Nou, dit wordt m'n eerste klus, maar ik heb het altijd met veel plezier gelezen, dus wel zo leuk om er zelf ook iets voor te doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:38 schreef Internationalist het volgende:
Dank voor de info
Je werkt voor Synthese? Geinig blad, interview met mijn mentor (Marcel) ook
ehh..... slecht?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:32 schreef Internationalist het volgende:
Hoe zit het met leren, thettes e.a.?
PSP is toch iets meer dan ik dacht..
Dan heb ik gelijk nog een vraagje over het project.... hoe moeilijk is dit nou eigenlijk? Ik heb het idee dat het veel werk is, maar dat je door simpelweg aanwezig te zijn en gewoon mee te draaien als je studiepunten binnenhaalt? Of zit ik er helemaal naast en is het toch wel moeilijk om puntjes te scoren=quote:Op donderdag 15 december 2005 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh Internationalist, in het tweede jaar heb je nog steeds wel (twee)wekelijkse verplichte werkgroepen, maar daar hoef je dan alleen nog maar 1x een presentatie voor te doen. En vanaf het 3e jaar heb je alleen nog maar werkcolleges, maar dan moet je wel altijd heen (maar goed, da's voor ieder vak maar 1 bijeenkomst per week).
Ik moet komende week ook drie papers inleveren, wordt dus nog even flink doortrekken. Heb er ook eigenlijk helemaal geen zin meer in. Maar goed, hoef na die vakken als het goed is alleen nog maar een scriptie te schrijven, dus het einde komt gelukkig in zicht.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh Internationalist, in het tweede jaar heb je nog steeds wel (twee)wekelijkse verplichte werkgroepen, maar daar hoef je dan alleen nog maar 1x een presentatie voor te doen. En vanaf het 3e jaar heb je alleen nog maar werkcolleges, maar dan moet je wel altijd heen (maar goed, da's voor ieder vak maar 1 bijeenkomst per week).
Ze wilde mij niet hebben vorig jaar. Te weinig ervaring.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, dit wordt m'n eerste klus, maar ik heb het altijd met veel plezier gelezen, dus wel zo leuk om er zelf ook iets voor te doen.
Toch niet in het bestuur? Daar hadden ze vorig jaar iedere prutser die solliciteerde aangenomen, waarvan een paar het na een paar weken weer voor gezien hielden (ook mensen uit ons jaar en zo).quote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ze wilde mij niet hebben vorig jaar. Te weinig ervaring.
.
Televisievaardigheden?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef MeneerTim het volgende:
televisievaardigheden
Klinkt als een cursus "Hoe werkt een afstandsbediening" voor bejaarden.quote:
Soetendorpquote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef MoChe het volgende:
Internationale Politiek
hij zegt dat ie naar spanje verkastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soetendorp![]()
![]()
![]()
Het enige positieve is dat ik nooit een lager cijfer dan een acht van die man gekregen heb, voor de rest is het de grootste lul die er bij politicologie in Leiden rondloopt.
relaxtquote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef thettes het volgende:
K-lote
Ik ben met de schrik vrijgekomen vandaag, een 5,8 als eindcijfer voor PEG... pfew!
Daarnaast kan hij geen lesgeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soetendorp![]()
![]()
![]()
Het enige positieve is dat ik nooit een lager cijfer dan een acht van die man gekregen heb, voor de rest is het de grootste lul die er bij politicologie in Leiden rondloopt.
Hij woont al jaren in Spanje, maar nu rot hij als het goed is definitief op.quote:
College geven bedoel je.quote:
Excusesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
College geven bedoel je.![]()
Ik vind dat overigens wel meevallen, er lopen veel slechere docenten rond wat dat betreft. Alfred Pijpers bijvoorbeeld.![]()
Dat wordt naarmate je verder komt in je studie vanzelf minder. Overigens kun je in de essays in eerstejaarstentamens wel degelijk blijk geven van je inzichtelijke kennis. Maar in het tweede jaar zijn de meeste tentamens sowieso al meer op inzicht gebaseerd en daarna krijg je (bijna) geen tentamens meer. Is dus een kwestie van even doorbijten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Excuses![]()
Dan houd ik mijn hart vast.
Het valt me overigens op dat de tentamens echt het 'stampwerk' promoten, werkelijk geen inzichtvragen. Ik moet zeggen dat deze vorm van 'studeren en examineren' me zwaar afgaat...![]()
Ik had dit eigenlijk niet verwacht van de universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |