Ja Guus loopt zich al helemaal af te rukken op dit berichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zouden zou Guusje natuurlijk helemaal fantastisch vinden, spelers van Ajax!!
Maar van zijn grote dromen bij Chelsea kwam niks terecht. En het lijkt me dat je liever dan enkele seizoenen in Ajax 1 speelt ipv jaren niet spelen en dan bij, met alle respect, Gent uitkomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
Mbark Boussoufa doet het anders toch best aardig bij KAA Gent, dit seizoen alweer twee treffers.
Joss Stone fans hebben daar de ballen niet voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef StarGazer het volgende:
Dan gooi ik een bom op dat verrekte aidshoven, wegens samenzwering
Ik ga niet heel je zeververhaal lezen, dit zag ik toevallig wel. Er komen vele spelers uit de jeugd bij Ajax, maar als je 16/17 bent is het toch nog wat te vroeg lijkt mij he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Louis had ze allang doorgeschoven, zo'n Goossens, Anita en Sarpong moet natuurlijk allang in het 1e minuten maken. Babel functioneert niet, Goossens maar eens testen. Boukhari is niks, Sarpong erin. Pienaar weer eens een offday, probeer Anita maar eens op rechtsbuiten (ook al is ie rechtshalf). Altijd dat dom gelul over 'nog niet rijp'. Wie zei dat ook alweer over Urby hier. Halen ze Juanfran, blijkt Urby het gewoon goed genoeg te doen. Overbodige aankoop nummer 23884.
Wat een gelul, zelfs een matige voetballer als Seedorf kon al debuteren op 16, terwijl die internationaal op jeugdtoernooien nooit er wat van bakten. Nu heb je een lichting toptalenten die iets unieks bereikt hebben en al heel ver zijn voor hun leeftijd, en nu zouden ze niet rijp genoeg zijn om af en toe in de Supermoeilijke Eredivisie minuten te pakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ga niet heel je zeververhaal lezen, dit zag ik toevallig wel. Er komen vele spelers uit de jeugd bij Ajax, maar als je 16/17 bent is het toch nog wat te vroeg lijkt mij he?
Juanfran is een strontaankoop. Past totaal niet bij Ajax en kan niet opbouwen. Net zoals Grygera en Escude niks te zoeken hebben bij Ajax. Stront is het. Stinkende stront.quote:Je lult trouwens veel te makkelijk. Was het maar zo makkelijk. Juanfran is gewoon een goede huurling. Urby doet het goed, maar heeft he-le-maal geen backup. Nu dus wel.
Lucky speler die prijzen paktte in grote teams maar werkelijk nooit indrukwekkend speelt.quote:
Sampdoria is natuurlijk een wereldclub. En die goal van hem onlangs in de Champions League, die kwam niet van zijn voet, maar die werd door Ancelotti in het doel geschreeuwdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Lucky speler die prijzen paktte in grote teams maar werkelijk nooit indrukwekkend speelt.Behalve bij Ajax destijds omdat ie nog zo jong was en onder de knoet van Louis nog geen soli-trekjes had, maar moeiteloos meecombineerde.
Zwaar overschatte dude inmiddels, blij dat ie afgeserveert is in Oranje.
Speler die bettrokken is bij bijna elk Ajax-tegendoelpunt. Brondy, Arsenal, AZ etc etc.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weer een minder die we serieus hoeven te nemen
Grygera stinkende stront noemen.
Zo over Seedorf denkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weer een minder die we serieus hoeven te nemen
Grygera stinkende stront noemen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:39 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Speler die bettrokken is bij bijna elk Ajax-tegendoelpunt. Brondy, Arsenal, AZ etc etc.
Snapt he-le-maal niks van het vooruit verdedigen, loopt alleen maar ansgtig achteruit bij de omschakeling, en is tactisch zwakbegaafd. Gaat jullie nog veel punten kosten.
Dat rollertje tegen Schalke ? Moet ik daar van onder de indruk zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sampdoria is natuurlijk een wereldclub. En die goal van hem onlangs in de Champions League, die kwam niet van zijn voet, maar die werd door Ancelotti in het doel geschreeuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |