Dat denk ik ook, Tanja wil echt wel weg zodra het kindje er is, zodra de druk eindelijk van de ketel is. Nederland heeft het kindje gezien, Hummie's missie is geslaagd en Tanja wilt thuis lekker moedertje gaan spelen, dus die gaat dan ook wel, zodra er weer iets is, wat mevrouw niet zint.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, al denk ik dat Tanja zelf dan toch echt naar huis wil en dan niet meer zal worden tegengehouden door BB
(hoop ik)
Ja, die is weg volgende week.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef Coos het volgende:
Wat ik zo met af en toe lezen en streams kijken (ze staan de hele dag op geluid aan) zie, dan denk ik dat Rob hoge ogen gooit om er uit te knikkeren.
![]()
Ik vrees dat dat niet doorgaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, al denk ik dat Tanja zelf dan toch echt naar huis wil en dan niet meer zal worden tegengehouden door BB
(hoop ik)
ja daarom zou het zo goed zijn als Menno eruit moetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:55 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind Ingrid een hardstikke aardige meid, maar ik walg van dat soort zielige vrouwtjes, die alleen niks zijn en iemand nodig hebben om sterker te staan.
Elke keer als ze alleen is, is het een instortend kaartenhuis, is ze samen met Menno en zit ze t.o Chantal, dan kan ze ineens wél haar stem verheffen.![]()
En die wij-vorm is idd helemaal irritant.
Knappe analyse Coosquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:54 schreef Coos het volgende:
Wat ik zo met af en toe lezen en streams kijken (ze staan de hele dag op geluid aan) zie, dan denk ik dat Rob hoge ogen gooit om er uit te knikkeren.
![]()
Dat zei ik weken geleden alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja daarom zou het zo goed zijn als Menno eruit moet
kijken wat er dan met Ingrid gebeurt.
en misschien is dan het koppel Dido-Nathalie ineens weer interessanter voor Chantal
Heerlijk zo'n spel waar elke bewoner gelijk staatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet doorgaat.
Tanja heeft haar grenzen bij Hum en co. ontdekt. Na de laatste keer zeiken heeft Hum denk ik gezegd; rot nu maar op dan. Of....of jij Tanja gaat voor je laatste kans op het geld.
kep een poging gedaan, maar nu ben ik mijn plaatje kwijt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Avonne, kun jij je avatar effe een flink stuk kleiner maken?
Als één van die twee eruit vliegt vier ik een nog groter feest dan als Rob eruit vliegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:59 schreef Wup het volgende:
en misschien is dan het koppel Dido-Nathalie ineens weer interessanter voor Chantal
En als Tanja eruit gaat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als één van die twee eruit vliegt vier ik een nog groter feest dan als Rob eruit vliegt.
Ja denk ik ook, laats zei tanja al iets dat ze niet wil dat er in huis wordt gerookt als de baby er is, Zo zal ze nog wel meer eisen gaan stellen en dat zullen de anderen niet in dank afnemen en zodra Tanja negatieve druk gaat ervaren haakt ze echt af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Tanja wil echt wel weg zodra het kindje er is, zodra de druk eindelijk van de ketel is. Nederland heeft het kindje gezien, Hummie's missie is geslaagd en Tanja wilt thuis lekker moedertje gaan spelen, dus die gaat dan ook wel, zodra er weer iets is, wat mevrouw niet zint.
Of rantsoen of een opdracht of gewoon een van haar tantrum-buiën.
Jawohl frau oberBBfurherin.quote:
er valt best wel ergens in een slaapkamer iets te roddelen .......quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:
Waarom hoor ik nu alleen maar mensen die een spelletje spelen...
Mag er ook wat anders
Met drank op vind ik haar behoorlijk aso eigenlijk, maar dat is dan voor ons streamers wel weer leukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
Linda vind ik nog de leukste... de puurste... die is zo gek als een draaideur. Met of zonder drank.
mijn exit voorkeur gaat sinds dag 1 naar Mennoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Als één van die twee eruit vliegt vier ik een nog groter feest dan als Rob eruit vliegt.
Tanja verwacht er uit te gaan en vindt het ook niet erg. Dus dat maakt mijn plezier ook wat minder. Dido en Nathalie verwachten nooit dat ze eruit vliegen, dus dat lijkt me helemaal geweldig om dat te zien gebeuren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En als Tanja eruit gaat dan?
Dan houd ik een polonese door heel Nederland![]()
United Colours of Benettonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:04 schreef APK het volgende:
Tanja gaat er overigens niet uit voor Hummie een screenshot heeft van Tanja met een baby aan haar tiet en een peuk in haar muil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |