Ik doe dat ook niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef nr.126 het volgende:
Kink FM met een markaandeel van 10 miljoen luisteaars.
Dat zou pas wat zijn.![]()
Maar ik bedoel gewoon, til er niet te zwaar aan of je favoriete plaat op 529 staat i.p.v. 289![]()
tuurlijk tuurlijk, maar deze lijst begint pas bij Oktober 1995 en toen ratm amper nog HEEL memorabele platen als Killing...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:13 schreef Agiath het volgende:
RATM staat er niet bovenaan? Was killing in the name of dat geen jaren 90 ?
Dat heb ik nou met Coldplayquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo goed aan Interpol vinden.
Nee?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo goed aan Interpol vinden.
Ik vind het een slap aftreksel van Joy Division en Echo and the Bunnymen.quote:
als je ziet wat in België rondloopt.......... het Belgische equivalent van de Grote Prijs had daar ooit de volgende top3:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:28 schreef tong80 het volgende:
Raar dat wij niet chauvinstisch zijn. In België staat Gorki altijd op 1 en Deus Zita Zwoon en Noordkaap in de top 10.
Gorky werd toen 3equote:
quote:
Ik zie Interpol als een op zichzelf staande (goede) band.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het een slap aftreksel van Joy Division en Echo and the Bunnymen.
Van langer geleden: Urban Dance Squad. En had Bettie Serveert niet ook ooit in de finale gestaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
green Lizard is de enige volgens mij die t een beetje gemaakt heeft daarna
hiermee eens is..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:45 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik zie Interpol als een op zichzelf staande (goede) band.
quote:Van langer geleden: Urban Dance Squad. En had Bettie Serveert niet ook ooit in de finale gestaan?
Achterkamertjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dit btw Hools of is dat toch een deurtje verder
in Gaga zaten 2 latere leden van de UDSquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Lois lane ook. Gaga was de voorloper van UDS stond er ook in. Miners of Muzo wonnen hem ooit.
Rene van Barneveld en Silvano inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Gaga zaten 2 latere leden van de UDSTake me Out
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
0. Radiohead - Paranoid Android
1. Queens Of The Stone Age - No One Knows
2. System Of A Down - Chop Suey
3. White Stripes - Seven Nation Army
4. Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
5. Underworld - Born Slippy
6. The Verve - Bitter Sweet Symphony
7. Foo Fighters - Everlong
8. Blur - Song 2
9. Tool - Stinkfist
10. Radiohead - Street Spirit
Weer twee keer Radiohead. Deze week er weer eens achtergekomen waarom ik die zeikerds zo haat.
Niet gek voor QOTSAquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
8. Blur - Song 2
9. Tool - Stinkfist
Weer twee keer Radiohead. Deze week er weer eens achtergekomen waarom ik die zeikerds zo haat.
de grote prijs jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rene van Barneveld en Silvano inderdaad.
Bettie Serveert en UDS hebben nooit de grote prijs gewonnen. Wel de Popprijs dat door journalisten wordt besloten als jaarlijkse prijs voor een Nederlandse groep of artiest. Ali B was het vorig jaar.
het oude werk van Raiohead gaat nog wel maar die bagger als idoiteque kan k niet aanhoren. Karma Police vind k zelfsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
8. Blur - Song 2
9. Tool - Stinkfist
Ik ben ook niet echt een liefhebber van hun muziekquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
Ze staan met meer nummers in de lijstquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet gek voor QOTSA![]()
Erg goed nummer ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |