abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2005 @ 17:05:13 #101
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31901465
Ik heb die Peer gemist

Maar het kan idd alleen maar beter zijn dan die kneus Soetendorp, ik snap niet dat die les mag geven. :S
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 2 november 2005 @ 17:14:37 #102
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31901767
Bolkestein gaat ons mogelijk lesgeven!

http://www.wetenschapsagenda.leidenuniv.nl/index.php3?m=&c=365

Lijkt mij erg vet wanneer dit werkelijk zo zou zijn.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_31901859
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Pracissor het volgende:
Bolkestein gaat ons mogelijk lesgeven!

http://www.wetenschapsagenda.leidenuniv.nl/index.php3?m=&c=365

Lijkt mij erg vet wanneer dit werkelijk zo zou zijn.
toch niet een VVD-ertje he:')
laat dan Femke langskomen in een kort rokje fzo
пусть всегда будет солнце
  woensdag 2 november 2005 @ 17:21:45 #104
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31902004
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef MoChe het volgende:

[..]

toch niet een VVD-ertje he:')
laat dan Femke langskomen in een kort rokje fzo
Hehe, nou vrouwelijk schoon vanuit welk politieke inslag is welkom om te doceren in mijn colleges.

Is er trouwens nog iemand naar het Spil geweest of nog van plan eens te gaan?
pi_31902989
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Is er trouwens nog iemand naar het Spil geweest of nog van plan eens te gaan?
hoezo? ik ben wel een keer langs geweest in het spilhok om een samenvatting te halen enz... of bedoel je die borrels? daar ga ik nu niet naartoe omdat ik anders de laatste trein naar huis mis
  woensdag 2 november 2005 @ 19:22:32 #106
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_31905538
Waren er vandaag nog UvAmensen bij dat bijzondere B&Bcollege van Hajer in D009? Ik zag iig MeneerTim, en ook gezellig veel docenten. Alleen jammer dat ik eerder weg moest, want nou had ik geen netwerkmogelijkheden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 2 november 2005 @ 20:20:35 #107
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31907560
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:50 schreef MoChe het volgende:
Peer Vries was inderdaad een STUK beter dan die Soetendorp, wat is dat een arrogante kwal zeg

ik hoop niet dat ie lid is van Fok!
Soetendorp.

Ja, kan me goed voorstellen dat hij vreemd en arrogant overkomt en eigenlijk is het ook een buitengewoon nare man. Hij heeft wel één positief punt: hij geeft hoge cijfers, zeker bij ouderejaarsvakken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_31907792
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:20 schreef Plato1980 het volgende:

[..]
Hij heeft wel één positief punt: hij geeft hoge cijfers, zeker bij ouderejaarsvakken.
jah daar heb ik niet zo veel aan he
  woensdag 2 november 2005 @ 22:55:33 #109
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31913591
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:20 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Soetendorp.

Ja, kan me goed voorstellen dat hij vreemd en arrogant overkomt en eigenlijk is het ook een buitengewoon nare man. Hij heeft wel één positief punt: hij geeft hoge cijfers, zeker bij ouderejaarsvakken.
Hij had het idd nu ook wel erover dat hij zo graag iedereen over wou krijgen etc. naja we zullen het wel zien.
pi_31914820
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waren er vandaag nog UvAmensen bij dat bijzondere B&Bcollege van Hajer in D009? Ik zag iig MeneerTim, en ook gezellig veel docenten. Alleen jammer dat ik eerder weg moest, want nou had ik geen netwerkmogelijkheden.
Ik moest werken, en aangezien ik niet in Amsterdam woon zou ik het helemaal niet redden... dus nee. Leek me wel aardig om heen te gaan eigenlijk.
pi_31920049
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was er, komen we nog op tv?
  donderdag 3 november 2005 @ 12:12:23 #112
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31924013
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hij had het idd nu ook wel erover dat hij zo graag iedereen over wou krijgen etc. naja we zullen het wel zien.
Klopt, dat wil hij ook. Echter niet omdat hij zo met het lot van de studenten begaan is, maar omdat hij geen zin heeft om een hertentamen te maken en na te kijken. Dat is ook tevens de reden dat hij hoge cijfers voor werkstukken etc. geeft, want dan is hij er vanaf en krijgt hij geen last met zeurende en klagende studenten.
  donderdag 3 november 2005 @ 13:24:27 #113
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_31926114
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Ik was er, komen we nog op tv?
Geen idee. Twee jaar geleden had je het videojournaal (en vlgs mij vorig jaar ook nog), dat op de borrels getoond werd, maar ik weet niet of dat nog bestaat en of het uberhaupt daar voor was.

Er zijn trouwens legendarische videojournaalbeelden, zoals dat ze met draaiende camera de kamer van Cees van der Eijk binnenreden die meteen op onaardige toon zei dat ze eruit moesten, maar ik heb ze nooit gezien. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 3 november 2005 @ 13:37:17 #114
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31926479
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Geen idee. Twee jaar geleden had je het videojournaal (en vlgs mij vorig jaar ook nog), dat op de borrels getoond werd, maar ik weet niet of dat nog bestaat en of het uberhaupt daar voor was.

Er zijn trouwens legendarische videojournaalbeelden, zoals dat ze met draaiende camera de kamer van Cees van der Eijk binnenreden die meteen op onaardige toon zei dat ze eruit moesten, maar ik heb ze nooit gezien. .
Hier in Leiden zijn de beelden van Galen Irwin die in een televisieprogramma op een vraag over de te verwachten opkomst met een stalen gezicht antwoordde dat stemmen irrationeel is legendarisch.
  donderdag 3 november 2005 @ 18:21:21 #115
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31934520
Had net ff een discussie'tje met Soetendorp na het college. Hij had het er dit college voor de 2de keer over dat Bush zou hebben gezegd dat hij een Palestijnse staat moet mogelijk maken omdat God dat tegen hem had gezegd. Dit alles is gebaseerd op de uitspraken van een Palestijnse minister, maar Soetendorp zag dit echt als een stok om mee te slaan.
Dus na het college wees ik hem erop dat dit door het Witte Huis ontkend werd en dat het dus het woord van de Palestijnse minister tegen het Witte Huis was. Hij zei dan die Palestijn te geloven, waarop ik zei dat zij niet altijd zo betrouwbaar zijn gezien bijvoorbeeld massacre of Jenin (die nooit heeft plaatsgevonden) die door hetzelfde Palestijns bestuur was verzonnen. Zijn reactie hierop was: 'ben je pro-israel ofzo?'
Het kwam erop neer dat hij gewoon die gelooft dat Bush zo was etc. maar was wel even grappig.
  donderdag 3 november 2005 @ 19:49:52 #116
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31936818
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef Pracissor het volgende:
Dus na het college wees ik hem erop

Niet doen. Je moet niet tegen Soetendorp ingaan, of te wel: als de wolf huilt dan huil je met hem mee.

Heeft hij trouwens al over zijn ervaringen als tankcommandant annex oorlogsheld in de zesdaagse oorlog verteld?
pi_31937717
quote:
Zijn reactie hierop was: 'ben je pro-israel ofzo?'
vind ik toch op zun minst een iets wat opmerkelijke uitspraak van een tankcommandant van het Israelische leger
  donderdag 3 november 2005 @ 20:25:33 #118
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31937964
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef MoChe het volgende:

[..]

vind ik toch op zun minst een iets wat opmerkelijke uitspraak van een tankcommandant van het Israelische leger
Hij is zelf ook pro-Israël. Hetgeen ook niet zo gek is voor een Jood.
  donderdag 3 november 2005 @ 20:40:31 #119
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31938500
Iemand vroeg hem dat, maar hij zei alleen dat hij in Israel had gewoond, ik hoorde het voor de rest niet omdat ik net wegliep. Maar wel vreemd dat hij dan wel van mening was dat Israel veel burgers had vermoord in Jenin. :S
pi_31938544
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:25 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij is zelf ook pro-Israël. Hetgeen ook niet zo gek is voor een Jood.
nou de manier waarop Pracissors het verteld lijkt het me toch dat ie niet echt Pro-israel is
  donderdag 3 november 2005 @ 20:42:09 #121
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31938559
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:41 schreef MoChe het volgende:

[..]

nou de manier waarop Pracissors het verteld lijkt het me toch dat ie niet echt Pro-israel is
precies
pi_31938637
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

precies
wat ken ik je toch goed zeg als ik gelijk weet hoe jij het bedoelt

ik had trouwens nog van een meid (3ejaars politicologie) gehoord dat hij "vroegah" helemaal niet anti-amerikaans was ... dus misschien dat jij,Plato, hem nog van vroegah kent toen hij misschien ook nog pro-israel was?
  donderdag 3 november 2005 @ 20:48:15 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31938748
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef MoChe het volgende:

[..]

wat ken ik je toch goed zeg als ik gelijk weet hoe jij het bedoelt

ik had trouwens nog van een meid (3ejaars politicologie) gehoord dat hij "vroegah" helemaal niet anti-amerikaans was ... dus misschien dat jij,Plato, hem nog van vroegah kent toen hij misschien ook nog pro-israel was?
Hij is wel degelijk nog steeds Pro-Israël, alleen is hij ook van mening dat het Palestijns-Israëlisch conflict tot veel problemen leidt en daarom opgelost moet worden. Twee dingen die overigens perfect samen kunnen gaan.
  donderdag 3 november 2005 @ 20:56:28 #124
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31939042
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij is wel degelijk nog steeds Pro-Israël, alleen is hij ook van mening dat het Palestijns-Israëlisch conflict tot veel problemen leidt en daarom opgelost moet worden. Twee dingen die overigens perfect samen kunnen gaan.
Vind ik idd ook, maar ik sluit mij bij Moche's optie aan dat hij mogelijk toch wat anti-israelischer is geworden.
  donderdag 3 november 2005 @ 21:00:19 #125
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31939174
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:56 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Vind ik idd ook, maar ik sluit mij bij Moche's optie aan dat hij mogelijk toch wat anti-israelischer is geworden.
Dat zou best kunnen, maar dat komt dan omdat de man anti-alles-behalve-zichzelf is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')