abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:59:13 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31162196
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Streamverslagen van maandag 3 oktober 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:03:08 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31162332
Roel: Net als met die dscussie met Joost. Ik bedoel als iedereen drinkt gaat ook iedereen op elkaar lijken.
Dido: Ik vind mezelf helemaal niet op jou lijken.
Roel: Ik drink ook drie keer zoveel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:06:09 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31162425
Dido: Wat had je dan verwacht dat ik zou gaan zeggen?
Roel: Dat ik een paardelul ben, dat ik uit je buurt moet blijven en dat je me gaat nomineren.
Dido: Dus het valt eigenlijk nog mee.

Roel: Ik zit mooi met de gebakken peren. De situatie waar ik het meest bang voor ben geweest in het Big Brother huis.
Dido: Deze situatie bedoel je?
Roel: Dat er een meisje in het BB huis zit waar ik gevoel voor heb en zij niet voor mij.
Dido: Was je daar bang voor?
stukje gemist.
Dido: Dus nou ga je mij nomineren?
Roel: Nee zeker niet. Ik heb het nog niet opgegeven.
Dido: Dat moet je wel doen.
Roel: Maar Dido dat gevoel kan ik niet uitleggen.
Dido: Mmmm.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sanne op 04-10-2005 00:13:29 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:09:59 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31162550
Roel: "Deze situatie ben ik bang voor geweest. Dat ik gevoel heb voor een meisje en zij niet voor mij en dat het me eigen domme schuld is. "
Dido: "Dus je gaat mij eruit nomineren"
Roel: "Nee hoor. Ik heb het ook nog niet opgegeven"
Dido: "Dat moet je wel doen"
Roel: "Ja, maar Dido.... dat is een gevoel, dat kan ik niet uitleggen"
Dido: "Daarin ben ik wel een hele harde. Het is me zelfrespect. In deze wereld moet je het voornamelijk in je eentje doen. Je bent op jezelf aangewezen. (poosje stilte) We zullen heus nog wel leuke gesprekken hebben!"
Roel: "Ik hoop het"
Dido: "Maar voor nu heb je me gewoon even teleurgesteld."
Roel: "Dat snap ik wel. Ik was nog wel zo trots op mezelf dat we de goede kant op gingen. Ik was echt in m'n nopjes."
Dido: "Het is een harde les hè"
Roel: "Ja. Veel harder worden ze niet. Ik krijg ook niet zoveel lessen. Dit soort dingen gebeuren niet doorgaans. Af en toe wel... maar dit gaat in de toekomst geen tweede keer gebeuren. Dus bedankt Dido"
Dido: "Niet graag gedaan!"

Voor iedereen die dit leest en niet gezien heeft, het Roel/Dido gesprek begon hier:
Streamverslagen van maandag 3 oktober 2005

[ Bericht 5% gewijzigd door scanman01 op 04-10-2005 02:05:13 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:15:25 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31162759
Roel: Als we een punt hadden bereikt waarop we zeggen er is iets. Hoe .. trots ik dan was geweest. Dan kunnen zulke dingen gewoon niet gebeuren.
Dido: Samenloop van omstandigheden. Domme actie die gigantische gevolgen heeft.
Roel: Misschien gigantischer dan je denkt.
Dido: Ah dat is nu dat trekt wel weer bij hoor.
Roel: Ik hoop het.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:16:56 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31162808
Dido: "we gaan straks weer gezellig met elkaar om. Maar mn gevoel is gewoon weg. Dat is gewoon... dat heb je gewoon.... het is gewoon weg"
Roel: "Au"

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31164611
Stream 1

0.50 Dido en Nathalie liggen te fluisteren in bed. Ik versta het nauwelijks. Ik heb de indruk dat Dido verslag doet van haar gesprek met Roel.

Stream 3

0.53 Roel, Linda, Menno, Ingrid en Chantal in het woongedeelte. Ingrid en Menno zeggen dat ze denken dat niemand homo is. Roel zegt dat hij meer heimwee heeft als hij brak is. Roel : Maar ik vind het (BB) veel makkelijker dat ik dacht. Ingrid : Ik vind het heel snel gaan. Ze denken dat 'In de huid van' een kijkcijferkanon is. Ingrid : En wij niet.

1.04 Roel : Ik ga niet meer zo los hoor. Ingrid : Later ben je er apetrots op. Roel : Echt ? Ingrid zegt dat hij er om kan lachen als hij er later op terugkijkt. Roel : De volgende keer alleen bier en de volgende keer zien we wel weer.

1.14 Roel : Het komt niet meer goed. Ik heb er een hard hoofd in. Ingrid : Heb je nou wel dat je je ex meer mist ? Roel : Het valt wel mee vandaag. Chantal vindt het gebeurde (het feest) niet zo'n hoog amusementsgehalte hebben. Menno : Vind je het erg ? Chantal : Als mijn moeder kijkt wel. Roel : Je moet de programmamakers een beetje vertrouwen. Je hebt ook zo'n stem die alles verklaart.

1.20 Roel over Dido : Het is goed dat we effen gebabbeld hebben. Menno gaat pannekoeken bakken. Chantal : Ik maak me een beetje zorgen. Linda : Echt waar ? Chantal : Over mijn moeder. Ik ben bang dat dingen verkeerd opgevat worden. Met al die opmerkingen lag deze ook voor de hand (ik weet niet welke opmerking ze bedoelt). Ingrid eet een boterham met pindakaas : Ik ben het nog steeds niet zat. Als ze nu zeggen nog een week uien met pindakaas.
pi_31165299
1.40 Ze vonden de pannekoeken lekker. Chantal zegt dat de kaas hard gaat. Ingrid zegt dat Joost veel eet. Chantal : Mij maakt het niet uit maar die kaas is wel abnormaal snel gegaan. Linda : Rob houdt alles in de gaten. Die weet precies wie wat op heeft. Chantal : Dat boeit me dus echt niet. Als iemand tien speculaasjes wil eten. Chantal werd moe van de pindakaasweek. Menno : Ik ging meer roken. Chantal : We moeten iets losser bestellen (als ze niet meer op rantsoen zitten). Dat gemiereneuk. Nu hebben we ook geen drie stokbroden per dag. Gewoon een hele hoop groenten bestellen, rijst en vlees. Dan maken we die liflafjes zelf wel. Wie wil koken gaat koken. Chantal zegt dat Dido bijna op de bodem van haar pakje shag is. Chantal : Gewoon doorgepaft. Ik red het wel (met haar shag). Roel heeft nog veel shag.

1.53 Roel heeft een shirt met een hip underground merk aan Joost gegeven. Hij zou het niks vinden als Joost in dat shirt gaat roepen 'ik ben een zwijn' of met zijn duim in zijn mond gaat zitten op iemand's schoot. Linda zegt dat Rob de kleren uit de was haalt en dan precies weet welke kleren van wie zijn, o.a. haar strings. De fietsopdracht wordt besproken.

2.08 Chantal : Het zou me niks verbazen als iemand een opdracht heeft van het begin af aan. Ze noemt Rob. Roel : Ik denk het ook wel. Chantal zegt dat tegen hen gezegd is dat er verrassingen zijn. Roel : Misschien gebeuren er dingen waar ik niks van weet. Chantal : Het maakt me niet uit hoor. So be it. Ingrid, Chantal en Roel gaan naar bed. Menno en Linda spelen een spelletje op de bank.

Het valt me op dat Menno zich veel socialer dan voorheen gedraagt in de groep.

Dit is het voorlopig van mij.
pi_31165681
3:57

Alle bewoners slapen. Streams staan op de slaapkamers
Too old to Trick or Treat, too young to die
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 04:03:19 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31165688
03.30
Na een lang gesprek tussen Menno en Linda (waarin uitgaansafspraken zijn gemaakt voor na BB en Menno vertelde dat hij niét verliefd is op Ingrid maar haar gewoon als maatje in het BB huis ziet) besloten ze te gaan slapen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Loedertje op 04-10-2005 10:32:41 (:o) ]
pi_31166817
9:19 uur - het is stil in huis, zo ver ik kan zien slaapt iedereen nog.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31167251
De haan kraait, Rob staat als eerste op.
Roel is ook wakker, de rest laat nog weinig leven zien.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31167404

4 camera's gericht op de bewoners die massaal de kraaiende haan negeren, mooi man!


De haan geeft niet op, blijft kraaien...

Ook Naat en Joost worden wakker.
Ingrid wordt wakker, rekt zich uit, krabt wat hier en daar... en ploft met dr duim in haar mond weer terug in bed. Ze ligt niet meer samen met Menno in bed. (Geen idee of dat wel of niet bekend was, ik volg niet alles 100%)
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31167462
De strijd tussen de slapende bewoners en de kraaiende haan blijft doorgaan, Dido en Menno lijken het niet te horen, wat ik me nauwelijks kan voorstellen:
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31167550
9:57 uur
Ook Ing is weer gaan slapen, ze duimt iig met dr ogen dicht.
Nathalie hangt buiten.
Ing wordt langzaam toch wel wakker.

Nou, ik ga even wat nuttigere dingen met mijn schaarse vrije tijd doen, Ajuus.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:23:12 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31169259

Een cabrio is een statussymbool...(onderwerp is auto's)

Chantal * als ik daarin sit dan hep ik tog een beetjuh het gevoel dat iedereen naar muh sit te kijkuh, voel mij dan heel spesieaal...een kabrioo staat vaak gelijk aan geld $$$$$$*


Dido heeft een cabrio ( een goedkope aldus Dido) zodat alleen rijke zakenmannen naar haar kijken
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:39:14 #17
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_31171428
12:35 uur: Linda ligt te huilen, ze mist haar moeder. Ze wordt getroost door Nathalie en Ingrid, die zeggen tegen haar dat ze vanaf nu de dagen kunnen gaan aftellen.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:22:33 #18
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_31172753
Naat vertelt over de verstoorde relatie met haar moeder.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:45:56 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31177056
Tanja belt met de keukentelefoon : Bb, zou de commode asjeblieft weer terug in de babykamer mogen? En dan het liefst naast die bruine kast? Dan kan ik de net gewassen babykleertjes erin doen en meteen de verzorgingsspulletjes opruimen...

*Lieske : Ik wil oooook wat zeggen !
*BB, Lieske wil heel heel graag d;r foto's hebben ! *

Tanja moet hierop naar de DBK.
Menno en Lieske verbazen zich over de snelheid waarmee BB het ingesproken bandje van het antw.app hebben beluisterd. (is het hen ontgaan dat de regie het gewoon kan horen ?
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:48:27 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31177121
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten in de slaapkamers?
Tanja komt terug uit de DBK met deze mededeling en dat BB haar verzoek gaat inwilligen.

Nadien blijkt dat BB stickers in het huis heeft aangebracht, de zogenaamde punten waarop de bb bewoners strax tijdens de uitvoering van de weekopdracht moeten gaan staan met het overgooien van de bal die uiteindelijk is de korf moet komen

[ Bericht 13% gewijzigd door Loedertje op 04-10-2005 17:55:41 ]
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:35:22 #21
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31178442
Nieuwe weekopdracht:

a.s. donderdag moeten ze binnen vijftien minuten 100 ballen door de korf gooien.
Als handicap moeten ze een koker om de armen dragen.

In het washok liggen 200 ballen, die moeten via een menselijke keten naar buiten gegooid worden. In het huis zitten tekens op de grond waarop de bewoners moeten staan. Zo moeten de ballen een voor een naar buiten gegooid worden.

Tanja houdt de tijd en score bij.

Morgen moeten ze tussen 15.00 uur en 20.00 uur de kokers dragen om eraan te wennen. In die tijd moet er minstens een maaltijd bereidt worden.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:40:46 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31178608
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:25:21 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31181277
Roel in een groepje (Chantal+Ingrid)
*Ik ben een hele erge trouwe hond.....

Tanja op de achtergrond: * Nou...dat trouw mag je weglaten hoor

Vervolgens gaat het even over vreemd gaan binnen een relatie, Tanja geeft aan dat ze zelfs niet met een ander zou zoenen als ze een relatie heeft ...maar...aldus Tanja * er hangt een bordje op mijn hoofd, pak mij en ga dan vreemd ...*
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:13:36 #24
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31182753
Terwijl Joost, Linda en Nathalie aan het koken zijn, zit de rest op de draaistoelen verhalen te vertellen. Het gaat over vieze beesten/ insekten. Roel heeft allemaal bedbugs in z'n matras gehad in Mexico, hij neemt overal z'n eigen dekbed mee naartoe sindsdien. Rob heeft wel eens kevers gegeten in Thailand. Roel weleens krokodillenvlees, een kruising tussen kip en vis. Dido heeft een keer een kever gegeten die op een braam zat. Dido: welk land is dat ook weer waar ze levende cavia's in de frituur gooien? Lieske: oh Korea toch? Een hoop sterke verhalen...



en vanuit deze verhalen gaat men rustig over op het avondeten.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:15:29 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31184643
Ze hebben inzichtkaarten gekregen, stellen vragen en pakken een kaart.

Roel ik denk dat iedereen wel weet wat ik wil vragen.
Je oordelen naar anderen laten zien wat je nog onderdrukt in jezelf.
R: dan kan ik wel wat mee.

Menno wil nog even nadenken. Ing: Joost vraag jij es aan jezelf of je homo bent.
Joost: Ben ik homo?

‘Liefde is mijn sleutel tot alles’

Dus geen ja, of geen nee.

Rob: zou iemand willen weten of ik homo ben?

Ik ontdek dat ik wat te zeggen heb en ik zeg het.

Gejoel!


Ingrid zegt haar vraag niet.

‘Je kan er voor kiezen gelukkig te zijn, ook als ik m’n zin krijg’

Menno: ken ik mijn liefde al?

‘Ik heb geduld met mijzelf.

Menno: aaaah nog langer wachten.

Lieske: word ik gelukkig in de liefde? (ze heeft een klotelijn)

‘Van iemand houden betekent niet dat ik iemand anders gevoelens belangrijker vind dan de mijne’

Chantal: dat is toch griezelig, dat er iets van houden van staat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')