quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef Beach het volgende:
Ik ben voor [BoF] omdat dat al in mn naam staat.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef Beach het volgende:
Ik ben voor [BoF] omdat dat al in mn naam staat.
Hier hetzelfde, soms zit ik echt met mijn kin op het bureau met de WTF uitdrukking in de ogen, want soms slaat het echt alles...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Erg vreemd: 1.3 patch is geïnstalleerd, maar in het spel is het nog steeds 1.121111.111131etc. Dus kan ik de BoF server niet vinden als ik de zoekoptie 'Same Version Only' aangevinkt heb staan. Maar het werkt wel.
En dan speel ik een potje en blijkt dat ik ben gepromoveerd tot Private First Class ofzo, maar in BFHQ weer niet, gewoon weer Private.
Het spel is verslavend, ik start het nu elke avond weer op. Maar godverdomme zeg, wat is het enorm frustrerend als je als n00b een beetje je best doet en dan toch 70% van je schoten missen en andere gevorderde of gefarmde spelers 'gewoon' ff op je af rennen of bunnyhoppen, waarvan elk schot raakt. Of dat een APC keihard aankomt rijden en tijdens het remmen ff 90 graden draait en je meteen overhoopt schiet, ook al sta je net om de hoek. Echt dingen waarvan ik denk, hoe kan dát nou weer.
Of omdraaien en zonder te horen dat ik een shotgun hoor, meteen mij neerknallen met 1 fucking schot terwijl ik zelf de grootste moeite heb om met 2 kogels iemand goed en wel te doden, want ze lopen vrolijk door.
Echt raar, kon in DC altijd wel in de top 5-10 komen.
Oh ingame ben ik zelfs alles kwijt. Maar in mn hq nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef Fliepke het volgende:
Godverdegodver, waarom is mijn account nu niet geupdate. Ik wil ook unlocks
dat kan ookquote:
Paar keer uit- en inloggen. Toen deed die het bij mij weer, komt denk ik omdat de account/data servers flink op hun donder hebben gehad en ze nog alles goed moeten proceeden ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:14 schreef Fliepke het volgende:
Is mijn probleem trouwens op te lossen?
OKE mensen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik vind dat we het op BoF moeten houden, omdat:
1) Beach heb zn naam al met [BoF]
2) Zoals BMH al zei: "of" schrijf je met een kleine letter![]()
quote:1. If you spot an enemy before he sees you, chances are you will die.
2. The probability of killing someone is inversely proportional to how much you want to kill him.
3. For every good thing done, something bad happens.
4. If you see a bunch of easy targets in front of you, you will miss all of them and die.
5.You have a better chance of throwing a handfull of sniper rifle bullets and killing the enemy, than shooting them at him.
6.For every one enemy you kill with mines, you will kill 2 friendlies and they will both punish the TK.
7.Idiots have a unique pheromone receptor which can sense a friendlyarty strike. Once initiated they run to the center of the strike likemoths to a flame, thrust their noses in the air and put there finger onthe PgDn button ready for the climax!
8.Thou shalt always respawn into an arty strike or a massive unfriendly assault and die before you can do anything.
9.A dune buggy slowly slipping down a gentle slope is the most brutaland deadly thing in the game if you’re standing in its path.
10.When fleeing from an enemy, you will be shot to death, inches away from your cover.
11.when a gunner in a helo, chances are u got the worst pilot u can think of
12.When you have no money chances are your joystick will go funny.
13.If someone with an ak101 happens to glance at you, you will instantly die of fear.
14.No matter what weapon you carry, it will take over half a magazineto attempt to kill the guy that take you out with a three round burstor less.
15.Holding right mouse button when throwing a grenade changes throw length from feet to inches.
16.Even with the dexterity to balance the blade of his knife on hisfinger, a soldier will constantly miss when lunging to stab astationary enemy.
17.Somehow, a man can take a 50.cal sniper round to the chest WITHOUT DYING.
18.Your pistol is a much better sniper rifle than your .50cal rifle
19.A crescent wrench can fix anything
20.You can raise a flag in a tank.
21.Seconds before you get your hard-earned Flag-Capture Point, an Enemywill pop up and kill you, giving the Capture Point to your Team-Mate.
22.After shooting an enemy Tank to low Health with your APC, your Gunwill overheat and a Team-Mate will grab the kill, leaving you with noteven a Kill-Assist.
23.You will never be able to swim away fast enough from an accidently drowned Jeep.
24.Claymores only kill foolish teammates.
25.If you want an enemy to abandon an armoured vehicle, run at it from the rear and let them see you doing it, they’ll jump out.
26.No matter what, dephibulators cure all
27.the pinnacle of aviation technology cannot help a bomb hit its target
28.all vehicles have electrical armour plating, as when u touch it, ur dead
29.The more you press the 9 key to deploy a chute, the less likley the chute will deploy
30.You spawn right next to the enemy tank.
31.If you want to be a sniper you should choose Anti-Tank Class.
32.Just as you detonate the C4 on the UAV trailer, two to threeteammates will drive up in a jeep right next to the detonation site.
33.No matter how much you shoot a guy parachuting down, he will nevertake any damage. And, when he gets down you are out of ammo and hekills you.
34.You are killed after a 10 minute run to an enemy flag, right before you reach it.
35.Water is extremely flamable and will cause vehicles to explode.
36.If your in a group and run into a single enemy, you WILL die first.
37.Confucious say: When commander drop supply crate from sky, look up or you will endure headache until next spawn
38.Confucious say: Man with handful of wheat will hit enemy more than with M229 SAW.
39.Spawning is more like a race to the heli.
40.A tank that’s motionless while capturing a flag will wait until yourun up behind it to plant C4 before the drivers cat steps on the S keyand kills you.
41.Just after you found a great Spot to snipe from, while takingcareful Aim at a Group of Enemies - you will be knifed from behind.
42.After taking a few well-aimed Shots at an Enemy, he will spin around and kill you with a single round from his MP5.
43.You must be the fattest person in the army as you cannot fit through a 3 foot wide gap between the bamboo
44.After throwing a pack of C4 on top of a smoking tank, and pullingout detonator, the remaining C4 (in your pocket) will magicallyexplode…every time.
45.If you are capping a flag alone in a tank the one enemy that manages to spawn in time will be a spec op…
46.If you are capping a flag and once it goes neutral you hear arty guns firing in the distance, run like #@$%!!!
47.If you need tank support, drop a mine on the road and a friendly tank will show up in no time…
48.If you respawn as an anti-tank the tank will have either disappeared or magically spawned many enemies who know exactly where you respawned
49.When in need of medical aide call for a supply drop, the crate willbe there in no time to crush you to death, thus ending your need formedical aide
50. Asking a Commander for ammo means he will send Artillery with the assumption you catch them and throw them at the enemy.
Je moet een andere account aanmaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:47 schreef SoA-Holic het volgende:
ken je trouwens je game naam veranderen/wijzigen? Of moet je echt een nieuw account registreren?
ik kreeg gister ook good conduct ribbon, ik zat ff in een apc beetje te schieten, 20kills 3 deaths ofzo, en toen kreeg ik em ook al..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:31 schreef escape_nl het volgende:
kreeg net weer de good conduct medal en een zooitje veteran badges, je hoeft er niets voor te doen lijkt het wel, kreeg er net 3 in 1 ronde
Dit vraagt om een copy-paste lijstquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een belachelijke patch.
Het planetbattlefield forum staat he-le-maal vol met bugs.
GameSpy zuigt mischien nog wel erger dan de patchquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:03 schreef EchoBrain het volgende:
... en nu werkt gamespy niet meer (of ligt dat aan mijn pc?)
zooooooooooooo waaaar!!!quote:4. If you see a bunch of easy targets in front of you, you will miss all of them and die.
Bij inloggen kun je bij je accountscherm bij Prefix zoiets invullen...[BoF] dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:38 schreef Razorback het volgende:
Net weer even gespeeld en stuk of 3 keer gepromofeerd (het wachten is op mijn unlocks) maar hoe zet ik wat voor mijn naam zoals: [BoF]
Heb jij ook dat je steeds die tag moet invoeren? (dus dat ie niet wordt opgeslagen)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Bij inloggen kun je bij je accountscherm bij Prefix zoiets invullen...[BoF] dus
en het werktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Bij inloggen kun je bij je accountscherm bij Prefix zoiets invullen...[BoF] dus
Je hoeft 'm maar één keer in te vullen. Ga maar eens spelen op een serveeer en je zult zien dat ie er gewoon staat. Je kunt 'm wel gewoon veranderen volgens mij...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je steeds die tag moet invoeren? (dus dat ie niet wordt opgeslagen)
Beetje lastig, want je wilt zo snel mogelijk op de server zijn.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:57 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je hoeft 'm maar één keer in te vullen. Ga maar eens spelen op een server en je zult zien dat ie er gewoon staat. Je kunt 'm wel gewoon veranderen volgens mij...
true, maar het werkt tenminste beter dan die ingame zooi, nu is het alleen maar moeilijker om een beetje leuke servers te vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:04 schreef Suikermais het volgende:
[..]
GameSpy zuigt mischien nog wel erger dan de patch
lol ach over 7 patches zou t misschien eens goed werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nog maar zelden positieve reacties over de patch gelezen. Ook op andere forums niks dan ellende. Ongelofelijk dat ze zoveel tijd nodig hebben voor zo'n klote patch...
Eens alle isntellingen in je BIOS nakijken denk ik zou wek best zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef Sickert het volgende:
omg mn pc sloeg vast en met oPstarten roept hij nu. "system failed cpu test"
wat heeft dat te beteken?
Nou ik vind de patch een hele vooruit gang.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nog maar zelden positieve reacties over de patch gelezen. Ook op andere forums niks dan ellende. Ongelofelijk dat ze zoveel tijd nodig hebben voor zo'n klote patch...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef Atreidez het volgende:
De MEC heeft je pc geinfiltreerd en je processor gestolen
Je voeding wsl.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef Sickert het volgende:
omg mn pc sloeg vast en met oPstarten roept hij nu. "system failed cpu test"
wat heeft dat te beteken?
wou dat ik mn bios in kon ik kom niet door! krijg een zwart scherm. en het is idd asusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je voeding wsl..
Asus mobo zeker he? Niets ernstigs iig, je kan het ook in je bios uitzetten.
Google maar eens op die foutmelding, vriend van me had het laatst ook.
Heb je wel een goede voeding in je pc zitten? Want dat kan het idd misschien zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
wou dat ik mn bios in kon ik kom niet door! krijg een zwart scherm. en het is idd asus
ik breng m wel weg heb er nog garantie op aangezien ik 2 weken geleden een nieuwe mobo gekocht heb
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef -Dries- het volgende:
Nou gezellig hoor als Gunner 2 punten voor je neus de gouden medaille pikt
Lol, dan ga ik zo ook ff commanderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Opeens heb je het, je wordt arts!
Gisteren m'n Veteran Commander Badge gehaaldMet een vrij normaal aantal punten voor een commander zijnde, iets in de 60 ofzo.
inderdaad, ik hoef volgens mij alleen nog maar een 15 killis in een ronde te halen en heb de veteran badges van een paar classes, de totale tijd heb ik alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:07 schreef ViPeRII het volgende:
Pfff nou na die patch hoef je er echt niks meer voor te doen he, om je badges enzo te halen..
Ik heb gisteren een uurtje of 2 gespeeld en de volgende dingen behaald:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef UnleashMitch het volgende:
zag ik voorbij komen ja, was wel lachen om te zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens Ubar heb je 1000 commander punten nodig (globaal) en 25 min in een ronde voor deze badge.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Gisteren m'n Veteran Commander Badge gehaaldMet een vrij normaal aantal punten voor een commander zijnde, iets in de 60 ofzo.
Ja maar 250 uur is ook wel weer overdreven veel....!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoef volgens mij alleen nog maar een 15 killis in een ronde te halen en heb de veteran badges van een paar classes, de totale tijd heb ik al
Zelfde geldt voor een paar ribbons, de Valorous Unit Ribbon is veel makkelijker (25 uur squad leader, 25 uur squad member). Was eerst 250(!) uur spelen.
Altijd spelen is natuurlijk wel makkelijk gezegt als je admin bent, voor mijzelf geld dat niet altijd omdat ik niet altijd een admin kan vinden die een plekje voor me kan vrijmakenquote:Elke avond vind ik er verscheidene BoFers, elke avond is de server vol maar elke avond kan ik er wel gewoon op omdat we de controle hebben over de server. Dat betekent dus dat ik en kan spelen wanneer ik wil en altijd kan spelen met vrienden en bekenden en dat is mij de 15,- zeker waard.
Hmm, kzag hem zelf niet voorbij komen, wel droog hoor. Btw, de PKM is echt een heerlijk dingetje, ultieme killing sprees vliegen langs mijn oren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
zag ik voorbij komen ja, was wel lachen om te zien.
Was in het zelfde rondje dat ik Dries van z'n medal af hielp![]()
[..]
Volgens Ubar heb je 1000 commander punten nodig (globaal) en 25 min in een ronde voor deze badge.
Ik heb zelf nu 1500 commander punten dus als ik het 25 minuten uithoud heb ik hem blijkbaar ook
Voor zover ik nu kan zien:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:24 schreef Gunner het volgende:
FJD, heb je nog uitgezocht hoe het zit met de "reserved slots" sinds de nieuwe patch?
Altijd spelen is natuurlijk wel makkelijk gezegt als je admin bent, voor mijzelf geld dat niet altijd omdat ik niet altijd een admin kan vinden die een plekje voor me kan vrijmaken
4 unlocks kunnen, heb alleen de PKM niet en de sniper upgrade. De Spec Ops unlock is wel okay, al lijkt het soms wel dat ik een hele clip moet leegschieten voordat ik iemand killquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:28 schreef -Dries- het volgende:
Hmm, kzag hem zelf niet voorbij komen, wel droog hoor. Btw, de PKM is echt een heerlijk dingetje, ultieme killing sprees vliegen langs mijn oren.
Wat is je BF2 player naam ? Mensen worden gekickt als er ruimte gemaakt moet worden. In de afgelopen week hebben we echter wel een 5 of 6tal mensen gebanned. Drie vanwege revive-kill-revive binnen eigen team. Twee vanwege pointfarmen en een vanwege express een TK veroorzaken. Er zat idd ook 1 Nederlander bij waarvan ik weet dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:30 schreef hg het volgende:
Tuurlijk begrijp ik dat ik gekicked kan worden om plaats te maken voor members, maar ik sta dus op de BANLIST. Ik mag aannemen dat je als niet-member niet automatisch op de banlist terecht komt. Als ik me niet vergis wordt de banlist ook weer gereset bij het resetten van de server.
Wij zullen nooit iemand bannen omdat ie niet meebetaald of niet in de Clan zit. Verder wat UnleashMitch zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:30 schreef hg het volgende:
Iemand enig idee waarom ik, zonder enige speeltechnische reden of waarschuwing, al een week lang in de banlist van de BoF server sta, behalve dan dat ik geen lid ben of meebetaal?
Tuurlijk begrijp ik dat ik gekicked kan worden om plaats te maken voor members, maar ik sta dus op de BANLIST. Ik mag aannemen dat je als niet-member niet automatisch op de banlist terecht komt. Als ik me niet vergis wordt de banlist ook weer gereset bij het resetten van de server.
Het zoveelste vreemde FOK-verhaal. Ben ik soms onaardig geweest tegen iemand die dit op z'n geweten heeft ofzo? Praat ik te weinig mee over nieuwe patches? Echt een raadsel.
Dat zijn zo ongeveer de beste unlocks imoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:32 schreef Gunner het volgende:
4 unlocks kunnen, heb alleen de PKM niet en de sniper upgrade. De Spec Ops unlock is wel okay, al lijkt het soms wel dat ik een hele clip moet leegschieten voordat ik iemand kill
Ieder zijn meug; ik speel nimmer Sniper en bijna nooit de Support; dus is het voor mij wel logischquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:44 schreef -Dries- het volgende:
Dat zijn zo ongeveer de beste unlocks imo
Ik ben hem, en 4 andere pointfarmers e.d. toevallig net aan het aangeven. Misschien dat ie daarom zich niet meer durft te laten zien. Dit (check links bovenin) en dit (filmpje) is nou niet echt gedrag waar je je nog mee durft te vertonen denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:44 schreef -Dries- het volgende:
De gebande nederlander was Razorblits toch? Die postte hier ook nog vrij regelmatig, maar nu die geband is, is die opvallend stil
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ieder zijn meug; ik speel nimmer Sniper en bijna nooit de Support; dus is het voor mij wel logisch
**kuch** Gold Medal **kuch**![]()
Dan is er iets misgegaan. Ik reset zo even de server, dan werkt de Rcon weer en check ik meteen de banlist. Mocht ik je naam niet vinden dan clear ik de banlist gewoon en kan je vanavond weer meedoen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:50 schreef hg het volgende:
Mijn ingame naam is hadiegee. Ik maak me iig nooit schuldig aan expres TK of pointfarmen of zoiets. Daar vind ik het spel veel te leuk voor, misschien is het een vergissing, dat mijn naam lijkt op die van iemand die dat wel doet ofzo. Het is niet de eerste keer, dus dat zou een verklaring kunnen zijn.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Dan is er iets misgegaan. Ik reset zo even de server, dan werkt de Rcon weer en check ik meteen de banlist. Mocht ik je naam niet vinden dan clear ik de banlist gewoon en kan je vanavond weer meedoen.
Mocht zoiets in het vervolg gebeuren vraag dan gewoon waarom je een ban hebt. Dan kunnen we dat uitleggen of we kunnen nagaan of er een foutje is gemaakt en in dat geval kan je dan meteen weer mee spelen.
Hmm ik zie alleen maar CD Key hashes staan (opzich logisch natuurlijk). Even kijken of ik jou daaruit kan vissen. Vanavond kan je iig spelen. Als het me niet lukt om jou er uit te vissen dan clear ik de banlist wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:06 schreef hg het volgende:
Bedankt. Ik denk dat ik vanavond weer even op de server kom kijken. Ik had vorige week overigens ook al melding gemaakt van dit probleem.
Nope kan niet meer. Alleen de piloot 'telt' nog mee. De anderen moeten uitstappen om de vlag te kunnen capturen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:44 schreef Frutsel het volgende:
in die nieuwe patch...
kan je dan nog wel of niet met een helicopter de vlaggen veroveren?
dat vond ik ut meest storende aan het hele BF2 spel...
te zijn
Dat klopt niet helemaal, die ribbon hebben ze niet aangepast. Het was altijd al 25 uur SL en 25 SM en dan 55 teampunten. Ik heb de badge namelijk al gehaald voor de patch en nog lang geen 250 speel uren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:02 schreef Gunner het volgende:
Zelfde geldt voor een paar ribbons, de Valorous Unit Ribbon is veel makkelijker (25 uur squad leader, 25 uur squad member). Was eerst 250(!) uur spelen.
Je hebt gelijk. Volgens mij ben ik in de war met de "Good Conduct Ribbon"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, die ribbon hebben ze niet aangepast. Het was altijd al 25 uur SL en 25 SM en dan 55 teampunten. Ik heb de badge namelijk al gehaald voor de patch en nog lang geen 25 speel uren.
Het kan dus nog wel steeds. Het ging me er om dat er van die gasten bij zijn die niets anders doen als wachten op een heli en als gekken van de ene vlag naar de andere vlag vliegen om zo hoog mogelijke score te krijgen. Heeft in mijn ogen niets met gameplay, skill of teamwork te maken... en het is jammer dat die optie erin zit...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nope kan niet meer. Alleen de piloot 'telt' nog mee. De anderen moeten uitstappen om de vlag te kunnen capturen.
Dus installeren dat spel en vanavond lekker meedoen
Ik ben allang blij dat ze niet meer met 6 man in ee BH kunnen zitten en binnen 10 seconden een vlag kunnen capturen. Dat was zo irritant. Als de mannetjes los rond lopen kan je ze tenminste nog opblazenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Frutsel het volgende:
Heli's zijn voor ondersteunend vuur en transport, niet voor vlag verovering lijkt me... die bug had er uitgemoeten...
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het kan dus nog wel steeds. Het ging me er om dat er van die gasten bij zijn die niets anders doen als wachten op een heli en als gekken van de ene vlag naar de andere vlag vliegen om zo hoog mogelijke score te krijgen. Heeft in mijn ogen niets met gameplay, skill of teamwork te maken... en het is jammer dat die optie erin zit...
Heli's zijn voor ondersteunend vuur en transport, niet voor vlag verovering lijkt me... die bug had er uitgemoeten...
Ik vind het nog wel redelijk fair dat de piloot iig wel punten krijgt en de passagiers niet. Zo doet iedereen even veel moeite zeg maar om de vlag te pakken, de piloot vliegt en de passagiers clearen het gebied zodra ze zijn gedropt door de piloot.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het kan dus nog wel steeds. Het ging me er om dat er van die gasten bij zijn die niets anders doen als wachten op een heli en als gekken van de ene vlag naar de andere vlag vliegen om zo hoog mogelijke score te krijgen. Heeft in mijn ogen niets met gameplay, skill of teamwork te maken... en het is jammer dat die optie erin zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |