abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:49:05 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32288245
Wanneer het boven een top-3 club eindigen hetzelfde is als het doorbreken van de top-3 dan is er al een jaar of tien geen top-3 meer, aangezien dat vrijwel elk jaar wel gebeurd. AZ heeft het uitstekend gedaan in Europa vorig jaar, chapeau. Maar voorlopig hebben alleen Heerenveen en Willem II nog CL gehaald. En met de playoffs aan het einde van het seizoen zou ik voorlopig als AZ'er nog maar even m'n mond houden over CL-voetbal.
pi_32294144
Van mij mag Huntelaar naar AZ. Lijkt me een goede aankoop voor ze.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32295299
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan joh.
Voetbal haalt nou eenmaal de peuter in mij naar boven en met dat soort opmerkingen schop je als het ware mijn blokkentoren om, dan ga ik dus driftig met mijn armpjes zwaaien.

Met je non-logca dat het hobbyclubje van die centensmijter maar even moet winnen omdat ze zogenaamd 'mooi-voetbal' (teiltje!) spelen. Het toppunt van de Hollandse decadentie!
Ze spelen goed omdat ze door een externe oorzaak meer geld hebben dan de gemiddelde eredivisieclub. Clubs die geen suikeroom hebben moeten dus worden afgestraft omdat ze die mazzel niet hebben? Ja ja....
Waar zit je trouwens op de TvL?
pi_32303154
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Voetbal haalt nou eenmaal de peuter in mij naar boven en met dat soort opmerkingen schop je als het ware mijn blokkentoren om, dan ga ik dus driftig met mijn armpjes zwaaien.

Met je non-logca dat het hobbyclubje van die centensmijter maar even moet winnen omdat ze zogenaamd 'mooi-voetbal' (teiltje!) spelen. Het toppunt van de Hollandse decadentie!
Ze spelen goed omdat ze door een externe oorzaak meer geld hebben dan de gemiddelde eredivisieclub. Clubs die geen suikeroom hebben moeten dus worden afgestraft omdat ze die mazzel niet hebben? Ja ja....
Waar zit je trouwens op de TvL?
Ik zit in ZJ, helemaal aan de achterkant is dat volgens mij.

Ik ben op zich neutraal heb ik vanavond nog iemand verteld. Maar mooi voetbal tegen boerenkoolvoetbal heeft meer met de historie van de clubs te maken dan met geldschieters volgens mij.

Veel plezier bij de wedstrijd!
pi_32303823
Gezellig zeg, daar zit ik ook. Of sta.

Veel plezier.
pi_32305332
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:26 schreef Jajong het volgende:
Als je denkt dat Huntelaar er ook maar over piekert om naar AZ te gaan kan je beter van een flat springen.
Ach praatjes, als Dirk de beurs iets verder had opengetrokken van de zomer had ie allang bij ons gespeeld. Het scheelde een enkel miljoentje en 1 Shota, en KJH was AZ'er. Hij wou toen al heel erg graag naar AZ, dus je weet niet waar je het over hebt.
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:
FS: de beste trainer van het land (en momenteel misschien wel bij de Top 3 van de wereld) zit toch echt in Eindhoven...
Guus beschouw ik als een van de beste "coaches", wat bij mij toch net iets anders is als een "trainer". Guus is de meester-alchemist die met een aantal nieuwe spelersingredienten elke keer weer de juiste balans samenstelt in zijn selectie, tactisch de tegenstanders tot op het bot ontleedt, en zijn ploeg erop instelt voor maximaal rendement.

Ik zie hem absoluut niet als de man die spelers elke dag beter maakt op het trainingsveld, hij is net als Rijkaard meer op de achtergrond aanwezig, ook al is ie hoofdverantwoordelijke. Louis is de trainer die door bijna iedere speler geroemd wordt als meest invloedrijke trainer in hun carriere, waar men het meest van opgestoken heeft. Ik zie in die lijstjes veel te weinig Guus voorkomen.

Als Jaliens roept dat zijn voetbalcarriere eigenlijk pas is begonnen onder van Gaal, en hij op basis van wat ie momenteel in trainingen nog bijleert roept dat ie nog liever bij AZ op de bank zit dan bij Feyenoord speelt, dan zegt dat eigenlijk alles. Jaliens heeft een heel aardig lijstje trainers op zijn CV staan en loopt al even mee. Ze lopen allemaal weg met Louis in Alkmaar.
quote:
Trouwens: ben ontzettend onder de indruk van de enorme progressie die Stijn Schaars maakt. Heerlijke voetballer.
Ik eis van Stijn dat ie morgen de kar trekt, hij was zondag niet in goeie doen. Ik vind hem samen met de Zeeuw de openbaring van AZ dit seizoen, maar ik heb ik persoonlijk nog meer bewondering voor Demy. Die vind ik geweldig spelen op 4.

Daarbij aansluitend : De Zeeuw en de Cler hebben hun rentree gemaakt in een winnend Jong AZ, en Opdam heeft de baltraining hervat. Op Ikedia na dus bijna weer op oorlogssterkte. Zaterdag PSV de boot in bij RKC, het ziet er goed uit.
pi_32305811
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Ik zit in ZJ, helemaal aan de achterkant is dat volgens mij.
1 tip, ga niet juichen als AZ scoort...
pi_32316256
Het valt me net op dat AZ hun website per vandaag volledig vernieuwd heeft, het ziet er best netjes en overzichtelijk uit.
pi_32317557
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:22 schreef MaxPower het volgende:

[..]

1 tip, ga niet juichen als AZ scoort...
Bedankt voor de tip, maar ik ben niet een type dat zich inhoudt. Ik laat wel weten of ik het overleef.

Ik stond als 12-jarig jochie bij Eagles-PSV en was helemaal gek van Romario. Die kleine geweldenaar scoorde voor mijn ogen een fantastisch doelpunt en ik wist dat ik me stil moest houden, omdat ik tussen de 'stoere jongens' van de Eagles stond. Daarna bedacht ik me: dit nooit weer! Bij Emmen-Eagles was het ook mooi. Die boeren kregen door dat we voor Go Ahead waren en dat leverde alleen maar leuke dingen op. Leuke mensen daar, was echt mooi.

Zondag zal ik me heus wel verstandig gedragen.
pi_32319420
Dat doe je ook wel als je ziet naast wie je zit. Ik heb 1x in die hoek van het Oosterpark gezeten en toen ik de trap op liep werd me gevraagd of ik wel voor Groningen was (eehhh ) omdat ze me niet kenden.
pi_32325965
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:21 schreef MaxPower het volgende:
Dat doe je ook wel als je ziet naast wie je zit. Ik heb 1x in die hoek van het Oosterpark gezeten en toen ik de trap op liep werd me gevraagd of ik wel voor Groningen was (eehhh ) omdat ze me niet kenden.
Wanneer was dat? Zo is het al lang niet meer in ZJ/ZI. De fanatieke groep daar is over het stadion verspreid of heeft een SV ofzoiets. Het onderste deel is bijna een familievak geworden. Daarom is de sfeer ook kutter dan voorheen in't Oosterpark. Maar misschien is enige ingetogenheid toch nog wel op zijn plaats daar.
pi_32326597
Ik ben gewoon mezelf als je het niet erg vindt. Jeetje, net alsof in een voetbalstadion andere wetten gelden. Nou ja, terug ontopic.
pi_32329629
Dat was bij die legendarische wedstrijd Groningen - Feyenoord: 3-3 na een 0-3 ruststand. Net die wedstrijd dat de tweede helft de sfeer op ZI/ZJ helemaal geweldig was...

Dat is geloof ik 2/3 seizoenen geleden.
pi_32329805
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben gewoon mezelf als je het niet erg vindt. Jeetje, net alsof in een voetbalstadion andere wetten gelden.
Je snapt toch wel dat er verschil zit tussen Emmen en de Z-side van FC Groningen? Er zitten daar gewoon jongens die het niet accepteren als je voor de tegenstander gaat juichen.

Om een beeld te schetsen: achter me zat een gozer van 2 meter breed te bellen met een bekende, en doodleuk zat te vertellen dat ie net terug was van 3 maanden zitten in Veenhuizen.
pi_32330280
Dat is wel heel toevallig. Ik bezoek 1 wedstrijd per seizoen en ik was ook bij die wedstrijd Groningen-Feyenoord 3-3. Door de wind was het ijskoud. Ik meende zitplaatsen te hebben maar op het onderste deel van die tribune moet je gewoon staan als het beperkte aantal zitplaatsen reeds bezet is. Maar wel mooi om mee te maken.

Op dat andere gedeelte ga ik niet meer in. Komt goed.
pi_32330699
pi_32331206
Ik zit zondag op ZF gewoon te juichen voor AZ.
pi_32331361
Lekker makkelijk tussen de opa's.
pi_32331929
Ik ben dan ook niet zo dapper ingesteld...
pi_32336453
Fuck die boeren, we hebben het over AZ.
En niet over het slecht presterende FC Groningen!
pi_32336500
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef TeazNutz het volgende:
Fuck die boeren, we hebben het over AZ.
En niet over het slecht presterende FC Groningen!
Kom jij ook zondag?
pi_32338150
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:14 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Kom jij ook zondag?
Tis een pokke-eind rijden vanuit Alkmaar (woon er naast)
Maar de kans zit er dik in, hoezo wil je me op een Big Mac menu trakteren?
pi_32340098
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:25 schreef TeazNutz het volgende:

[..]

Tis een pokke-eind rijden vanuit Alkmaar (woon er naast)
Dat valt wel mee toch? Groningen-Alkmaar ervaar ik in ieder geval nooit als zo'n lange reis. Alleen in Alkmaar zelf is't altijd lastig. De truuk is om niet op de lichtmasten af te rijden zodra je ze ziet, maar eerst om de stad heen te gaan. Degene die de verlieiding niet konden weerstaan rijden nu nog steeds rondjes op de Alkmaarse ringweg.
quote:
Maar de kans zit er dik in, hoezo wil je me op een Big Mac menu trakteren?
Een aangebakken hamburger uit onze legendarische Oosterparkse kutkeet kan je krijgen, geniet er maar van, is de allerlaatste mogelijkheid voor jullie.

Alkmaar Zaanstreek is natuurlijk favoriet, maar Groningen heeft ondanks behoorlijk slechte wedstrijden ook momenten gehad waarop enige potentie getoond werd. De statistieken zijn ook in jullie voordeel als je kijkt naar de laatste 5 jaar: 3 keer winst van AZ (mits steeds nipt, met die handsbal van Nelisse als meest opmerkelijke), 1 gelijkspel (gelijkmaker van Wijker in de slotfase) en 1 overwinning voor Groningen (vage dwarrelbal van Salmon vlak voor tijd)
pi_32340482
Bij dat gelijkspel was ik ook. Dat was op het einde van het seizoen en ging nergens meer om.
  vrijdag 18 november 2005 @ 03:57:24 #175
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32363629
Als het zondag maar niet afgelast wordt!! Rotweer de afgelopen dagen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')