quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:16 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Hebben jullie ook zo moeten lachen om die metalrakkers die zich toch allemaal afvroegen waarom Number of the Beast van Iron Maiden erin niet in stond?Kink had beter de lijst anders kunnen noemen, maar ja het verklaart wel weer waarom die lui Iron Maiden luisteren.
Op dit moment weer de Posies: Please, Return It. Eigenlijk best een goede band ja. Gek genoeg kende ik Ken Stringfellow in eerste instantie alleen als livetoetsenist van R.E.M.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat de Posies nooit echt doorbreken naar een groot publiek.
Tong80 heeft het weer mis, het ging wel degelijk tussen Blur en Oasis.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
En Arjan heeft het weer mis het ging tussen Pulp en Blur. Oasis had er niks mee te maken.
Mars Voltaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:48 schreef Kolkus het volgende:
Apart zeg, The Mars Volta...
Weet niet direct wat ik ervan moet vinden.
Dat laat je je wijs maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Tong80 heeft het weer mis, het ging wel degelijk tussen Blur en Oasis.![]()
![]()
quote:
sorry Tong ik MOET gelijk hebben:quote:
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Staat daar nou serieus Watskeburt?! in die lijst?
iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah daar heb je Kelly watch the stars in de Praise You versie
quote:
mijn radio nog wel gewoonquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die stream doet ut niet meer bij mij
helden zijn hetquote:
bij mij doet 'ie het eindelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die stream doet ut niet meer bij mij
Ik vind het meeste juist prima te pruimen. Bij 1 op de 25 platen heb ik misschien zoiets van: moet dat nou? Ik bedoel bijvoorbeeld: Metallica - Whiskey in the jar. Nu ik 'm terughoor vind ik het echt tenenkrommendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef sanneeehh1987 het volgende:
..waarom is de ene helft suuuper goed en de andere helft .. zo bagger
naja voor de rest wel goede lijst![]()
..tool staat er 6x in
.die is nog redelijk..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik vind het meeste juist prima te pruimen. Bij 1 op de 25 platen heb ik misschien zoiets van: moet dat nou? Ik bedoel bijvoorbeeld: Metallica - Whiskey in the jar. Nu ik 'm terughoor vind ik het echt tenenkrommend![]()
Volgens mij hebben er best veel mensen gestemd hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef nr.126 het volgende:
Deze lijst kun je toch eigenlijk niet echt als betrouwbaar en serieus beschouwen.
nu:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef Agiath het volgende:
welk nummer zitten we nu?
Ik luister mee via internet dat is toch gewoon tzelfde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |