Zoals Sjors ooit in z'n cup-soup-reclame zei: Kom maar, kom maar, kom maar, kom maarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:05 schreef nlboy het volgende:
* nlboy meldt zich ook, gaat vanavond ook ff schieten...vooral FJD gaat iets meemaken wat ie nooit meer gaat vergeten.![]()
quote:Match: Band of Fok!kers versus Team Rivera
Status: Challenge accepted by Team Rivera
Date: Friday 7 October 19:00 (19:00 , 21:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Strike at Karkand - 16
Server: OURS
Players: 6 x 6
Totaal vergeten in te vullen maar vrijdag is m'n vrouwtjes-dag dus ik ben er niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:07 schreef BMH het volgende:
Wie komen we morgen?
Wat gaat nu voor?!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Totaal vergeten in te vullen maar vrijdag is m'n vrouwtjes-dag dus ik ben er niet.
Jij natuurlijkquote:
Zou het een complot van GAM zijn ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:22 schreef BMH het volgende:
BF2 start niet op.. Al 2 weken niet.
Dat eerste heb ik ook eens gehad, veranderd wel weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef Incolumis het volgende:
hmm vreemde bug, ik zie naast me nick dat ik soldaat ben, terwijl ik sergeant ben.
ook krijg ik bepaalde medals opnieuw, alsof ik die nog niet al had.....
Je plaatje werkt niet...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:55 schreef UnleashMitch het volgende:
http://img388.imageshack.us/img388/8351/stackers5dn.jpg Hoe bedoel je point farmers
JK79 gaat trouwens ook een PermBan krijgen
Weird nou ja iig er zitten 6 man van de clan -DS- op server en nog 6 anderen die meedoen. Met z'n 12en hebben ze in totaal 2300 punten. Ze hebben gemiddeld tussen de 200 en 300 punten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Je plaatje werkt niet...
Eerst de tekst van de link met je muis blauw maken danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |