abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:10:02 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31147541
Dido: "We hebben ons hier niet polulairder gemaakt!"
Nathalie: "Ik denk dat het wel meevalt hoor"
Dido: "Denk je?"
Nathalie: "Ik denk dat het wel meevalt"
Dido: "Maar we zeggen wel wat we denken. Ik had ook kunnen denken ik zeg maar niets, wat dan vinden ze ons misschien minder aardig. Maar dat doe ik niet. Dat vind ik wel een heldendaad."

Dido: "Ik ben teruggekomen van Tanja"
Nathalie: "Ik weet niet op wie ik nu moet stemmen"
Dido: "Ik wel. Met onderbouwende reden. Niet Roel hoor. Ik ga niet stemmen op iemand omdat ik kwaad ben."

Dido: "Ik had op Lieske gestemd, maar dat doe ik nu niet meer"
Nathalie: "Ik ook niet, maar ze irriteert me nu nog wel eens"
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator maandag 3 oktober 2005 @ 19:06:11 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31152118
Menno tegen Roel: Was wel gezellig toch, gisteren?
Roel: Nou, ietsje minder mag ook wel. Gewoon alleen bier drinken, dan is er niets aan de hand.
Menno: En een beetje op elkaar letten. Effe de rem erop af en toe.
Roel: Ja
Menno: Heb je al met 'r gepraat?
Roel: Nee
Menno: Kut
Roel: Ja.

Rob roept iedereen aan tafel. Het eten is klaar.
Rijst met prut.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:11:26 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31152318
Chantal, Dido en Nathalie bespreken het drinkgedrag in de tuin. Dido vond dat Roel te hardhandig was vannacht, ze heeft serieus een schram, een rode hand en spierpijn in haar schouders. Tanja en Ingrid zijn ook in de tuin. Tanja denkt dat haar vinger gekneusd is. Ze weet niet wat ze gedaan heeft. Ingrid vindt dat ze er wat aan moet doen, een hand heb je tijdens een bevalling immers nodig om iemand het leplazerus (wat??) te slaan.

Ingrid wil ze niet lastig vallen in de tuin maar Dido vindt het onzin. Er wordt wat gepraat over de shag en wie van wie mag roken en dat het eten wel zou gaan smaken. Blabla. Dido zegt dat ze niet meer boos is. Rob zegt dat ze bijna kunnen proberen te eten. Proberen? Ja hij heeft zelf ook geen idee hoe het smaakt.

De camera staat op de pan en Nathalie praat over poeperds. Ingrid maakt Lieske wakker, die lag nog te slapen. Ze moet haar batterij checken, Nathalie heeft onwijze honger.

Dido: op zich ziet het er best lekker uit
Nathalie: en het ruikt ook nog best euh ja….

De tafelopstelling is veranderd, ze zitten heel knus. Tanja zit er niet bij, ze zit in de blauwe stoelen. Lieske is nog onderweg. Joost: het is nu net als in de eerste week, knus intiem, alsof we elkaar leuk vinden. Er klinkt een paar keer verontwaardigd nou ja……..
Ingrid: lekker Rob! Rob: ja? Ingrid: ja!
Nathalie: je hebt er goed wat van weten te maken Rob, het is echt smakelijk. Ik heb deze groene dingen alleen nog nooit gegeten.
Rob: tuinbonen.
Het gesprek gaat over rijstepap.
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:20:00 #54
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31152592
Er wordt over allerlei eten gepraat. Dido wil pindasaus maken met boter en pindakaas. De boter stinkt, het heeft lang naast de koelkast gestaan. Joost vindt maaltijden van Lonny echt te heet. Dit rantsoen is beter dan de vorige keer volgens Nathalie. Hoop geklets over veel eten een dag na het rantsoen blabla. Over veel vetten die je dan ineens binnenkrijgt. De lijstjes met de foto’s van Nathalie en Joost valt steeds naar beneden. Nathalie heeft er al 5 stickertjes opgeplakt. Joost: het is een slecht teken.

Ingrid: ik hoop dat we zo een opdracht krijgen. De rest valt haar bij; dan gaan we goed ons best doen. Joost: ik hoop dat we pennen moeten maken. Menno: en dan aan elkaar vast zitten. Joost: ja met vier mensen aan elkaar. Chantal: of leer de homotop100 uit je hoofd. Lieske: ik heb ook zin in de weekopdracht. Rob: er is nog eten. Er wordt nog maar eens opgeschept.
tis niet echt boeiend, ik ga eten.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:23:21 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31160979
Hier komen zo foto's van eerder op de avond.

(Scanman)

[ Bericht 28% gewijzigd door Sanne op 03-10-2005 23:33:36 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:27:33 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31161159
Roel eindelijk aan de praat met Dido

Roel: "Ik snap wel dat ik m'n eigen ruiten heb ingegooid, maar je moet niet denken dat wat ik je verteld heb dat dat niets betekend. Ik was gewoon in een stomme dronken bui. Wat ik gezegd heb dat ik je mooi en lief vind geldt nog steeds. Misschien wel erger."
Dido: "Je weet dat ik heel kwetsbaar met dat soort dingen ben en dan nog... dan kwets je me daarmee. Dat vind ik gewoon jammer"
Roel: "Ik snap het ook niet. Ik had een enorme plaat en het ging nergens meer over. Ik heb er gewoon veel spijt van. Ik vind Linda lief maar ik heb geen aantrekking voor haar!"
Dido: "Als jij met die en die wil moet jij dat weten!"
Roel: "Dat wil ik niet. Ik was hersendood"
Dido: "Je hebt me zeer gedaan"!
Roel: "Sorry, dat was helemaal niet de bedoeling. Vanmorgen hoorde ik pas wat er gebeurd was en toen begon het flippen pas!"
Dido: "Maar je mag het nu doen, want mij deur is dicht gewoon!"
Roel: "Dat snap ik ook wel, maar ik wilde het gewoon even zeggen!"
Dido: "Ik hoorde gisteren vanalles zeggen, maar het maakt niet meer uit. Ik hoorde dat je tegen iedereen van die leuke dingetjes zei"
Roel:"Dat is onzin. Ik heb die dingen nooit tegen een ander gezegd!""
Dido: "Ik vond jou mooi en interessant en dat heb je nu gewoon verziekt op een fucking harde manier. Ik denk dat ik dat niet verdient heb!"
Roel: "Ja, alcohol hè. Ik kan het me niet eens herinneren. Ik vond wel dat je meheel erg negeerde. Dat merkte ik de dag daarvoor al. Maar dit was geen reactie daarop. Ik wilde je ook echt tijd geven en als je genegenheid zoekt ben je bij mij meer dan welkom!"
Dido: "Dit is wel heel tegenstrijdig. Het verliest nu zijn waarde!"
Roel: "Dat snap ik ook wel en dat vind ik jammer"
Dido: "Ik ook"
Roel: "Ik vind je nog steeds verreweg de leukste en ik vind het jammer dat ik dat nu voor een avondje zuipen verknald heb. Het lijkt alsof het me allemaal niet boeit, maar er zijn weinig manier hier waarop ik kan laten zien wat ik allemaal voor je over hebt!"
Dido: "Dat hoeft ook niet. Ik ben gewoon pissig... Ik wil niet meer gekwetst worden. Ik wilde hier niemand leuk gaan vinden, maar ontdekte in jou een gevoeligheid die ik nog niet kende. Ik gaf je mijn hart en zoende met je.... en dan doe je dat. Dan is het voor mij echt gewoon... Dat voel ik me op mijn plaat gaan!"
Roel: "Als ik je pijn heb gedaan, echt sorry. Ik heb mezelf ook pijn gedaan. Ik kan me zelf echt weinig herinneren. Het betekende niets."
Dido: "Dat is het hem juist. Als het nou nog wat betekende ,maar je gaat zoenen met een meisje die je genomineerd hebt. Dat hersenloze zoenen. Dat zou ik nooit gedaan hebben. Wat zou jij vinden als ik met Menno was gaan zoenen. Je wordt al pissig als ik Menno over zijn been streel."
Roel: "Het is gewoon heel erg zonde. Ik herken mezelf ook helemaal niet. Ik kan wel los gaan, maar zomaar met iemand zoenen doe ik nooit!"
Dido: "Je zet ook geen fijne reputatie neer!"
Roel: "Dat snap ik ook wel en ik heb er ook keihard spijt van."
Dido: "Blij toe, kan ik je zeggen. Je was mijn maatje en dat is ook veranderd. Je verandert er een hele hoop mee. Het gaat om de gesprekken die we hadden en je weet hoeveel verdriet ik heb gehad hiervoor. En juist daarop pak je me.!"
Roel: "Sorry. Ik kan er verder weinig over zeggen. Het was niet bewust!"
Dido: "Het was puur alcohol op hebben en losgaan. Ik weet heus wel dat je daat spijt van zou krijgen. Ik zag heus wel dat je daar mee zat. Vanmorgen interesseerde het me nog niets. Het kon me geen reet schelen. Ik heb alles tegen Chantal gezegd. Toen ik je uit bed bonjourde wist ik het nog niet eens. Je was ook hardhandig, dat herkende ik ook niet in jou!"
Roel: "Normaal ga ik keihard los en dan gebeuren er geen vreemde dingen. Maar ik zal je ook laten zien dat ik normaal kan doen!"
Dido: "Dat weet ik al wel. Ik wist alleen niet dat je ook abnormaal kunt doen!"
Roel: "Gisteren was echt abnormaal hersenloos!"
Dido: "Ja. En wat Linda allemaal zei. Toen ik dat hoorde.... Ze heeft haar excuses trouwens al aangeboden. Het gaat eigenlijk nergens over. IK vond het asociaal wat er allemaal gebeurde op het einde. Jij misschien niet, maar ik wel. En Linda nu ook. Schandalig was het!"
Roel: "Ja, we waren gewoon te los!"
Dido: "Hoeveel ik ook drink, zoiets zou ik nooit doen. Ik heb vanalles gedronkken door elkaar gisteren... en dan nog hou ik rekening met... Ik snap het ook niet. Ik kan er echt niet inkomen dat uitgerekend jij er niet overnadenkt gewoon Uitgerekend jij. van elke andere jongen had ik dat verwacht en ik dacht dat juist JIJ niet zo zou zijn. Dat vond ik zo aantrekkelijk aan je... en dan ga je even snoeihard op bek!"
Roel: "Ik snap er ook niets van en kan het bijna niet geloven gewoon."
Dido: "Misschien zijn er meisjes die daar minder moeilijk in zijn. Ik geloof ook dat je het hersenlooshebt gedaan. Dat weet ik heus wel. Dat wist ik al meteen!"
Roel: "Als ik een relatie heb ga ik ook weleens los en toen zijn dit soort dingen ook nooit gebeurd. Misschien is dit een reactie geweest omdat je me best wel negeerde enzo. Ik kon dat niet plaatsen en misschien wat het een tikkie frustratie! Overdag dol je met iedereen en je liep een boogje om mij heen. Dat kon ik niet plaatsen. Ik ga vaak los en er gebeurt nooit iets vervelends gewoon. Als we de volgende keer weer gaan zuipen moeten Rob en Tanja me in de gaten houden, want ik snap niet dat het zo uit de handis gelopen. Voordat we hier naartoe kwamen heb ik het er nog met vrienden over gehad omdat veel mensen dan hun eigen ruiten ingooien. Bij mij gebeurt dat normaal dus niet. Ik snap er echt geen pepernoot van! Nu ik het met jou verknald heb moet ik er echt wel even van slikken. Ik weet niet goed.... hoe dat verder in mijn systeem zal uitwerken. Maar goed, daar zal jij verder weinig last van hebben. Ik val je niet meer lastig met mijn gevoelens, als je dat niet wilt. Ik heb het zelf verknald en zal het zelf moeten oplossen. Ik hoop dat de tijd nog iets bij je zal veranderen."
Dido: "Ik denk het niet. Je hebt iets wat we hebben opgebouwd door zoiets doms stukgemaakt. De vorige keer was precies hetzelfde. Daarom wilde ik niet met je zoenen. En nu weer... het gaat gewoon echt nergens over."
Roel: "Samengevat: Heel heel erg sorry. Mijn gevoel voorjou blijft gewoon. Ik hoop dat ik het overleef. We zitten hier samen opgesloten dus ook niet makkelijk om iemand te kunnen vergeten."
Dido: "Niet bepaald nee. Maar als je weer met Linda wilt zoenen moet je dat gewoon doen. Het maakt me echt niet meer uit!"
Roel: "Maar dat is niet wat ik wil."

[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 03-10-2005 23:36:53 ]
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:27:55 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31161172
Dido en Roel in de tuin.
Binnen houdt Joost een betoog over de stofzuiger.
Menno bakt een flensje.

Roel: Maar goed, samengevat voor jou, heel veel sorry. Ik hoop dat ik het overleef. Je zit hier wel opgesloten. Heel moeiljik om op deze manier iemand te kunnen vergeven.
Dido: Als je volgende keer wilt zoenen moet je het vooral doen. Doe maar hoor, ik heb het vanmiddag tegen Linda ook gezegd het is het mij gewoon niet waard.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:34:58 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31161439
Roel: "Het is gewoon superzonde. Ik had het er nog met rob over. Dat ik het leuker vindt omdat jij er bent. Dat er misschien iets bloeit. Dat we eigenlijk verschillend zijn, maar ook veel hetzelfde hebben."
Dido: "Ik dacht dat je anders was, maar door zo'n actie ben je net zo als elke andere jongen die ik ben tegen gekomen! En ik dank god op mijn blote knieen dat ik niet echt verliefd op je was, anders was ik nog naar huis gegaan misschien ook"
Roel: "Ik weet ook zeker ... als ik één seintje meer van je gekregen had was het niet gebeurd. Dan was ik niet zo dom lazarus geworden. Als ik genegeerd wordt, dan is er niets en dat is gewoon jammer.. Misschien vergis jij je daar dan toch wel in. als ik weet dat er iets is..."
Dido: "Dat weet je echt wel. We hebben het er 100 keer overgehad.!"
Roel: "Ik zou je nog met mijn leven beschermen.. maar dit snap ik gewoon niet. Ik heb je op een voetstuk gezet en zal je er niet meer van af halen. Dit heb ik nog nooitgedaan en ik hoop dat ik de tijd heb om je dat te bewijzen. Dat ik niet zo ben als alle anderen! Misschien...."
Dido: "Daar zou ik niet meer vanuit gaan!"
Roel: "Ik ga er ook niet meer vanuit.
Dido: "Ik ben er ook niet meer kwaad om en ga ook niet lelijk tegen je doen. Het is gewoon klaar... Voormij in ieder geval!"
Roel: "Je zegt dat je al hebt uitgelegd waarom je zo deed, maar volgens mij niet!"
Dido: "Ik zei dat er wel een spanning is... maar ik ben niet iemand die gauw.... als er bij mij echt iets is dan wil ik daar goedover nadenken. Ik ben helemaal geen meisje die 1 van de 3 is. En zeker niet na wat er allemaal gebeurd is. En zeker niet iemand die met mijn gevoelens speelt. Je hebt met mijn gevoelens gefuckt. Ik vertrouwde je en dat heb je stukgemaakt. Dan is mijn deur gewoon dicht."
Roel: "Ik heb al aardig wat deuren gekraakt!"
Dido: "Maar dit lukt je niet hoor!"

maandag 3 oktober 2005 @ 23:34:59 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31161442
Dido: Ik heb er gewoon geen zin in dat iemand mijn gevoelens steelt. Je loopt gewoon met me te fucken. Ik vertrouwde je gewoon, dat heb je gewoon stuk gemaakt.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:43:13 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31161717
Dido: "Het is dat je hier zit. Anders was ik gewoon weggelopen en had helemaal niet met je gepraat!"
Roel: "Andersom had ik het ook niet getrokken. Dat durf ik wel toe te geven"
Dido: "Jij hebt ook een vriendin gehad die je gekwetst heeft. Ik vind nog dat ik het netjes heb opgelost zo. Ook naar Linda toe, na alles wat zegezegd heeft. Ze zei 'als je niet op je kerel let dan neem ik hem wel, wabt ik ben geil en dan hou ik hem wel warm voor je'."
Roel: "Wanneer?"
Dido: "Gisteren. Ik was niet eens verdrietig. Ik was gewoon klaar. Schluss. Dat kleine beetje was zo in één keer verdwenen!"
Roel: "Dat snap ik wel. Maar ik ben nog steeds dezelfde jongen!"
Dido: "Dat geloof ik ook wel. Maar je hebt bij mij iets verknald en het gevoel is gewoon weg. Dat kan ik ook niet terug halen. Het is weg.. het is verpest. Ik had het ook liever anders gewild, maar het is nou eenmaal zo gelopen. Het is misschien hard, maar wel hoe ik erover denk"
Roel: "Ja, logisch. Ik vind het vervelend dat ik zo weinig kan zeggen. Er valt gewoon niets uit te leggen. Sterker nog.. ik kan het me amper herinneren."
Dido: "Snap je wat ik bedoel!"
Roel: "Tuurlijk. Ik had hetzelfde gedaan. Ik had Menno over het hek gepleurd! Respect dat jij er wel mee kan omgaan. Maar het doet wel zeer!"
Dido: "Ja, sorry dan."

(het wordt nu een herhaling van zetten)
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:46:45 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31161808
Roel: "Ik heb het gevoel dat door één hersenloze actie iets heel belangrijks in mijn leven heel anders kan gaan lopen. Dat komt gewoon omdat het om jou gaat."

Dido: "Ik ben er ook echt niet meer kwaad om"
Roel: "Ik heb liever wel dat je kwaad bent"
Dido: "ben ik niet meer. Was ik vanmorgen wel. Woest was ik. Je kan het nu niet meer terug draaien. Het is gebeurd."
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:54:23 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31162048

Dido: "Misschien vind ik mezelf wel te goed daarvoor en is het heel egoistisch. Ik ben op mijn hoede dat niemand me meer zeer doet en dan toch gebeurt het gewoon weer. Dat je er spijt van hebt en verdriet van hebt, maakt een hoop goed. Daarom ben ik ook niet meer kwaad."
Roel: "Het doet goed zeer kan ik je vertellen. Ik heb een belangrijke les geleerd dat het niet altijd lang leve de lol is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. "
Dido: "Dat zei Linda ook. Precies hetzelfde. En tegen Linda zei ik hetzelfde. Het feit dat je er spijt van hebt en dat je hebt stom vindt. dat vind ik netjes en daarom ben ik gewoon niet meer boos. Maar met jou lag het anders dan met Linda, want op haar was ik nog niet eens kwaad. Ik weet dat jij er ook gee reet op kunt zeggen!"
Roel: "Klopt. Dit slaat nergens op. Ik ben nog nooit met een kater wakker geworden en dat ik me dan moet realiseren dat ik iets gedaan heb dat kut is gewoon."
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:01:30 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31162264
Verder in Streamverslagen van dinsdag 4 oktober 2005

Alle streamers bedankt voor hun bijdragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')