Opzich wel zo fair, flags-cappen was een sport die VEEL te makkelijk was in een Blackhawk...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mocht je met zijn 2en in de attack heli zitten dan zal de gunner er dus uit moeten stappen om ook mee te helpen met vlaggen pakken. Echt de grootste blunder van EA als je het mij vraagt.
In een black hawk wel ja, maar een cobra of een apc of een tank of een jeep of een, ach elk ander voertuig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Opzich wel zo fair, flags-cappen was een sport die VEEL te makkelijk was in een Blackhawk...
makkelijk omdat bijna iedereen als een kip zonder kop speelt.. zon vlag cappen is nog vrij moeilijk als de postbode zijn ronde doet in zijn tankjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Opzich wel zo fair, flags-cappen was een sport die VEEL te makkelijk was in een Blackhawk...
Goed plan, of een soort excel sheet maken met alle gegevens erin vervolgens screenshot maken, even uploaden en in de OP zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog even twee linkjes onder de aandacht brengen:
Poging gedaan om het ledenbestand op orde te krijgen
Elite is de nieuwe benaming voor degene die een donatie hebben gedaan. Dat pas ik vanavond verder aanMensen die ik vergeten ben graag even melden
Donatie voor de ranked server van BoF doen ?
Begrijpelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Ik weet niet of ik dit keer weer ga doneren voor de server. Want ik vind zelf dat ik te weinig BF2 speel.
En meestal als de server vol zit ga ik gewoon naar een andere server. (kicken hoeft voor mij niet)
Dus het is bijna zeker dat ik niet ga doneren.
Ik wil best wel een kleine donatie (5 euro) doen voor de server, maar geen 15 euro.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
BegrijpelijkWel jammer. Heb me gister kapot gelachen met je
Toen je de heuvel op kwam gelopen en ik er een claymore had neergelegd omdat ik je aan zag komen
Alles is welkom uiteraardquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:09 schreef nlboy het volgende:
Ik wil best wel een kleine donatie (5 euro) doen voor de server, maar geen 15 euro.
(maja dat is denk ik weer lastig)
Ja je had een rode kleur dus ik denk 'schieten!!!'quote:Ik vind het niet normaal dat jij gewoon clanmembers neerschiet, dat doe je toch niet?![]()
Technisch gezien heeft hij je niet neergeschoten. Hij heeft een claymore geplaatst en jij was zo stom om er langs de verkeerde kant langs te lopenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:09 schreef nlboy het volgende:
Ik vind het niet normaal dat jij gewoon clanmembers neerschiet, dat doe je toch niet?![]()
Ik geloof dat de een dan gewoon een singleplayer moet starten en dat je broertje dan connect op jouw ip. Je kan alleen op 16 speler maps spelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:13 schreef Nickkie55 het volgende:
Hey mensen, ik wil in een netwerk spelen met me broertje en ook tegen bots hoe moet ik dat doen?
Volgens mij had FJD die te scherp afgesteld...tja had hij maar even de hulp van i-spy maar ingeschakelt, want die weet allles.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft hij je niet neergeschoten. Hij heeft een claymore geplaatst en jij was zo stom om er langs de verkeerde kant langs te lopen![]()
Eigenlijk..uhm heeft hij het...how do I put this gently...nog een paar keer geprobeerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft hij je niet neergeschoten. Hij heeft een claymore geplaatst en jij was zo stom om er langs de verkeerde kant langs te lopen![]()
Ja maar als ik een singelplayer start, dan kan hij me niet eens zien en ik kan ook geen ip invoeren ofzo:Squote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik geloof dat de een dan gewoon een singleplayer moet starten en dat je broertje dan connect op jouw ip. Je kan alleen op 16 speler maps spelen.
Euhm een local server starten, en dan via je IP connecten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef Nickkie55 het volgende:
[..]
Ja maar als ik een singelplayer start, dan kan hij me niet eens zien en ik kan ook geen ip invoeren ofzo:S
Maar in een local server komen bij ons geen botsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euhm een local server starten, en dan via je IP connecten.
Geen singleplayer beginnen, want dan knal je gewoon in je eentje tegen bots.
Zoals Sjors ooit in z'n cup-soup-reclame zei: Kom maar, kom maar, kom maar, kom maarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:05 schreef nlboy het volgende:
* nlboy meldt zich ook, gaat vanavond ook ff schieten...vooral FJD gaat iets meemaken wat ie nooit meer gaat vergeten.![]()
quote:Match: Band of Fok!kers versus Team Rivera
Status: Challenge accepted by Team Rivera
Date: Friday 7 October 19:00 (19:00 , 21:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Strike at Karkand - 16
Server: OURS
Players: 6 x 6
Totaal vergeten in te vullen maar vrijdag is m'n vrouwtjes-dag dus ik ben er niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:07 schreef BMH het volgende:
Wie komen we morgen?
Wat gaat nu voor?!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Totaal vergeten in te vullen maar vrijdag is m'n vrouwtjes-dag dus ik ben er niet.
Jij natuurlijkquote:
Zou het een complot van GAM zijn ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:22 schreef BMH het volgende:
BF2 start niet op.. Al 2 weken niet.
Dat eerste heb ik ook eens gehad, veranderd wel weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef Incolumis het volgende:
hmm vreemde bug, ik zie naast me nick dat ik soldaat ben, terwijl ik sergeant ben.
ook krijg ik bepaalde medals opnieuw, alsof ik die nog niet al had.....
Je plaatje werkt niet...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:55 schreef UnleashMitch het volgende:
http://img388.imageshack.us/img388/8351/stackers5dn.jpg Hoe bedoel je point farmers
JK79 gaat trouwens ook een PermBan krijgen
Weird nou ja iig er zitten 6 man van de clan -DS- op server en nog 6 anderen die meedoen. Met z'n 12en hebben ze in totaal 2300 punten. Ze hebben gemiddeld tussen de 200 en 300 punten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Je plaatje werkt niet...
Eerst de tekst van de link met je muis blauw maken danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |