Me too.. maar t gros van de singles zit nu in USGC en de oud-gedienden aldaar hebben ons wel een redelijk warm welkom gegevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik voel me nog een beetje ontheemd.. en jij??
Heyyyy Razor!quote:
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aanquote:
Good to know, weet alleen niet of ik al te lang online ben..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aan
ik heb wel afgeleerd om overal geil van te wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mietje! een echte kerel wordt overal geil van![]()
Is wel vrij uniek jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen idee of het bijzonder is, maar toch
Timesharing?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal eens kijken of er dan ook wat op mijn msn gebeurt![]()
goh, is dat af te lerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb wel afgeleerd om overal geil van te worden
Blijkbaar wel, kijk maar naar PieterCKquote:
Nu snap ik met wat voor cursus die druk bezig isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, kijk maar naar PieterCK![]()
hhm heb dit topic nog bijna niks gezegt en toch word ik erbij gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu snap ik met wat voor cursus die druk bezig is![]()
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm heb dit topic nog bijna niks gezegt en toch word ik erbij gehaald![]()
en nee ben met cursussen voor mijn werk bezig, projectmanagement hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |