Omdat het zo'n mooie dag is, wilde ik niet gelijk GroenLinks noemen, nu haal je me de woorden uit de mondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met welke partij dan?
En kom nou niet met de VVD....
rolschaatser!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Omdat het zo'n mooie dag is, wilde ik niet gelijk GroenLinks noemen, nu haal je me de woorden uit de mond
quote:Om die reden kreeg de bevolking in maart toestemming om op eigen grond landbouwproducten te verbouwen. Sterker nog, gepensioneerden en degenen die leven van een uitkering werden gemaand dat te doen. De belofte was, dat ze de producten voor eigen gebruik zouden mogen oogsten.
drama teacher!quote:
Alleen jammer dat je dood gaat van de honger voordat je resultaat geoogst kan worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:06 schreef Tafkahs het volgende:
het lijkt me trouwens best een leuk tijdsverdrijf dat je op je gemak kan uitvoeren als je gepensioneerd bent,
[..]
Da's wel zo he? Als iedereen nou een beetje van z'n buurman pikt, dan heeft niemand natuurlijk hongerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:17 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dood gaat van de honger voordat je resultaat geoogst kan worden.![]()
Ik ben zo blij dat jij alleen op je eigen computer dergelijke onzin uit kan braken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's wel zo he? Als iedereen nou een beetje van z'n buurman pikt, dan heeft niemand natuurlijk honger
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij alleen op je eigen computer dergelijke onzin uit kan braken.
Ouwe zuurpruim, heb je weer klitten in je haar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij alleen op je eigen computer dergelijke onzin uit kan braken.
Ik kom gewoon met de oplossing tegen de vergrijzing en dan doe je zo tegen me... tssquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
een langzame computer in elk gevalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ouwe zuurpruim, heb je weer klitten in je haar?
Hoe zou de vergrijzing zijn verlopen als Agnes Kant een trui bol kon doen staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met de oplossing tegen de vergrijzing en dan doe je zo tegen me... tss
nou?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe zou de vergrijzing zijn verlopen als Agnes Kant een trui bol kon doen staan?
Dat is enkel gelegaliseerd voor de armenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's wel zo he? Als iedereen nou een beetje van z'n buurman pikt, dan heeft niemand natuurlijk honger
De rijken hoeven niets te verbouwen, die kopen waarschijnlijk wel een Koreaan die dat voor hen doet..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Dat is enkel gelegaliseerd voor de armen![]()
waarom?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Retorische vragen zouden eigenlijk alleen aan dieren gesteld mogen worden.
Ik bedoelde Nederlandquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De rijken hoeven niets te verbouwen, die kopen waarschijnlijk wel een Koreaan die dat voor hen doet..
We hadden het over dat artikel van Kim Mi Soon dat G-B net postte en over de oudedagsbesteding die min of meer opgelegd werd door het regime daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |