Ja, dat zeg ik ook regelmatig tegen mensen. Maar ja, ze nemen het nooit van me aan.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier in Leiden zijn de beelden van Galen Irwin die in een televisieprogramma op een vraag over de te verwachten opkomst met een stalen gezicht antwoordde dat stemmen irrationeel is legendarisch.![]()
Dat komt vermoedelijk doordat Jan Modaal zich nooit in de finesses van de rationele keuze theorie verdiept heeft.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook regelmatig tegen mensen. Maar ja, ze nemen het nooit van me aan.
Je begrijpt me duidelijk niet, ik zeg dus juist dat links er geen probleem mee heeft om christenen/jezus belachelijk te maken maar dit bij moslims/mohammed al erg snel 'te ver' vindt gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef MoChe het volgende:
[..]
Liberation was volgens mij een "linkse" krant dus wat blaat je nou?![]()
aah dan had ik het anders begrepenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je begrijpt me duidelijk niet, ik zeg dus juist dat links er geen probleem mee heeft om christenen/jezus belachelijk te maken maar dit bij moslims/mohammed al erg snel 'te ver' vindt gaan.
Ik stoor me dus aan die hypocrisie.
Stigmatisering komt doorgaans niet uit de lucht vallen, dat heeft vaak een oorzaak. Weliswaar wordt er momenteel wellicht wel eens ongenuanceerd over de islam gesproken, maar dat is niet de oorzaak van het probleem maar een gevolg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:34 schreef MoChe het volgende:
bepaalde groepen tegenwoordig sowieso gestigmatiseerd worden,
Nee, uiteindelijk begint alles bij de oerknal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef MoChe het volgende:juh klopt maar je moet dan ook niet vergeten waarom de islam zich zo vijandig heeft opgesteld... dat is ook weer het gevolg ergens van en dat opzichzelf is ook weer een gevolg ergens van and so on and so on... je kun hier niet 1 groep de schuld geven aangezien de ontwikkelingen die we meemaken steeds reacties zijn op elkaars acties...
maar dat komt omdat het westen dat zo opblaast (no pun intendedquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk begint alles bij de oerknal.Maar feit is dat er binnen de islamitische wereld vaak te egringschattend gedaan wordt over zaken als terrorisme.
Maar dat komt weer omdat zelfmoordaanslagen een islamitisch fenomeen zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef MoChe het volgende:
[..]
maar dat komt omdat het westen dat zo opblaast (no pun intended)
Ach, was toch maar een midterm neem ik aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:31 schreef MoChe het volgende:
trouwens... Bestuurskunde punten voor mensen uit leiden staat op blackboard...![]()
eerste tentamen...
eerste onvoldoende...![]()
Aan de ene kant is dat een hele stomme regel, maar ik bedacht me aan de andere kant ook dat ik in 3,5 jaar nog nooit een 5,5, 5,6 of 5,7 heb gehaald.quote:Op zondag 6 november 2005 12:18 schreef Internationalist het volgende:
hehe kut man, wat is je cijfer?
Geldt bij jullie trouwens ook de regel dat het pas voldoende is vanaf 5,8?
Dat hoort ook zo.quote:
O ja, dat is waar ook, ze hebben het collegejaar over de hele universiteit gelijkgetrokken. Dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef MoChe het volgende:
ik hoor dus bij de groep van lager dan een 3
en het is trouwens geen midterm maar een gewone tentamen Plato:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |