Nee dat klopt het was een negert zei jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef IntroV het volgende:
Het beeld van een half ongeschoren vent met borsthaar tot aan zijn kin, rode wangetjes van de make-up en zo'n grote witte onderbroek met een remspoor erin en een slecht zittende pruik berust niet volledig op de waarheid.
haha
Als een dude mij op die manier erin luist, dan zal ie voor een behoorlijke tijd in de arbeidsongeschiktheidswet zittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:47 schreef erodome het volgende:
Tja, je kan zeggen wat je wil, maar dit soort mensen zijn wel de oplossing voor de mannen die penissen wel erg interresant vinden, maar die de man eraan vast niets vinden...
ja pcies,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een homofobe reacties zeg.
Hoe feller een man tegen homoseksualiteit uitvaart, hoe verdachter ik het vind.
Dus als ik zeg dat ik iets homo's heb dan insinueer jij dat ik een homo ben? Nou dan draaien we het eens om:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij vrouwen is 't zoenen veel zachter en gladder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef IntroV het volgende:
Zit er veel verschil tussen een man zoenen of een vrouw? Iemand met ervaring?
En jij in 't gevang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
Als een dude mij op die manier erin luist, dan zal ie voor een behoorlijke tijd in de arbeidsongeschiktheidswet zitten
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij vrouwen is 't zoenen veel zachter en gladder.
Bij mannen is 't ruwer en steviger.
Deed ie het maar met een kerelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Iemand erin luizen is nooit goed, maar daar heb ik het niet over, ik meen me te herrineren dat hier laats een topic was die ging over mannen die wel nieuwschierig waren naar een pik pijpen of iets in die geest, maar die geen zin in de man eraan vast hadden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Als een dude mij op die manier erin luist, dan zal ie voor een behoorlijke tijd in de arbeidsongeschiktheidswet zitten
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar dit is wel een belangrijke opmerking, de sex was lekker. Maar de GEDACHTE dat het een man was maakte het achteraf niet zo lekker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ken iemand die seks heeft gehad met BB Kelly. Hij vond het best lekker, alleen hij baalde achteraf wel, toen hij erachter kwam. Dit was na haar operatie. Dus eigenlijk offtopic dit.
tis meer t sarcasme wat hier heerst hoor niet egt de homofobequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Absoluut niet mee eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:11 schreef erodome het volgende:
Na een operatie, tja, hoelang moet iemand blijven melden dat zij ooit een man is geweest?
Dat je dat in een serieuse relatie zegt ok, maar verder, je bent toch gewoon een vrouw, je bent daar weet ik veel wat voor doorgegaan, op ten duur moet het ook wel genoeg zijn hoor wat mij betrefd, je ziet niets meer aan het lichaam(ik weet niet hoe mooi ze dat kunnen maken), er zitten hormonen in die het vrouwelijk maken, zo iemand is gewoon een vrouw, klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |