Heb je al wel even gespeeld? Zonder te spelen promoveer je namelijk niet. Eerst gewoon even een paar poppetjes killen, dan stijg je in rang en dan uitloggen even wachten tot de account server alles heeft berekend, weer inloggen en je unlocks kiezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb 7053 punten
en mijn current rank is lance corporal.
Ik zou toch nog wat omhoog moeten gaan met dat nieuwe systeem, maar dat gebeurt niet
Ik ga het zo nog maar eens proberen, maar dat werkte eerst nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je al wel even gespeeld? Zonder te spelen promoveer je namelijk niet. Eerst gewoon even een paar poppetjes killen, dan stijg je in rang en dan uitloggen even wachten tot de account server alles heeft berekend, weer inloggen en je unlocks kiezen.
Klopt ben er ook al een hele tijd tussenuit geweest. Toen de BoF server net in de lucht was deed ik redelijk vaak mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:27 schreef Sickert het volgende:
Ik heb die hagidee nooit op de server geziener moet weer een goede lijst komen van leden met betalend en niet betalend en evt de key gevallen erbij
Is niet je cd-key...is namelijk niet terug te generenen naar een originele key.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:40 schreef hg het volgende:
[..]
Klopt ben er ook al een hele tijd tussenuit geweest. Toen de BoF server net in de lucht was deed ik redelijk vaak mee.
@UnleashMitch. Ik zit momenteel op me werk dus ik kan niet bij de cd-key. Vind het ook een beetje link om dat ding ergens online in te voeren eigenlijk
Is het niet mogelijk om iets met de tag te doen van leden die hebben betaald.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het verschil tussen betalende leden en niet betalende leden is heel makkelijk gemaakt maar tussen leden en niet leden is weer lastig. Door de lage drempel schrijven veel mensen zich wel in maar laten het daarna rusten of vergeten het ofzo. Zo heeft bv [Sat04] of iets in die richting zich een hele tijd terug ingeschreven, nooit echt wat van gehoord en pas zat hij weer op de server. Van zulke mensen is het dus heel lastig om de hashes te bewaren aangezien wij die niet kunnen genereren.
Ik open wel even een topic waar je uit voorzorg je eigen hashcode kan posten zodat we je code er zo uit kunnen pikkenDaarnaast overigens, punish staat uit als het goed is dus automatisch wordt je iig niet meer gebanned.
Ik was ook wel met een ledenbestand bezig maar dat heeft weer even stil gelegen. Ga zo eens even kijken wat ik er mee kan doen.
ik dacht dat razorback te jong was? daar is toen toch een hele discussie overgeweest?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Over die ban van die NL-er: Denk dat jullie hem verwarren met razorback. Die gabande NL-er heeft hier nooit gepost.
Misschien ben ik een beetje dom maar..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is niet je cd-key...is namelijk niet terug te generenen naar een originele key.
Over die ban van die NL-er: Denk dat jullie hem verwarren met razorback. Die gabande NL-er heeft hier nooit gepost.
Nee hij was niet te jong. Die fout heb ik ook al eens gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef escape_nl het volgende:
ik dacht dat razorback te jong was? daar is toen toch een hele discussie overgeweest?
Je vult je CD-key daar in en dan krijg je je hash key terug. Tja het blijft altijd een kwestie van vertrouwen. Je CD-key is inderdaad niet terug te rekenen vanuit je hash. Het schijnt een eenrichting-algoritme te zijn ofzo. Er wordt iig enige informatie heen gestuurd aangezien het eigenlijk is om te kijken of je ergens een ban hebt gekregen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:45 schreef jpjedi het volgende:
Is niet je cd-key...is namelijk niet terug te generenen naar een originele key.
Het is inderdaad niet Razorback meer Razorblits (alleen dan Breezah gespeld).quote:Over die ban van die NL-er: Denk dat jullie hem verwarren met razorback. Die gabande NL-er heeft hier nooit gepost.
Het blijft EA he. Ondertussen bijna 200mb aan patches verder en het werkt nog steeds niet op 95%. Zelfs SIN heeft het niet zo bont gemaakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blijf het allemaal maar raar vinden. Hoe moeilijk kan het bijvoorbeeld zijn om een fatsoenlijke server browser te maken???
De commotie is ontstaan toen iemand dacht of ging roepen dat we MisterFox eruit gezet zouden hebben omdat hij te jong zou zijn. Daar is helemaal niets van waar. Sterker nog we vinden het allemaal erg leuk als MisterFox weer eens meedoet en z'n stem laat horen op TS.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee hij was niet te jong. Die fout heb ik ook al eens gemaakt![]()
Volgens mij was het dekkered die te jong was.
Thnxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:05 schreef Fillipe het volgende:
Geld is onderweg Mitch!
Volgens mij is DICE nog steeds niet volledig in handen van EA.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze kunnen mensen niet laten promoveren buiten de game. Je zal altijd eerst een punt moeten halen om te promoveren. Beetje krom, maar het is niet anders. Volgens mij hebben ze de structuur van hun "applicatie" niet echt best voor elkaar. Voorbeeldje, hoe moeilijk kan het zijn om een naam te wijzigen? Voor EA is dat dus blijkbaar heel lastig, aangezien ze niet die mogelijkheid bieden?
Het enige wat ze moeten doen is dat ze een editboxje voor de naam ergens plaatsen. Waarschijnlijk hebben ze alles op basis van de accountnaam gelinkt intern ipv via het account id.
Blijf het allemaal maar raar vinden. Hoe moeilijk kan het bijvoorbeeld zijn om een fatsoenlijke server browser te maken???
Het gaat vast nog sneller want ik stort binnenkort ook ff, je hoort m nog erover. Als trouwe server bezoeken mag je natuurlijk niet ontbrekenquote:
Kom je ons dan ook weer verblijden op TS ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga misschien ook ff doneren. ga ik ff geld scooieren op me verjaardag hehehehe
Aan elk account zit een account naam (nickname) en account ID gekoppeld. Ik vermoed dat EA/Dice intern alles op basis van het ID doen, echter we zitten ook nog met gamespy. De link tussen EA/Dice en gamespy is op basis van de account naam (nickname), hierdoor is het niet makkelijk aan te passen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:08 schreef -Dries- het volgende:
Volgens mij omdat ze de stats van alle spelers opslaan op nicks en niet op IP adres enzo. Dus als je je naam kon wijzigen dan zou je dus ook niet meer je stats kunnen bekijken...
oke dus jij wilt dat ik met de boffers rondjes blijf vliegen rond een gebied en zodoende effectief ervoor zorg dat je 30x dood gaat ipv langs de vlag hangen zodat we een sitting duck zijn? doe t graag hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
.
Heli's zijn voor ondersteunend vuur en transport, niet voor vlag verovering lijkt me... die bug had er uitgemoeten...
mijn thuisbankier progamma zegt dat t overgeboekt is.. voor een goede jachtgrond betaal ik wel hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voor geld doe ik bijna alles
Donatie voor de ranked server van BoF doen ?
heel slim van je.. enige waar je dat moet invoeren is op je pc als je t installeert..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:40 schreef hg het volgende:
[..]
@UnleashMitch. Ik zit momenteel op me werk dus ik kan niet bij de cd-key. Vind het ook een beetje link om dat ding ergens online in te voeren eigenlijk
welnee is toch cool man.. zo levert t meer punten op door te spawnrapen bij zon basisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is nog erger als ze als piloot in een vliegtuig of heli zitten.
@Knutsel
Ook voor de attack heli geldt dat alleen de piloot de vlaggen kan pakken. De snelheid van het cappen is voor elk voertuig gelijk en het maakt dus niet uit of je op grond loopt of in een heli zit.
Mocht je met zijn 2en in de attack heli zitten dan zal de gunner er dus uit moeten stappen om ook mee te helpen met vlaggen pakken. Echt de grootste blunder van EA als je het mij vraagt.
mja nu spec ops punten krijgen om je spullen op te blazen ben je ook bezig met je toko te bewaken :/ vind t zelf wel leuk om een beetje een vijandelijk squad te volgen terwijl ze over een grote map wandelen wandelen en dan naar een vlag lopen en dan poef arty eropquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Alleen de piloot kan vlaggen pakken terwijl ie in de heli zit. De passagiers moeten uitstappen voordat hun de vlag naar beneden kunnen trekken.
En escape (en andere full-time commanders), worden jullie nooit ziek van commanderen? Ik zelf vind het echt te boring, totaal geen actie, enkels menuutjes klikken![]()
Heeft het toch nog nut gehad dat ik je al die tijd heb laten winnenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:25 schreef domolanglekker het volgende:
mijn thuisbankier progamma zegt dat t overgeboekt is.. voor een goede jachtgrond betaal ik wel hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |