We zullen je missenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
En ik heb de niet-roken-regel inmiddels overtreden![]()
Maar er stond ook niet bij hoe lang dus tja...
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je geen sterkere pijnstillers meegekregen?![]()
Oh er stond niet bij dat het dodelijk zou zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
We zullen je missen
* _ELMaikel_ denkt aan de laatste Roos uit gtst verhaalijn
Op een pakje sigaretten wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh er stond niet bij dat het dodelijk zou zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
Is er op fok een "help ik zoek een achtergrondplaatje topic"
Ja maar niet in combinatie met kiezen... Naja laat maarquote:
Die pagina had ik inmiddels al lang gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/16/
quote:
Dikke hoerenzooi.quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
"Eerst zelf proberen/zoeken en dán pas aan de meester vragen"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die pagina had ik inmiddels al lang gezien..
De meester is niet zo snelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Eerst zelf proberen/zoeken en dán pas aan de meester vragen"
Zoals? Bedoel je wallpapers voor je pc of ...?quote:
De meester is een luie zak die zo snel mogelijk ontslagen moet worden!quote:
huh? Die pagina kan je toch gewoon bekijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Dikke hoerenzooi.Ik wil er nou wel eens in
!
Gewoon helemaal niet roken, Missy.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar niet in combinatie met kiezen... Naja laat maar
Nee, eerst kwam het door mijn PUBban, nu door mijn crewrechten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh? Die pagina kan je toch gewoon bekijken
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zoals? Bedoel je wallpapers voor je pc of ...?
I knowquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet roken, Missy.
Ik heb vernomen dat jij binnenkort ook crew wordt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jij nu ook al in de crew, Wat is dat toch iedereen word maar crewlid hier![]()
Oh.. lekker... ben ik de enige die niet crew isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat jij binnenkort ook crew wordt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jij nu ook al in de crew, Wat is dat toch iedereen word maar crewlid hier![]()
Dan heb ik ook liever dat je hier niet meer komt. Voor de sfeer zou het beter zijn als hier enkel crew zou posten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. lekker... ben ik de enige die niet crew is
Oooow, mja er zijn wel wallpaper-topics hier maar niet voor specifieke wallpapers...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil dit foto als wallpaper... dus ik moet een hele grote versie van hebben. Het liefst 1280x1024
[afbeelding]
Mooi, ga ik weg en neem ik MissBliss, Airelle, Tania, Niksan en Babette21 mee.. kunnen jullie mannen lekker samen postenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb ik ook liever dat je hier niet meer komt. Voor de sfeer zou het beter zijn als hier enkel crew zou posten.
Ja, ik vraag het wel in de post-je-wallpaper topicquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooow, mja er zijn wel wallpaper-topics hier maar niet voor specifieke wallpapers...
Misschien met googlen?
Jij bent mister fok!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. lekker... ben ik de enige die niet crew is
Ooit is dat ook wegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij bent mister fok!![]()
Dat is veel toffer![]()
Ja maar, jou vriend is crew en zo..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi... Niet-crew meldt.
Ja daar heb ik lekker wat aan... niet eens een tag.. niksquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar, jouw vriend is crew en zo..
En ik danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi... Niet-crew meldt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw, ik ging lachen en er scheurde iets open..
Ooh.. maaruh.. das niet goedquote:
Jij bent binnenkort crew.. er gaan geruchten en zo..quote:
Ja jij wordt crew zei Svennie netquote:
Neequote:
En dan geloof jijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja jij wordt crew zei Svennie net
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja jij wordt crew zei Svennie net
quote:
Wat voor stomme dingen ik soms nog weet.quote:
Heheh. Jij bent cool.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
En ik heb de niet-roken-regel inmiddels overtreden![]()
Maar er stond ook niet bij hoe lang dus tja...
Nou nee maar wat moest ik anders zeggen?quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |