Succesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef thettes het volgende:
Net klaar met leren voor Bestuur en Beleid (bestuurskunde dus)
Het enige wat ik zeker weet is dat ik morgen geen erg hoog cijfer ga halen :p
Vrijdag hadden we al een tentamen Politieke structuren en processen, dat was nog wel redelijk te doen ondanks het slecht geschreven boek dat er bij hoorde.
understatementquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef thettes het volgende:
geen erg hoog cijfer
Zeker weet je dat nooit. Ik heb wel eens een negen voor een werkstuk gehad waarvan ik zeker dacht te weten dat ik het overnieuw moest doen. Anderzijds heb ik ook wel eens een zes voor een tentamen gehad terwijl ik dacht een acht of hoger te hebben gehaald.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef thettes het volgende:
Het enige wat ik zeker weet is dat ik morgen geen erg hoog cijfer ga halen :p
Wat voor vragen zoal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:05 schreef Internationalist het volgende:
Hij was goed te doen
Multiplechoice vragen waren beschamend makkelijk.
Heb wel spijt van mijn resultaatgericht leren steeds, weet steeds maar een fractie van de totale stof terwijl het echt interessant is, maja luiheid
Welk boek was dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef thettes het volgende:
Vrijdag hadden we al een tentamen Politieke structuren en processen, dat was nog wel redelijk te doen ondanks het slecht geschreven boek dat er bij hoorde.
Nee, 2 punten per vraag, 40 punten intotaal voor dat onderdeel dus, 40% van je cijfer kerel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:38 schreef thettes het volgende:
Mja dat valt ook wel weer mee. 20 vragen die voor 20 punten telden (als ik het goed onthouden heb). Dat houdt dus in dat je met puur gokken gemiddeld een halve punt zou verdienen. Maar ik moet toegeven dat je met weinig leren al gauw 15 vragen vrij zeker goed beantwoord.
Waar staat OP voor?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welk boek was dat?
Enige andere Multiple Choice tentamen dat je trouwens nog gaat krijgen is OP, in het tweede jaar. En over OP, gesproken, ik zagHein-Anton
vandaag, maar dat snorretje staat hem echt voor geen meter. MeneerTim, zeg er eens wat van!
Vertel..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef Pracissor het volgende:
Wel grappig dat jullie politiek vanuit een andere insteek krijgen dan ons in Leiden.
Ontwikkeling van de Politicologie. You either hate it or love it. Ik vond het de eerste keer vreselijk, en toen ik het het jaar daarna nog eens volgde geweldig.quote:
Da's wel een klassieker.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:10 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Nee, 2 punten per vraag, 40 punten intotaal voor dat onderdeel dus, 40% van je cijfer kerel.
Wat wordt er bedoeld met 'There is no Republican way to build a road'?
toch geen geschiedenis he?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ontwikkeling van de Politicologie. You either hate it or love it. Ik vond het de eerste keer vreselijk, en toen ik het het jaar daarna nog eens volgde geweldig.
Dat heet professor of doecent, maar van een leraar spreek je op de universiteit niet meer.quote:
Nee. Nou ja, er wordt gekeken hoe de politicologie zich in de 20e eeuw ontwikkeld heeft, met allerlei denkers en zo. Maar niet echt geschiedenis.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:35 schreef Internationalist het volgende:
[..]
toch geen geschiedenis he?
Ik zeg ook nog school soms, stout hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heet professor of doecent, maar van een leraar spreek je op de universiteit niet meer.![]()
Ahh, wanneer gaat die man alweer met pensioen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, er wordt gekeken hoe de politicologie zich in de 20e eeuw ontwikkeld heeft, met allerlei denkers en zo. Maar niet echt geschiedenis.
Dan krijg je bij Politieke Economie en Internationale Betrekkingen meer geschiedenis. Maar eik is PEG het enige vak waar je dat echt krijgt.
Ja, mag hopen dat je dat snel afleert.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ik zeg ook nog school soms, stout he![]()
Geen idee. Maar ik kan je aanraden om het nou maar gewoon te halen, want die herkansingsregels worden al strenger en overgaan naar het tweede jaar wordt ook al kutter. Dus gewoon al je boeken braaf lezen en alle zelfstudievragen maken, dan kan je die colleges gewoon vergeten (wel even naar het responsiecollege gaan).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ahh, wanneer gaat die man alweer met pensioen?![]()
Ik zeg NOOIT leraren of school, maar ik heb nog steeds mensen om me heen (die gewoon dit of volgend jaar afstuderen) die dat wel volhouden. Vreselijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, mag hopen dat je dat snel afleert.![]()
"Zei de Leidse bal"![]()
Ja, het ontbreekt er maar net aan dat ze een tentamen een proefwerk noemen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zeg NOOIT leraren of school, maar ik heb nog steeds mensen om me heen (die gewoon dit of volgend jaar afstuderen) die dat wel volhouden. Vreselijk.
iddquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik kan je aanraden om het nou maar gewoon te halen, want die herkansingsregels worden al strenger en overgaan naar het tweede jaar wordt ook al kutter. Dus gewoon al je boeken braaf lezen en alle zelfstudievragen maken, dan kan je die colleges gewoon vergeten (wel even naar het responsiecollege gaan).
Wilson >> Jackson.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:10 schreef Internationalist het volgende:
[..]
oke 40% is aardig wat moet ik zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:10 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Nee, 2 punten per vraag, 40 punten intotaal voor dat onderdeel dus, 40% van je cijfer kerel.
En wat voor vragen zoal hmm..
Noem 3 redenen voor overheidsingrijpen?
Jackson wie? Janet Jacksonquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wilson >> Jackson.
Zie me maar weer dat er in Leiden beter onderwijs wordt gegeven
Idd...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:25 schreef thettes het volgende:
[..]
oke 40% is aardig wat moet ik zeggen![]()
Die 2 vragen die je daar opnoemt waren overigens wel goed te doen toch?
Ik moet trouwens zeggen dat ik PSP ook aardig de geschiedenisrichting in vond gaan, vooral onder Becker dan. Vooral de colleges zelf, het boek al iets minder.
Ik was er niet manquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:13 schreef thettes het volgende:
Nou Internationalist, het was niet bepaald makkelijk he![]()
Tss, dat is geen reden om niet langs te komen. Een jaar of 2 geleden ben ik volgens mij bij ieder tentamen minstens een kwartier te laat geweest (heb m'n leven inmiddels wel gebeterd natuurlijk).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ik was er niet manHad me een half uur verslapen..
Ja, wordt de hoogste tijd voor een Leidse coupe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 06:39 schreef MoChe het volgende:
alleen maar UvA mensjesgaat de verkeerde kant op hiero
jippie! wel een LINKSE coupe mag ik hopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, wordt de hoogste tijd voor een Leidse coupe.![]()
Sorry, slechte ervaringen mee. (Lenin, Mao en Castro). Kunnen we het niet gewoon op een coupe houden met betrekking tot onze studie-gemeente?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef MoChe het volgende:
[..]
jippie! wel een LINKSE coupe mag ik hopenpast wel zo in de sfeer van de linkse lente/herfst
We kunnen er een rechse-corpsballen-coupe van maken. Per slot van rekening denkt men buiten Leiden dat we allemaal brallende corpsleden zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sorry, slechte ervaringen mee. (Lenin, Mao en Castro). Kunnen we het niet gewoon op een coupe houden met betrekking tot onze studie-gemeente?![]()
Is dat dan niet zo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kunnen er een rechse-corpsballen-coupe van maken. Per slot van rekening denkt men buiten Leiden dat we allemaal brallende corpsleden zijn.![]()
Idd, gelukkig valt het op POL wel mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kunnen er een rechse-corpsballen-coupe van maken. Per slot van rekening denkt men buiten Leiden dat we allemaal brallende corpsleden zijn.![]()
Ja, ken maar een paar Minervanen die politicologie studeren. Een kleine minderheid dus, blijkbaar is politicologie niet aantrekkelijk voor de gemiddelde bal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, gelukkig valt het op POL wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |