Voetbal haalt nou eenmaal de peuter in mij naar boven en met dat soort opmerkingen schop je als het ware mijn blokkentoren om, dan ga ik dus driftig met mijn armpjes zwaaien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh.
Ik zit in ZJ, helemaal aan de achterkant is dat volgens mij.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Voetbal haalt nou eenmaal de peuter in mij naar boven en met dat soort opmerkingen schop je als het ware mijn blokkentoren om, dan ga ik dus driftig met mijn armpjes zwaaien.
Met je non-logca dat het hobbyclubje van die centensmijter maar even moet winnen omdat ze zogenaamd 'mooi-voetbal' (teiltje!) spelen. Het toppunt van de Hollandse decadentie!
Ze spelen goed omdat ze door een externe oorzaak meer geld hebben dan de gemiddelde eredivisieclub. Clubs die geen suikeroom hebben moeten dus worden afgestraft omdat ze die mazzel niet hebben? Ja ja....
Waar zit je trouwens op de TvL?
Ach praatjes, als Dirk de beurs iets verder had opengetrokken van de zomer had ie allang bij ons gespeeld. Het scheelde een enkel miljoentje en 1 Shota, en KJH was AZ'er. Hij wou toen al heel erg graag naar AZ, dus je weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:26 schreef Jajong het volgende:
Als je denkt dat Huntelaar er ook maar over piekert om naar AZ te gaan kan je beter van een flat springen.
Guus beschouw ik als een van de beste "coaches", wat bij mij toch net iets anders is als een "trainer". Guus is de meester-alchemist die met een aantal nieuwe spelersingredienten elke keer weer de juiste balans samenstelt in zijn selectie, tactisch de tegenstanders tot op het bot ontleedt, en zijn ploeg erop instelt voor maximaal rendement.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:
FS: de beste trainer van het land (en momenteel misschien wel bij de Top 3 van de wereld) zit toch echt in Eindhoven...
Ik eis van Stijn dat ie morgen de kar trekt, hij was zondag niet in goeie doen. Ik vind hem samen met de Zeeuw de openbaring van AZ dit seizoen, maar ik heb ik persoonlijk nog meer bewondering voor Demy. Die vind ik geweldig spelen op 4.quote:Trouwens: ben ontzettend onder de indruk van de enorme progressie die Stijn Schaars maakt. Heerlijke voetballer.
1 tip, ga niet juichen als AZ scoort...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zit in ZJ, helemaal aan de achterkant is dat volgens mij.
Bedankt voor de tip, maar ik ben niet een type dat zich inhoudt. Ik laat wel weten of ik het overleef.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
1 tip, ga niet juichen als AZ scoort...
Wanneer was dat? Zo is het al lang niet meer in ZJ/ZI. De fanatieke groep daar is over het stadion verspreid of heeft een SV ofzoiets. Het onderste deel is bijna een familievak geworden. Daarom is de sfeer ook kutter dan voorheen in't Oosterpark. Maar misschien is enige ingetogenheid toch nog wel op zijn plaats daar.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:21 schreef MaxPower het volgende:
Dat doe je ook wel als je ziet naast wie je zit. Ik heb 1x in die hoek van het Oosterpark gezeten en toen ik de trap op liep werd me gevraagd of ik wel voor Groningen was (eehhh) omdat ze me niet kenden.
Je snapt toch wel dat er verschil zit tussen Emmen en de Z-side van FC Groningen?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben gewoon mezelf als je het niet erg vindt. Jeetje, net alsof in een voetbalstadion andere wetten gelden.
Kom jij ook zondag?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef TeazNutz het volgende:
Fuck die boeren, we hebben het over AZ.
En niet over het slecht presterende FC Groningen!
Tis een pokke-eind rijden vanuit Alkmaar (woon er naast)quote:
Dat valt wel mee toch? Groningen-Alkmaar ervaar ik in ieder geval nooit als zo'n lange reis. Alleen in Alkmaar zelf is't altijd lastig. De truuk is om niet op de lichtmasten af te rijden zodra je ze ziet, maar eerst om de stad heen te gaan. Degene die de verlieiding niet konden weerstaan rijden nu nog steeds rondjes op de Alkmaarse ringweg.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:25 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Tis een pokke-eind rijden vanuit Alkmaar (woon er naast)
Een aangebakken hamburger uit onze legendarische Oosterparkse kutkeet kan je krijgen, geniet er maar van, is de allerlaatste mogelijkheid voor jullie.quote:Maar de kans zit er dik in, hoezo wil je me op een Big Mac menu trakteren?![]()
Valt idd wel mee, met de auto ben je 1,5/2 uur bezig (hangt af van de bruggen in Friesland die weleens opengaanquote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Groningen-Alkmaar ervaar ik in ieder geval nooit als zo'n lange reis. Alleen in Alkmaar zelf is't altijd lastig. De truuk is om niet op de lichtmasten af te rijden zodra je ze ziet, maar eerst om de stad heen te gaan. Degene die de verlieiding niet konden weerstaan rijden nu nog steeds rondjes op de Alkmaarse ringweg.
[..]
Maar toch mocht AZ maar wat blij zijn dat het niet puntloos terug over de Afsluitdijk werd gestuurd. Groningen legde AZ precies de juiste tegenstand op. Als ze zo graag een technisch goed spelende topclub willen zijn moeten ze leren af te rekenen met ploegen die ze met passie en inzet het leven zuur maken. In Nederland gaan de mindere teams al veel te vaak uit van naïef meevoetballen en laten zich zo hulpeloos naar de slachtbank leiden.quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was overduidelijk dat AZ technisch de bovenliggende partij was,
Klopt wel dat er vannacht in Amsterdam 2 Engelsen zijn neergestoken waarvan er één overleden is. Of het boro-supporters waren weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:42 schreef Greetings het volgende:
Ik hoorde dat er een Boro-supporter was doodgestoken, en 2 gewond. Weet iemand hier meer van? Het schijnt in Amsterdam gebeurd te zijn....
Hmmm... 1+1=2, dus het zal wel....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt wel dat er vannacht in Amsterdam 2 Engelsen zijn neergestoken waarvan er één overleden is. Of het boro-supporters waren weet ik niet.
quote:AZFanpage.nl:
Een fan van Middlesbrough is vandaag het slachtoffer geworden van een steekpartij. De supporter is aan zijn verwondingen overleden. Daarnaast werd ook een andere Engelse supporter neergestoken, maar hij overleefde wel.
De twee kwamen rond 03.00 uur uit een café in de Warmoesstraat en liepen naar de Oudezijdsarmsteeg. Daar bood een man drugs aan, maar de Britten gingen hier niet op in. Er ontstond ruzie waarbij de dealer op de toeristen instak.
De dader vluchtte daarop richting Oudezijds Voorburgwal. De politie zoekt getuigen: mogelijk zat de jas van de dader onder het bloed. Ook de taxichauffeur die de dader zag vluchten, wordt verzocht te bellen: 0900-8844
Gisteravond ging Middlesbrough nog op bezoek bij AZ, een duel dat eindigde in een 0-0 gelijkspel waardoor de Engelsen zich geplaatst hebben voor de derde ronde van het UEFA Cup-toernooi. Duizenden supporters van Middlesbrough waren overgekomen vanuit Engeland om de wedstrijd te volgen.
For the Boro-fans: Our Sincere condolences to the family, friends and colleagues of the brutal-murdered Boro-fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |