GTST, Jessica 1997quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef babette21 het volgende:
Jessica heeft daar ook nog even gewoond [na een tijdje niet bepaald vrijwillig meer]
ha zie je wel, zo slecht is mijn geheugen toch ook weer nietquote:
komt nog wel.... is toch 'n zoon van z'n vaderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:10 schreef DaMart het volgende:
ik had eigenlijk verwacht dat hij veel meer een bad guy zou zijn.
Hoe vaak is Simon Dekker wel niet 'dood' geweest?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef Shirley het volgende:
Hm...waarom zou Frits terugkomen volgens jullie? Hij is dood, klaar.
De koning is van Dennisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
En waarom is de Koning niet failliet? Niemand die betaald.
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel. Mocht het wel gebeuren dat hij terugkomt op wat voor manier dan ook, dan krijgen de scenarioschrijvers een boze mail van me!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe vaak is Simon Dekker wel niet 'dood' geweest?![]()
Dan McVicar (B&B: Clarke Garrison) logeerde ooit in hotel Dendermonde en een acteur en actrice uit ATWT hebben ook ooit een gastrolletje gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Er is toch ook ooit een buitenlandse acteur geweest voor een gastrol !?
Of ik moet me vergissen.
Begin maar alvast met schrijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel. Mocht het wel gebeuren dat hij terugkomt op wat voor manier dan ook, dan krijgen de scenarioschrijvers een boze mail van me!
Georgequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Er is toch ook ooit een buitenlandse acteur geweest voor een gastrol !?
Of ik moet me vergissen.
Inderdaad, mensen die je hier dood ziet gaan blijven ook dood, dat is bij the Bold wel andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel
Dat klopt, bij de Bold komen de acteurs terug.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die je hier dood ziet gaan blijven ook dood, dat is bij the Bold wel anders![]()
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef Frey het volgende:
Nou, in real life gebeuren er wel eens gekkere dingen
Volgens mij is deze verhaallijn een ode aan de 'Beatrijs'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:33 schreef GSMboy het volgende:
- En een vaag martel-klooster
dat is toch geen realisme meer?
quote:Beatrijs
auteur onbekend, ca. 1300, Brabant
Beatrijs, een jonge vrouw uit een adellijke familie, is kosteres in een klooster. Uit liefde voor een jeugdvriend verlaat ze op een nacht het klooster in stilte. Zeven jaar lang leven Beatrijs en haar lief in rijkdom en ze krijgen twee kinderen. Maar wanneer het geld op is, gaat hij ervandoor. Beatrijs staat er alleen voor.
Gedurende zeven jaar verdient ze de kost als hoer, maar uiteindelijk krijgt ze berouw. Ze besluit terug te keren naar het klooster. Nadat ze haar kinderen heeft achtergelaten bij een weduwe die voor hen zal zorgen, gaat ze heimelijk terug naar het klooster dat ze veertien jaar eerder heeft verlaten. Tot haar verrassing merkt ze dat Maria, tot wie ze steeds was blijven bidden, al die jaren haar plaats heeft ingenomen. Niemand in het klooster heeft Beatrijs’ afwezigheid gemerkt.
Vanaf nu is zij opnieuw kosteres. Toch wordt ze nog gekweld door schuldgevoelens. Ze biecht alles op aan een abt die het klooster bezoekt. Hij scheldt haar alle zonden kwijt. Wel vertelt hij het verhaal, als een leerzaam exempel, in een preek, maar zó dat niemand weet dat het over Beatrijs gaat.
bron
Bij de Bold blijven ze dan ook weer voorgoed, hier komen ze alleen voor een geestenlijntje of als dubbelganger voor niet langer dan 2 weken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:40 schreef GSMboy het volgende:
In GTST ook, Benjamin kwam toch terug als ziel??
En Bowien dan........
eh tja............:p
Natuurlijk is het waarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Dizer het volgende:
OMG het is waar ook nog. Richard in GTST
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/bas.xmlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:27 schreef bl0emetjE het volgende:
even een vraagje, wie is die meneer die twee dagen geleden bij barbara was ?? (ik heb het gisteren niet gezien, misschien was hij er toen ook)
wow dankje! dat had ik dus ergens even gemist, maar nu snap ik het weer helemaal!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/bas.xml
Kijk jij daar naarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Heerlijk die shirtjes van Morris waar je z'n tieten goed in ziet.
De dames/heren van de kleding hebben volgens mij een hekel aan Morris.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Heerlijk die shirtjes van Morris waar je z'n tieten goed in ziet.
Beetje een handlangertje van Nick, waar die zelf zogenaamd een hekel aan heeft. Volgens mij is Morris zelf gewoon verliefd op Nick.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Morris is zo een gore hond eigenlijk![]()
Mira Brandts Buys toch, de moeder van Kim en Julian?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Mira, dat kan ik me niet herinneren meer.
Karin, de moeder van John en Dianquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Heeft Jef alleen maar vrouwen gehad die eindigen op -a?
Sylvia, Mira, Barbara, Isabella, Dorothea? Nog meer? Laura ook he?
Mira Kramers, vriendin van Suzanne Balk en ging vreemd met Robert Alberts terwijl hij nog met Laura was getrouwd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Mira, dat kan ik me niet herinneren meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |