We zullen je missenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
En ik heb de niet-roken-regel inmiddels overtreden![]()
Maar er stond ook niet bij hoe lang dus tja...
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je geen sterkere pijnstillers meegekregen?![]()
Oh er stond niet bij dat het dodelijk zou zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
We zullen je missen
* _ELMaikel_ denkt aan de laatste Roos uit gtst verhaalijn
Op een pakje sigaretten wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh er stond niet bij dat het dodelijk zou zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
Is er op fok een "help ik zoek een achtergrondplaatje topic"
Ja maar niet in combinatie met kiezen... Naja laat maarquote:
Die pagina had ik inmiddels al lang gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/16/
quote:
Dikke hoerenzooi.quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
"Eerst zelf proberen/zoeken en dán pas aan de meester vragen"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die pagina had ik inmiddels al lang gezien..
De meester is niet zo snelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Eerst zelf proberen/zoeken en dán pas aan de meester vragen"
Zoals? Bedoel je wallpapers voor je pc of ...?quote:
De meester is een luie zak die zo snel mogelijk ontslagen moet worden!quote:
huh? Die pagina kan je toch gewoon bekijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Dikke hoerenzooi.Ik wil er nou wel eens in
!
Gewoon helemaal niet roken, Missy.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar niet in combinatie met kiezen... Naja laat maar
Nee, eerst kwam het door mijn PUBban, nu door mijn crewrechten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh? Die pagina kan je toch gewoon bekijken
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zoals? Bedoel je wallpapers voor je pc of ...?
I knowquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet roken, Missy.
Ik heb vernomen dat jij binnenkort ook crew wordt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jij nu ook al in de crew, Wat is dat toch iedereen word maar crewlid hier![]()
Oh.. lekker... ben ik de enige die niet crew isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat jij binnenkort ook crew wordt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jij nu ook al in de crew, Wat is dat toch iedereen word maar crewlid hier![]()
Dan heb ik ook liever dat je hier niet meer komt. Voor de sfeer zou het beter zijn als hier enkel crew zou posten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. lekker... ben ik de enige die niet crew is
Oooow, mja er zijn wel wallpaper-topics hier maar niet voor specifieke wallpapers...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil dit foto als wallpaper... dus ik moet een hele grote versie van hebben. Het liefst 1280x1024
[afbeelding]
Mooi, ga ik weg en neem ik MissBliss, Airelle, Tania, Niksan en Babette21 mee.. kunnen jullie mannen lekker samen postenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb ik ook liever dat je hier niet meer komt. Voor de sfeer zou het beter zijn als hier enkel crew zou posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |