Travestiet, en niet transseksueel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef XiChico het volgende:
Achja, als dat jouw ding is. Ik moet niet denken aan een lurkende Kelly
Ohjaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Travestiet, en niet transseksueel..
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:36 schreef skiczukie het volgende:
Had 'ze' ook een mooie stem?
Er komt een boot bij me op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:39 schreef kastanova het volgende:
Bijna eens gebeurd, totdat m'n broer er bij kwam en haar borsten op de grond gooidek...
Sue me, ik was 13, dronken en voor het eerst uit...
Zondequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:39 schreef kastanova het volgende:
Bijna eens gebeurd, totdat m'n broer er bij kwam en haar borsten op de grond smeet...
Sue me, ik was 13, dronken en voor het eerst uit...
Ja, die pik ik er dan uitquote:
Homo's voelen zich niet aangetrokken tot een (wannabe-)vrouwelijk uiterlijk, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vraag me af, ben je homosexueel om sex met een travestiet te willen.
De sex is immers verre van heterosexuele sex.
Kan het nog beter andersom. De tweede lijkt nog vrouwelijk (soms)!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Travestiet, en niet transseksueel..
Maar een transsexueel heeft geen pik. Dus dan is er geen verschil meer met een echte vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef sjwjanssen het volgende:
[..]
Kan het nog beter andersom. De tweede lijkt nog vrouwelijk (soms)!
Ja, maar dan stop je em wel in de kont van een vrouw jah.. en daarna prop je em in een van de andere gatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef IntroV het volgende:
trouwens, nooit gehoord van hetero's die aan anale sexy doen?
Nee dat klopt het was een negert zei jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef IntroV het volgende:
Het beeld van een half ongeschoren vent met borsthaar tot aan zijn kin, rode wangetjes van de make-up en zo'n grote witte onderbroek met een remspoor erin en een slecht zittende pruik berust niet volledig op de waarheid.
haha
Als een dude mij op die manier erin luist, dan zal ie voor een behoorlijke tijd in de arbeidsongeschiktheidswet zittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:47 schreef erodome het volgende:
Tja, je kan zeggen wat je wil, maar dit soort mensen zijn wel de oplossing voor de mannen die penissen wel erg interresant vinden, maar die de man eraan vast niets vinden...
ja pcies,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een homofobe reacties zeg.
Hoe feller een man tegen homoseksualiteit uitvaart, hoe verdachter ik het vind.
Dus als ik zeg dat ik iets homo's heb dan insinueer jij dat ik een homo ben? Nou dan draaien we het eens om:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij vrouwen is 't zoenen veel zachter en gladder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef IntroV het volgende:
Zit er veel verschil tussen een man zoenen of een vrouw? Iemand met ervaring?
En jij in 't gevang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
Als een dude mij op die manier erin luist, dan zal ie voor een behoorlijke tijd in de arbeidsongeschiktheidswet zitten
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij vrouwen is 't zoenen veel zachter en gladder.
Bij mannen is 't ruwer en steviger.
Deed ie het maar met een kerelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Iemand erin luizen is nooit goed, maar daar heb ik het niet over, ik meen me te herrineren dat hier laats een topic was die ging over mannen die wel nieuwschierig waren naar een pik pijpen of iets in die geest, maar die geen zin in de man eraan vast hadden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Als een dude mij op die manier erin luist, dan zal ie voor een behoorlijke tijd in de arbeidsongeschiktheidswet zitten
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar dit is wel een belangrijke opmerking, de sex was lekker. Maar de GEDACHTE dat het een man was maakte het achteraf niet zo lekker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ken iemand die seks heeft gehad met BB Kelly. Hij vond het best lekker, alleen hij baalde achteraf wel, toen hij erachter kwam. Dit was na haar operatie. Dus eigenlijk offtopic dit.
tis meer t sarcasme wat hier heerst hoor niet egt de homofobequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Absoluut niet mee eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
Na een operatie, tja, hoelang moet iemand blijven melden dat zij ooit een man is geweest?
Dat je dat in een serieuse relatie zegt ok, maar verder, je bent toch gewoon een vrouw, je bent daar weet ik veel wat voor doorgegaan, op ten duur moet het ook wel genoeg zijn hoor wat mij betrefd, je ziet niets meer aan het lichaam(ik weet niet hoe mooi ze dat kunnen maken), er zitten hormonen in die het vrouwelijk maken, zo iemand is gewoon een vrouw, klaar.
Lekker kort door de bocht. Denk je dat het voor Kelly een gril was? Dat is iemand die als het ware als vrouw geboren werd maar gevangen zat in het verkeerde lichaam. Hulde voor de medische wetenschap, die dit probleem voor velen kan oplossen en zo hun leven draaglijk kan maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens
Heb jij die foto's van de kut van BB Kelly wel eens gezien. Hou op hoor.
Daarbij heeft ze geen eierstokken, baarmoeder etc. Geen vrouw dus. Ze zouden het moeten verbieden
Ik heb die doos nog nooit gezien en hoopte dat ook zo te houden in mijn leven, kelly vind ik persoonlijk overkomen als een enorm dom wicht, vind haar niks dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens
Heb jij die foto's van de kut van BB Kelly wel eens gezien. Hou op hoor.
Daarbij heeft ze geen eierstokken, baarmoeder etc. Geen vrouw dus. Ze zouden het moeten verbieden
JIJ snapt dat niet nee, want je bent wie je wil zijn, maar wat nu als je geboren wordt en als kind al doorkrijgt dat je je totaal anders voelt, dat je in een verkeerd lichaam zit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef Markster het volgende:
Man wees blij met wat je bent. Ik snap echt neit wat die mensen bezielt, waarom zou je nou zo graag een vrouw willen zijn ipv wat je bent.
Waarom zou een homo seks willen hebben met iemand die zich als vrouw verkleed? Dan kun je beter met een echt wijf gaan neuken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vraag me af, ben je homosexueel om sex met een travestiet te willen.
De sex is immers verre van heterosexuele sex.
Dikke Dennis?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ken iemand die seks heeft gehad met BB Kelly. Hij vond het best lekker, alleen hij baalde achteraf wel, toen hij erachter kwam. Dit was na haar operatie. Dus eigenlijk offtopic dit.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:27 schreef danni het volgende:
Is een sterke man in een strak business-suit niet sexier voor homoseksuelen?
Ja, dit hebben alle homo's standaard in de kast hangen.......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:27 schreef danni het volgende:
Waarom als homo zijnde (als je dus van mannen houdt) toch ook weer wél vrouwen kleding (hoge hakken, pantykousen, jurken etc.) wilen dragen?
Ja okee, maar waarom zou een hetero man sex met een travestiet willen hebben, dat is toch per definitie homosex? Vind het nogal verwarrend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Tarak het volgende:
[..]
Waarom zou een homo seks willen hebben met iemand die zich als vrouw verkleed? Dan kun je beter met een echt wijf gaan neuken.
Hoe weet jij dat jou?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik lesbisch zou zijn dan zou ik veel liever ....
Een travestiet kan een lekkere goedkope hoer zijn natuurlijk, dan snap ik het nog redelijk dwz dat kan ik beredeneren. Of misschien een veilige tussenweg voor als ze hun identiteit niet als homoseksueel willen zien? Maar dat is misschien teveel gepsychologiseer...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja okee, maar waarom zou een hetero man sex met een travestiet willen hebben, dat is toch per definitie homosex? Vind het nogal verwarrend.
Als ik lesbisch zou zijn dan zou ik veel liever met een vrouwelijke vrouw naar bed willen als met een als kerel verklede vrouw. Als hetero vrouw zijnde trouwens ook.
Nou ja ieder zijn meug zal ik maar zeggen.
Volgens mij weet je het verschil niet eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef IntroV het volgende:
ik vanmiddag met een travestiet.
Mij niet gezien (en nee, dat is niet bekrompen van me).quote:Jij?
Mja..en die hebben vrouwen ook...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:42 schreef longinus het volgende:
Ik kontroleer ook altijd of er een adamsappel aanwezig is
Ik vind drag kings (is daar eigenlijk een Nederlands woord voor?) op zich best sexy, maar ik zou er geen sex mee willen. Dat ligt meer aan het feit dat ik uberhaupt geen sex wil met iemand anders dan mijn man, maar stel nou dat ik die beperking niet had...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:07 schreef IntroV het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat jou?!
En misschien zijn er wel lesbische vrouwen die 't hartstikke geil vinden als een vrouw zich als man verkleed.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:09 schreef Xebrozius het volgende:
Wat vond Prupke er van? "dat is dan 5 euro..." of iets in die trant?
Euhm, heel veel vrouwen tegenwoordig kleden zich 'mannelijk' Ik ben een vrouw, voornamelijk hetero, voel me heel prettig in mijn lichaam, maar ik draag wel gewoon een broek, zwart meestal, bandshirts en truien (die ik nu aan heb kwam zelfs bij de mannenafdeling vandaan). Sinds vrouwen broeken dragen en t-shirts, draagt 50% van de hetero vrouwen bevolkingwel eens 'mannelijke' kleding.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:07 schreef IntroV het volgende:
...En misschien zijn er wel lesbische vrouwen die 't hartstikke geil vinden als een vrouw zich als man verkleed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |