quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter van niet.
1/ dan krijgen ze het koud.
2/ sandra's ratje is overleden nadat die was ontsnapt
Mn broer heeft woestijnratjes gehad. een tipp: koop twee vrouwtjes. die neuekn niet met elkaar, zodat je na 2 maand 26 stuks hebt (zoals hij had). je kunt ook twee mannetjes kopen, maar die hebben ballen, en dat is lelijk, aangezien die op een gegeven moment 1/5 van het lichaan innemen, dan kun je zie neit mer oppakken zonder de hele tijd die baleln over je heen te voelen schuren.
Ojaaaaaaa Succes morgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis gaat maar eens naar bed.
Het zou wat zijn als ik morgen in slaap val onder het rijden!
Kamphuysquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:46 schreef BazzoS het volgende:
van Binsbergen
Tjessis ik blijf aan het zwaaien
Enorrrrrrrm intellectueel geleuterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef BazzoS het volgende:
Zal ik jou eens effe lekker in je bek schijte
POEP IN JE HOOOOFDDD
alleen wil ik ook de melding krijgen dat ik in dat topic niet meer kan postenquote:
1e lesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef BazzoS het volgende:
succes ijsmeis
met afrijden neem ik aan?
ik heb hem op staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Enorrrrrrrm intellectueel geleuter.
Weet je hoe ze dat testen bij het TNO?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef BazzoS het volgende:
"" Zonde van die garnalen LUL!
*zeikt over kop heen*
Zeik nie man, groeit je haar van LUL!
koppie dr in, beetje lafjes tegenaan gehangenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je hoe ze dat testen bij het TNO?
Je kent me hč, hej hej hej hej...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
koppie dr in, beetje lafjes tegenaan gehangen
d'r moet nu afgekard wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent me hč, hej hej hej hej...
KONING BEFMANS DE EERSTE![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
d'r moet nu afgekard worden
trek hm dr uit, in 1x LUL
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent me hč, hej hej hej hej...
KONING BEFMANS DE EERSTE![]()
stoere mannenpraat van tvquote:
Ik wou dat jij nu hier was..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op de grond ligt een tapijt van peuken![]()
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:05 schreef BazzoS het volgende:
en van de lente en de tandarsassistente?
waar gaat die over?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |