haha dat zou best een grappig lijntje kunnen zijn....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is Morris zelf gewoon verliefd op Nick.
Herhaling van het Stefano-verhaallijntje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
jaa en dan moeten ze twee lijntjes maken die ze dan uiteindelijk combineren
eerst Nick die briefjes krijgt van een geheime aanbidder. "Nick, ik wil je" "Nick, geef me je harde pik" "Ik houd van je, je liefje."...en Morris die helemaal flipt, heel raar doet.
ja alleen nu beter, morris moet wel gaan rondlopen in roze tangaslips enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Herhaling van het Stefano-verhaallijntje.
Eeuh eerder van de Isabella is de stalker van Charlie verhaalijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Herhaling van het Stefano-verhaallijntje.
Als je ergens mee zit of wilt praten. Dan wil ik je best een luisterend oor geven. Want volgens mij zit jij ergens mee...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja alleen nu beter, morris moet wel gaan rondlopen in roze tangaslips enzo
en uiteindelijk gaat ie dan ook seks hebben met nick
en Charlie (!!) betrapt ze
kun je het je voorstellen?
Morris: Oeh ja dieper
Nick: Morrie mmmmmmmmm
Charlie: Gatverdamme zeg...wat zijn jullie voor een smerigs aan het doen!
hoe heyt taquote:
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Hoe leuk de nieuwe Dian is, toch is Chris Jolles de allerbeste
rrrrrrrrrrrredelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:23 schreef Dos37 het volgende:
quote:
Nou hij was leuk hoor, al die jonge koppiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:54 schreef Wup het volgende:
GTST, december 1990, ontknoping Moord op Marc de Waal
Casper terug zou trouwens wel een anti-climax zijn... Frits is gewoon doodquote:Er gingen al maandenlang geruchten over de terugkomst van Bruni Heinke, maar nu is de kogel dan toch écht door de kerk. Vorige week zijn er gesprekken geweest tussen Bruni en de producers van GTST en ze hebben besloten dat Helen Helmink vanaf begin 2006 weer haar intrek zal nemen in Meerdijk.
Bruni Heinke speelde van januari 1992 tot februari 1999 de rol van Helen Helmink in GTST. De makers van GTST zijn echter op zoek naar nog meer oude acteurs die terug willen keren in de populaire soapserie. De namen van onder andere Casper van Bohemen en Ferri Somogyi zijn daarbij genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |