Travestiet, en niet transseksueel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef XiChico het volgende:
Achja, als dat jouw ding is. Ik moet niet denken aan een lurkende Kelly
Ohjaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Travestiet, en niet transseksueel..
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:36 schreef skiczukie het volgende:
Had 'ze' ook een mooie stem?
Er komt een boot bij me op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:39 schreef kastanova het volgende:
Bijna eens gebeurd, totdat m'n broer er bij kwam en haar borsten op de grond gooidek...
Sue me, ik was 13, dronken en voor het eerst uit...
Zondequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:39 schreef kastanova het volgende:
Bijna eens gebeurd, totdat m'n broer er bij kwam en haar borsten op de grond smeet...
Sue me, ik was 13, dronken en voor het eerst uit...
Ja, die pik ik er dan uitquote:
Homo's voelen zich niet aangetrokken tot een (wannabe-)vrouwelijk uiterlijk, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vraag me af, ben je homosexueel om sex met een travestiet te willen.
De sex is immers verre van heterosexuele sex.
Kan het nog beter andersom. De tweede lijkt nog vrouwelijk (soms)!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Travestiet, en niet transseksueel..
Maar een transsexueel heeft geen pik. Dus dan is er geen verschil meer met een echte vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef sjwjanssen het volgende:
[..]
Kan het nog beter andersom. De tweede lijkt nog vrouwelijk (soms)!
Ja, maar dan stop je em wel in de kont van een vrouw jah.. en daarna prop je em in een van de andere gatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef IntroV het volgende:
trouwens, nooit gehoord van hetero's die aan anale sexy doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |