toch niet een VVD-ertje he:')quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Pracissor het volgende:
Bolkestein gaat ons mogelijk lesgeven!
http://www.wetenschapsagenda.leidenuniv.nl/index.php3?m=&c=365
Lijkt mij erg vet wanneer dit werkelijk zo zou zijn.
Hehe, nou vrouwelijk schoon vanuit welk politieke inslag is welkom om te doceren in mijn colleges.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
toch niet een VVD-ertje he:')
laat dan Femke langskomen in een kort rokje fzo
hoezo? ik ben wel een keer langs geweest in het spilhok om een samenvatting te halen enz... of bedoel je die borrels? daar ga ik nu niet naartoe omdat ik anders de laatste trein naar huis misquote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Is er trouwens nog iemand naar het Spil geweest of nog van plan eens te gaan?
Soetendorp.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:50 schreef MoChe het volgende:
Peer Vries was inderdaad een STUK beter dan die Soetendorp, wat is dat een arrogante kwal zeg
ik hoop niet dat ie lid is van Fok!
jah daar heb ik niet zo veel aan hequote:Op woensdag 2 november 2005 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft wel één positief punt: hij geeft hoge cijfers, zeker bij ouderejaarsvakken.
Hij had het idd nu ook wel erover dat hij zo graag iedereen over wou krijgen etc. naja we zullen het wel zien.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soetendorp.![]()
Ja, kan me goed voorstellen dat hij vreemd en arrogant overkomt en eigenlijk is het ook een buitengewoon nare man. Hij heeft wel één positief punt: hij geeft hoge cijfers, zeker bij ouderejaarsvakken.
Ik moest werken, en aangezien ik niet in Amsterdam woon zou ik het helemaal niet redden... dus nee. Leek me wel aardig om heen te gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waren er vandaag nog UvAmensen bij dat bijzondere B&Bcollege van Hajer in D009? Ik zag iig MeneerTim, en ook gezellig veel docenten. Alleen jammer dat ik eerder weg moest, want nou had ik geen netwerkmogelijkheden.
Ik was er, komen we nog op tv?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waren er vandaag nog UvAmensen bij dat bijzondere B&Bcollege van Hajer in D009? Ik zag iig MeneerTim, en ook gezellig veel docenten. Alleen jammer dat ik eerder weg moest, want nou had ik geen netwerkmogelijkheden.
Klopt, dat wil hij ook. Echter niet omdat hij zo met het lot van de studenten begaan is, maar omdat hij geen zin heeft om een hertentamen te maken en na te kijken. Dat is ook tevens de reden dat hij hoge cijfers voor werkstukken etc. geeft, want dan is hij er vanaf en krijgt hij geen last met zeurende en klagende studenten.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hij had het idd nu ook wel erover dat hij zo graag iedereen over wou krijgen etc. naja we zullen het wel zien.
Geen idee. Twee jaar geleden had je het videojournaal (en vlgs mij vorig jaar ook nog), dat op de borrels getoond werd, maar ik weet niet of dat nog bestaat en of het uberhaupt daar voor was.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ik was er, komen we nog op tv?
Hier in Leiden zijn de beelden van Galen Irwin die in een televisieprogramma op een vraag over de te verwachten opkomst met een stalen gezicht antwoordde dat stemmen irrationeel is legendarisch.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geen idee. Twee jaar geleden had je het videojournaal (en vlgs mij vorig jaar ook nog), dat op de borrels getoond werd, maar ik weet niet of dat nog bestaat en of het uberhaupt daar voor was.
Er zijn trouwens legendarische videojournaalbeelden, zoals dat ze met draaiende camera de kamer van Cees van der Eijk binnenreden die meteen op onaardige toon zei dat ze eruit moesten, maar ik heb ze nooit gezien..
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef Pracissor het volgende:
Dus na het college wees ik hem erop
vind ik toch op zun minst een iets wat opmerkelijke uitspraak van een tankcommandant van het Israelische legerquote:Zijn reactie hierop was: 'ben je pro-israel ofzo?'
Hij is zelf ook pro-Israël. Hetgeen ook niet zo gek is voor een Jood.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
vind ik toch op zun minst een iets wat opmerkelijke uitspraak van een tankcommandant van het Israelische leger
nou de manier waarop Pracissors het verteld lijkt het me toch dat ie niet echt Pro-israel isquote:Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is zelf ook pro-Israël. Hetgeen ook niet zo gek is voor een Jood.![]()
preciesquote:Op donderdag 3 november 2005 20:41 schreef MoChe het volgende:
[..]
nou de manier waarop Pracissors het verteld lijkt het me toch dat ie niet echt Pro-israel is
wat ken ik je toch goed zeg als ik gelijk weet hoe jij het bedoeltquote:
Hij is wel degelijk nog steeds Pro-Israël, alleen is hij ook van mening dat het Palestijns-Israëlisch conflict tot veel problemen leidt en daarom opgelost moet worden. Twee dingen die overigens perfect samen kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef MoChe het volgende:
[..]
wat ken ik je toch goed zeg als ik gelijk weet hoe jij het bedoelt
ik had trouwens nog van een meid (3ejaars politicologie) gehoord dat hij "vroegah" helemaal niet anti-amerikaans was ... dus misschien dat jij,Plato, hem nog van vroegah kent toen hij misschien ook nog pro-israel was?
Vind ik idd ook, maar ik sluit mij bij Moche's optie aan dat hij mogelijk toch wat anti-israelischer is geworden.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is wel degelijk nog steeds Pro-Israël, alleen is hij ook van mening dat het Palestijns-Israëlisch conflict tot veel problemen leidt en daarom opgelost moet worden. Twee dingen die overigens perfect samen kunnen gaan.
Dat zou best kunnen, maar dat komt dan omdat de man anti-alles-behalve-zichzelf is.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vind ik idd ook, maar ik sluit mij bij Moche's optie aan dat hij mogelijk toch wat anti-israelischer is geworden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |