da's een komertjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:15 schreef BazzoS het volgende:
Twee van die surinaamse wijven van de coffeeshop meegenome..
Is het je dan eindelijk gelukt, na jaren inpraten op de directie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
NIEUWE HAAKJES!
en toen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zo lekker bezig.... dus ik voel die buik zo aanspannen, en denk "hej, da's een komertje" ....
"Bij mijn binnenkomst stond al vast dat we gingen neuken" "Ik schatte haar leeftijd, 14, 15 hooguit"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:19 schreef BazzoS het volgende:
"Het was donker in de bar.."
ZO HEREN, AAN HET STIFTEN!?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:21 schreef Hugster het volgende:
Weet je hoe wij dat doen bij de commandowz ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
>Ja dat is heel normaal dat u 'hemmenaks' bij het ontbijt krijg in engeland.
< Maar ik moet toch iets eten!
> Dat zeg ik meneer u krijgt "hemmenaks' te eten, is heel normaal.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
Even serieus:
Ik ga morgen trouwens mijn halve huiskamer verbouwen.
We hebben er nog een bureau bij gescoord. Nu de hele toko organisen
!
Zal wel een mooie bende worden weer.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef Hugster het volgende:
ff kijken of ik echt niet wat te bikken kan scoren![]()
anders moet de kameel eraan geloven [afbeelding]
Give the man some food, quickquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef Hugster het volgende:
ff kijken of ik echt niet wat te bikken kan scoren![]()
anders moet de kameel eraan geloven [afbeelding]
Anders gaan we er allemaal aanquote:
Jezelf quotenquote:
KERSTENS!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die met die artisjokkenhartjes, maar dan zonder de artisjokkenhartjes
ZEG, werkt er hier misschien ook iemand die langer dan 10 jaar in Nederland woont en FATSOENLIJK Nederlands spreekt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:32 schreef BazzoS het volgende:
twee sixpackjes!
Wat? sixpackjes! zespak
blikjes bier ja, 12, 2 x 6
doe mij maar ham, toch ham
Apocalypse Now (redux)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nothings smells as good as fresh napalm in the morning.
afspoelen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was anders even die bordjes af....
Ohwkeej...
Noem je dat afwassen?![]()
Ben je erg gehecht aan je brommertje?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef BazzoS het volgende:
Mooie helm achmed, doe es hier, hebben we ook niet besteld. Weet je hoe ze die testen bij TNO? weet je wat dat is TNO?
Ik zie dat ze er net met je brommertje vandoor gaan, daar helemaal linksquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je erg gehecht aan je brommertje?
**hop**quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik zie dat ze er net met je brommertje vandoor gaan, daar helemaal links
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
"I just made him an offer he couldn't refuse "
Je moet inderdaad wel fucking ziek zijn wil je dat bedenkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, wat kom jij op ranzige TT's af
Nee man, Kerstens' pa is overledenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
Even to the point, heb je nog geneukt?
van plaggen ja? lul!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
Nog wat gedaan?
Eerst even wat ingedronken in het kwakgat, daarna wat wezen opdrinken bij van plaggen, daarna afpilsen in bombardier, en toen hebben we ons bij ome co even lekker laten uitzuipen, toen waren we door de pecunia heen....
wat een gek zegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:15 schreef Hugster het volgende:
http://www.nearlygood.com/video/yuckotheclown.html
die moeten jullie echt ff kijken![]()
![]()
idd, stel paupers dat hier voor de boodschappen zorgtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In de hongerwinter was het beter.
OMG HOE GEWELDIGquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:15 schreef Hugster het volgende:
http://www.nearlygood.com/video/yuckotheclown.html
die moeten jullie echt ff kijken![]()
![]()
Dien een klacht in in drievoud danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd, stel paupers dat hier voor de boodschappen zorgt
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:16 schreef BazzoS het volgende:
@TF: kan je de TT ff wijzigen in: [PTA SC] 632 Jiskefet citaten
?
Alvast bedankt.
Waarom denk je dat ik een andere wil?quote:
suprisequote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:11 schreef Fugie het volgende:
mijn opel start nimmer
Talk dirty 2 mequote:
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem heeft nog 1,5 uur om een opdracht in te leveren
Flirten met de buurvrouwquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat je moet doen als je auto niet start behalve de telefoon grijpen.
Bekhouwe.quote:
Nee. Maar het was het proberen waardquote:
Waar maak je je druk om dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bekhouwe.
Ben vanmorgen om 8.30 begonnen, en al redelijk ver. 't is toch maar 10% van m'n cijfer
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja want dan komt de buurman vanzelf naar buiten
Kon je vriendin Vorden vinden btw?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Maar het was het proberen waard
Heb haar uit voorzorg maar opgehaald in Zutphenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kon je vriendin Vorden vinden btw?![]()
De onwetendheidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb haar uit voorzorg maar opgehaald in Zutphen
het leek haar wel "een gezellig dorp"
He, daarmee heeft ze wel een ritje in de eerste Lightrail verbinding van Nederland gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De onwetendheid.
En verstandige beslissing idd!
Gemiste kansquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, daarmee heeft ze wel een ritje in de eerste Lightrail verbinding van Nederland gemist
doe ff foto postenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, daarmee heeft ze wel een ritje in de eerste Lightrail verbinding van Nederland gemist
Dat weet ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:14 schreef hermandeperman het volgende:
Dat kan.
das kutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef Xtreem het volgende:
Hoerige kut opdracht.
Ik blijk het toch niet zo goed te snappen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef Xtreem het volgende:
Hoerige kut opdracht.
Ik blijk het toch niet zo goed te snappen
eigenschuld enzo. + het is maar 10%. Maar toch. Ik had ook wel 'iets' eerder kunnen beginnenquote:
Mijn eerste rijlesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:22 schreef Sandraugiga het volgende:
Waarvoor ijsmeis?
toch niet in zo'n PT cruiser of wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn eerste rijles.
De andere mensen mogen eerst 5 uur in een rijsimulator.
Maar nee, ijsmeis moet meteen in Nijmegen beginnen in een echte auto.
[edit] Golf was de simulator [/edit]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
toch niet in zo'n PT cruiser of wel?
ahquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[edit] Golf was de simulator [/edit]
Ik rij in een Toyota Corolla.
Dat heb je wel eens hčquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
eigenschuld enzo. + het is maar 10%. Maar toch. Ik had ook wel 'iets' eerder kunnen beginnen
Vroegāh hadde we geen simulatorsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn eerste rijles.
De andere mensen mogen eerst 5 uur in een rijsimulator.
Maar nee, ijsmeis moet meteen in Nijmegen beginnen in een echte auto.
wat hij zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vroegāh hadde we geen simulators.
Maar succes!
alvast voor de volgende rijlesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:28 schreef Sandraugiga het volgende:
Succes ijsmeis! (ook al lees je dit waarschijnlijk als je weer klaar bent met je rijles... )
* BazzoS trots is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:47 schreef Xtreem het volgende:
Ok. Kwartier voor tijd een (semi)wanprestatie ingeleverd
Dank jequote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
Wat dinges en dingske zeggen X !![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:11 schreef Fugie het volgende:
met die bumperkleven sticker recht achter een politiewagen gaan hangen voor een paar minuutjes
ZOEKEN LUL!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was een topic over met veeel meer alternatieven, maar ben hem kwijt.
gister ook gister ook, heb je het niet gezien ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een post van je zonder kanker
Nee, je bent net zo onopvallend als Jofununununuquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
gister ook gister ook, heb je het niet gezien ?![]()
jah behalve als ik iets met kanker post zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, je bent net zo onopvallend als Jofununununu.
Is dat de reden waarom je dat doet dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah behalve als ik iets met kanker post zeker
Die rechts inhalen zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan op je fiets plakken?
nee joh, ik vind kanker een tof woordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je dat doet dan?![]()
Jij bent al zo tof. Waarom gebruik je dan ook nog toffe woorden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee joh, ik vind kanker een tof woord
You are my heeeerrrrrooooquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Held!
[..]
Weet jij het weet ik het?
Ik gun het je.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee joh, ik vind kanker een tof woord
nee ouwe, dat woord rolt gewoon lekker over de tong zeg maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent al zo tof. Waarom gebruik je dan ook nog toffe woorden?
Om NOG toffer te worden?
Wat is het toch heerlijk om simpel te zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ouwe, dat woord rolt gewoon lekker over de tong zeg maar
Ik zou bijna jaloers wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om simpel te zijn.
ja beetje jammer dat het niet serieus isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is het toch heerlijk om simpel te zijn.
Ik wil graag op meerdere niveaus kunnen functioneren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij doet ook een goede poging.
Ik slik wat kutopmerkingen inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:22 schreef Sandraugiga het volgende:
Iik ben jaloers...![]()
[[url=http://images.flabber.nl/extra.vingers.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het plaatje voor het hele verhaal
Ik wil ook extra vingers!!!
Laag, lager en laagst?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik wil graag op meerdere niveaus kunnen functioneren.
Alles is relatief.quote:
Oeh, iets verstandigsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alles is relatief.
Het werkelijk hoge niveau zal geen mens kunnen bevatten. Vergeleken daarmee is het inderdaad laag, lager en laagst.
iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oeh, iets verstandigs.
Maar inderdaad, zoals Theo Maassen mooi wist te verwoorden met betrekking tot het "leven op de andere planeten" :
Er zijn 2 opties. 1 is dat zij veel slimmer zijn dan wij, en 1 dat ze veel dommer zijn dan wij.
Als ze slimmer zijn dan vinden ze ons toch veel eerder dan wij hen.
Als ze dommer zijn heb je er geen donder aan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oeh, iets verstandigs.
Maar inderdaad, zoals Theo Maassen mooi wist te verwoorden met betrekking tot het "leven op de andere planeten" :
Er zijn 2 opties. 1 is dat zij veel slimmer zijn dan wij, en 1 dat ze veel dommer zijn dan wij.
Als ze slimmer zijn dan vinden ze ons toch veel eerder dan wij hen.
Als ze dommer zijn heb je er geen donder aan.
Ik denk inderdaad dat jij de enige bent die zo slim is!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:47 schreef PeuRac het volgende:
Nee, ze hebben em te vast gedraaid, er zijn maar weinig zo slim dat ze weten dat je een carterplug nooit echt vast moet draaien![]()
carterpan wat warm stoken, de plug zelf niet, dan zet de pan wat uit en de schroef blijft "klein" ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:47 schreef PeuRac het volgende:
Nee, ze hebben em te vast gedraaid, er zijn maar weinig zo slim dat ze weten dat je een carterplug nooit echt vast moet draaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |