Dat weet ik niet. Ik heb de e-tickets nog niet binnen. Rekening is namelijk gister betaaldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:57 schreef BVO het volgende:
Heb je ook een tussenlanding op Hurghada terug??
Waar vloog je mee? Ik vlieg weg met Transaviaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:00 schreef BVO het volgende:
Ah, ok... is meestal wel zo namelijk.
Maar viel bij ons reuze mee, ging vrij snel..
Ken ik nietquote:
Dus het is echt zo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
Ik dacht het ook al ja. Ingrid ja..
Morgenavond in de live moet hij het bekend maken..
Zijn je verstandkiezen getrokken??.
Die prikken zijn vervelend ja.. ik vond al dat bloed in m'n mond ook verschrikkelijk..
ALs de verdoving uitgewerkt is hoef je geen pijn te hebben hoor, ligt er maar net aan hoe ze stonden en hoe makkelijk ie er uit ging enzo..
Ach, als ik dood ga, dan ga ik dood. En anders wil ik best op een onbewoonde eiland komen met een heleboel bloedmooie vrouwenquote:
Het was maar een geintjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, als ik dood ga, dan ga ik dood. En anders wil ik best op een onbewoonde eiland komen met een heleboel bloedmooie vrouwen
En dan gaat ie naar Egyptequote:Zolang het geen arabieren zijn
Ik heb er wel moeite mee. Grappig, als arabier zelf, kan ik niet tegen arabieren. Ik ben echt te Nederlands gewoon. Goed ingeburgerdquote:
Je komt zelf toch ook uit die omgevingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, als ik dood ga, dan ga ik dood. En anders wil ik best op een onbewoonde eiland komen met een heleboel bloedmooie vrouwen
Zolang het geen arabieren zijn
Speelt ze daar in? Ik ken haar alleen vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
The Horse Whispher!
Ja, maar het wil nog niet zeggen dat ik geen hekel heb aan arabieren, ook al ben ik zelf eenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je komt zelf toch ook uit die omgeving![]()
Mijn hele mond doet nu pijn en mn lippen tintelen.. mja heb een paracetamol genomen dus ik hoop dat het over gaatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
Ik had na mijn verdoving er bijna geen last van, heb geluk gehad denk ik..
Ja, vroegah heb ik die film wel 3(!!) keer gezienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speelt ze daar in? Ik ken haar alleen vanLost In Translation
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
Maar er stond ook niet bij hoe lang dus tja...
Heb je geen sterkere pijnstillers meegekregen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn hele mond doet nu pijn en mn lippen tintelen.. mja heb een paracetamol genomen dus ik hoop dat het over gaat![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
En ik heb de niet-roken-regel inmiddels overtreden![]()
Maar er stond ook niet bij hoe lang dus tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |