GTST, Jessica 1997quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef babette21 het volgende:
Jessica heeft daar ook nog even gewoond [na een tijdje niet bepaald vrijwillig meer]
ha zie je wel, zo slecht is mijn geheugen toch ook weer nietquote:
komt nog wel.... is toch 'n zoon van z'n vaderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:10 schreef DaMart het volgende:
ik had eigenlijk verwacht dat hij veel meer een bad guy zou zijn.
Hoe vaak is Simon Dekker wel niet 'dood' geweest?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef Shirley het volgende:
Hm...waarom zou Frits terugkomen volgens jullie? Hij is dood, klaar.
De koning is van Dennisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
En waarom is de Koning niet failliet? Niemand die betaald.
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel. Mocht het wel gebeuren dat hij terugkomt op wat voor manier dan ook, dan krijgen de scenarioschrijvers een boze mail van me!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe vaak is Simon Dekker wel niet 'dood' geweest?![]()
Dan McVicar (B&B: Clarke Garrison) logeerde ooit in hotel Dendermonde en een acteur en actrice uit ATWT hebben ook ooit een gastrolletje gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Er is toch ook ooit een buitenlandse acteur geweest voor een gastrol !?
Of ik moet me vergissen.
Begin maar alvast met schrijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel. Mocht het wel gebeuren dat hij terugkomt op wat voor manier dan ook, dan krijgen de scenarioschrijvers een boze mail van me!
Georgequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Er is toch ook ooit een buitenlandse acteur geweest voor een gastrol !?
Of ik moet me vergissen.
Inderdaad, mensen die je hier dood ziet gaan blijven ook dood, dat is bij the Bold wel andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel
Dat klopt, bij de Bold komen de acteurs terug.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die je hier dood ziet gaan blijven ook dood, dat is bij the Bold wel anders![]()
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef Frey het volgende:
Nou, in real life gebeuren er wel eens gekkere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |