abonnement Unibet Coolblue
pi_31132086
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 2 oktober 2005.
pi_31132168
Dido zit alleen in het bubbelbad
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:14:39 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31132219
Menno tegen Ingrid en Chantal: Linda en Roel gaan wel een beetje ver.
Chantal: Ik hoorde juist van Tanja dat die anderen weer gezoend hebben.
Ingrid: wie dan? Lieske?
Chantal: Nee Dido en Roel.
Menno: Roel en Joost? Wat?

Ingrid: Ik ben niet dronken, ik voel niks.

Linda en Roel zijn naar de dagboekkamer. Nathalie is haar badjas kwijt. Dido zit in het bubbelbad.

Ik stop er mee, het is tenenkrommend
pi_31132475
Linda en Roel liggen nu te zoenen op bed.
pi_31132615


Roel en Linda liggen te vrijen in de slaapkamer.. Het gaat gepaard met een hoop smak en smekgeluiden.. Waar is Dido ...
zorgen moet je doen, niet maken!
pi_31132770
In de jacuzzi
Buikpijn van het lachen!
pi_31132875


weet niet of ze nu in slaap zijn gevallen of wat, hoor af en toe wat ritselen, maar het smekken is over..
zorgen moet je doen, niet maken!
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:39:06 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31133084
0.40 De streams staan weer op de jacuzzi en de woonkamer. Linda en Roel leken in slaap gevallen toen de streams wegschakelden. Buiten zitten Dido, Nath en Lieske het maar weer eens over de homo te hebben.
pi_31133189
Stream 1

0.15 Aan en bij de keukentafel. Linda : De rest van het feestje mogen we zelf afmaken maar muziek komt er niet meer. Volgens mij ben ik niet aardig geweest. Ingrid trekt een fles rosé open. Roel verschijnt : De eerste de beste die alcohol inlevert die nomineer ik. Hij klinkt een beetje dronken. Roel legt zijn hoofd tegen de boezem van Linda. Ingrid : Lekkere tieten hè Roel ? Linda en Roel vertrekken naar de slaapkamer. Roel : Ik nomineer iedereen die de deur open doet. Roel in de slaapkamer : Rob, jij moet naar de vrouwenslaapkamer. Even later liggen ze op een bed te zoenen. Ik denk dat ze zelf naar de vrouwenslaapkamer zijn gegaan. Roel : Jij bent de enige die het snapt.

Stream 3

0.24 Dido, Nathalie en en Lieske in het bubbelbad. Dido : Heb je mij nooit willen nomineren ? Lieske : Nee. Dido : Ik dacht wel dat jij mij zou willen nomineren. Stream naar de keukentafel. Chantal : Mensen die veel feesten zijn gewend tot vijf zes uur door te gaan. Ze beloven een fantastisch feest. Tanja : Dat is dan dom. Chantal : Ik vind het ook niet aardig. Tanja : Ik vind het gewoon dom. Chantal zegt dat ze het niet meer zo leuk vond toen ze een pak aan moest trekken. Ze probeerde er toch wat van te maken. Tanja : BB heeft het georganiseerd. Het was hun feestje. Chantal : Die andere feestjes waren onverwacht. Als je een feest in die bewoordingen stelt mag je er wat van verwachten en mag je teleurgesteld zijn. Ingrid : Het gaat om de woorden die ze gebruiken. Tanja : Ik vind het triest. Lieske zoekt sigaretten voor Nathalie. Buffering.

0.31 Ingrid tegen Tanja : Het is hetzelfde als dat jij die opdracht hebt verpest. Chantal : Er wordt er na niet meer over gesproken. Je kan het tegen haar zeggen, dan is het over. Maak je niet zo druk. Tanja : Ik maak me er niet boos om. Ik vind het triest. Ingrid : Morgen is alles weer anders. Chantal tegen Tanja : Ze vergeven jou, je moet hen ook vergeven. Je hart moet groter worden. Tanja : O nee. Buffering. Chantal : Er zijn een hoop mensen jaloers. Ingrid : Dat heeft er niks mee te maken. Chantal : Dat heeft er wel mee te maken. Geloof mij maar. Ingrid : Lieske zei, als BB zei fantastisch dan moet het wel fantastisch zijn. Chantal : Als je zo je best heb moeten doen verwacht je meer. Ingrid : We zijn ook wel makkelijk geweest. Chantal : We kunnen niet aldoor op onze kop krijgen. We hebben goed geleerd. Klaar. We hebben goed ons best gedaan. Het verschil is dat een heleboel mensen gewend zijn uren te feesten. Door de beweringen is een verkeerde indruk gewekt.

0.38 Ingrid : Dan nog ga je niet zeggen hoerenfeest. Chantal : Het zijn niet mijn woorden, ook thuis niet. Ingrid : Je kan er wel om lachen. Chantal : We kunnen niet naar bed. Tanja : Ik was er net. Ze liggen gewoon in ons bed. Met de kleren aan. Chantal : Ik snap er niks van. Tanja : Pure lust. That's it. Er is maar één woord voor. Ze zegt dat Roel van de ene naar de andere vrouw gaat. Ingrid : Zo zijn de meeste mannen. Chantal : Het kan toch niet allemaal om één man gaan. Ze genieten niet. Ik ga me helemaal nergens meer mee bemoeien. Ingrid : Zo lang jij maar geniet. Chantal : Je kan niet in je ééntje genieten. Dan komt er een strijd. Dat wil ik niet zien. Mensen gaan zich voor schut zetten.
pi_31133495
Lieske en Dido geven aan dat ze niet op Roel vallen maar hem interessant vinden. Volgens Lieske vindt Roel Dido nog steeds echt heel erg leuk. Dido: 'Echt waar?' Lieske ziet nog wel wat gebeuren tussen Roel en Dido, ze krijgt hier niet echt een duidelijke reactie op.. Het zou kunnen zegt Dido nu.. Nu hebben ze het erover of Roel bij Dido past Lieske zegt dat ze ook niet had verwacht dat Marcel bij Dido zou passen. (Wie is Marcel? en hoe kent Lieske hem?) Dido vindt het nu niet de tijd ervoor en buiten het huis past ze niet bij hem zij als urban chick op een techno feest.. Nu krijgen ze het over technofeesten. Lieske vraagt nu aan Nathalie wat zij ervan vindt (over Roel en Dido), zij denkt dat het vooral vriendschap is. Nathalie denkt dat alle vrouwen in het huis wel iets zien in Roel.. Dido oppert de optie dat Roel misschien wel de homo is. "Roel heeft iets" daar zijn de drie vrouwen het over eens. Als Nathalie geen Joost had gehad en Ralph niet als ex dan had Nathalie toch voor Ralph gekozen. Nathalie vindt het respectvol van zowel Ralph als de meiden dat ze geen toenadering naar elkaar hebben gezocht omdat het haar ex was want als dat gebeurd zou zijn had ze dat toch wel moeilijk gevonden. Lieske zegt dat Ralph het niet makkelijk heeft gehad in het huis, voor hem was het het moeilijkste. Het gaat er nu over hoe Nathalie op Ralph heeft geregaeerd en dat ze daar blij om is. Nathalie verteld dat ze heeft gedroomd dat Ralph en Ingrid toenadering met elkaar hadden gezocht en dat deed haar aan de ene kant wel pijn. Als het echt was gebeurd dan had ze dat echt niet leuk had gevonden.
pi_31133608
Nathalie verteld dat zij en Ralph een keer samen hebben gedouched en dat toen de ramen beslagen waren waarop Ralph opperde : 'ze kunnah het toch niet zien' ze is hier niet op ingegaan en er waren nog wel meer dingen die waren gebeurd. Maar ze zijn uit elkaar gegroeid maar het is een fijne gozer.
pi_31133893
Lieske heeft een vriendje gehad voor twee jaar waarvan het laatste half jaar hij een andere vriendin had terwijl Lieske het wist maar ze was heel verliefd en daarom ging ze er toch mee door. Zelfs haar moeder wist dat hij nog een vriendin had maar was wel weg van hem. Zijn naam Kie-el (zo sprak ze het uit) uit Enschede, een stuk ouder dan haar vertelt ze en een makelaar.
pi_31133982
De ex van Lieske woonde in een bekend studentenhuis in Enschede is een paar keer het mooiste studentenhuis van Nederland geweest (misschien kan iemand info over hem vinden met deze aanwijzingen, als dat nuttig is?)
pi_31134047
0.43 Tanja gaat naar bed. Menno : Het kan me niet echt boeien. Ze komen er vanzelf achter. Het is een les. Chantal zegt dat ze zich ellendig voelt over een opmerking van haar. Ze voelt zich er al twee weken ellendig over. Ik vermoed dat het gaat over het feit dat ze Dido zei dat ze spanning zag tussen haar en Roel. Menno : Ze komen er vanzelf zelf achter. Ingrid : Geniet eens van het moment dat we hier met zijn drieën zitten. Chantal : Jullie zijn poepies. Jij voelt je ook ongemakkelijk als je het ziet. Ingrid : Je moet je er overheen zetten. Chantal : Zo ben ik niet. Ik ben erg geschrokken. Van heel veel dingen. Ik word er bijna misselijk van. Chantal even later : Ik werd echt bang van ze. Niet zozeer van Joost. Hij heeft ook geen manlijke beweging gemaakt. Ingrid : Als ik beschuldigdwordt door iemand die het misschien zelf is. Chantal : Hij wist dat er zo'n avond ging komen. Ik ben niet achterlijk. Ik zeg niet dat hij de homo is maar er is iets. Ik heb het niet van dag 1 geroepen. Menno : Wij wel. Als ik het goed begrijp heeft Rob vanavond champagne gedronken.

0.50 Chantal zegt dat ze met Rob over Joost en over Ingrid en Menno heeft gesproken. Chantal : Het was allemaal om af te tasten wat mijn loyaliteit naar jullie was. Rob zei over Menno en Ingrid, ze fluisteren veel, ze liggen apart, het is niet normaal. Chantal : In mijn optiek komt het er op neer dat Menno Ingrid beïnvloedt. Eén ding, ik heb hem niks verteld. Hij is niet wie ie zegt dat ie is. Menno : Wij spreken samen over buiten het huis. Chantal zegt dat Ingrid tegen haar heeft gezegd, ik heb een top 4 gemaakt en daar zit jij bij. Menno zegt dat hij na de eerste week niet meer geroepen heeft dat hij gaat winnen. Chantal : Ik weet alleen maar dat jij hebt gezegd, ik ga het hard spelen. Menno : Als wij bij elkaar zijn gaat het niet over anderen. Chantal zegt dat ze eerst bij het groepje met Ingrid en Menno hoorde, vervolgens viel ze er buiten omdat hun relatie zich verdiepte, nu hoort ze er weer bij. Chantal : Ik heb zitten janken. Ik wist dat ik bij jullie hoorde en ik voelde me ineens afgewezen. Dat jij zei ik speel het hard, dan denk ik, kan ik ze wel vertrouwen. Menno : Dat was in de eerste week. Na de eerste twee weken hebben we voor het eerst gezoend. Toen is het afgezwakt. De laatste dagen is het weer meer geworden. Chantal zegt dat ze Ingrid achter een deur het woord 'hoer' heeft horen zeggen m.b.t. haarzelf. Ingrid : Jij spoort echt niet. Chantal zegt dat ze later begreep dat het 'ouwehoer' was. Ingrid : Jij moet je echt diep schamen. Menno : Jij moet weten hoe hoog we jou hebben zitten. Ingrid zegt dat ze alleen Chantal en Tanja vertrouwt. Chantal : Toen ben ik de volgende dag gaan huilen. De enige mensen die ik vertrouw zeggen dat ik een hoer ben. Menno : Als wij zo'n goede band hebben snap ik niet dat je niet naar ons toe bent gekomen. Chantal : Het was te erg. Ik kwam er achter dat je zei, wat lul je toch veel. Menno zegt dat ze het verdiend heeft dat ze zich ongelukkig heeft gevoeld. Chantal : Ik begreep er helemaal geen fuck van. Ik heb aldoor het volste vertrouwen in jullie gehad. Echt waar. Als ik me in jullie zou vergissen dan stap ik er zo uit. Dan wil ik niet meer winnen. Ik ga niet winnen door jullie de kop af te hakken. Tegen Ingrid : Wat ik je kwalijk neem is dat je je laat beïnvloeden.

1.13 Chantal tegen Ingrid : Jij sluit je soms af. Dat kan misvattingen aangeven. Menno : Argwaan. Stream naar Roel die opstaat in de damesslaapkamer. Tanja : Roel, je moet niet gaan plassen. Ze komt haar bed uit en zet hem de deur uit. Hij zwalkt over de gang. Tanja gaat achter hem aan. Menno helpt mee hem naar de mannenslaapkamer te brengen. Roel gaat een andere kant op. Ingrid : Wat ga je doen ? Roel : Ik ga naar de wc. Stream ineens naar lege blauwe stoelen. Op de achtergrond hoor ik Tanja hard lachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 03-10-2005 01:28:36 ]
pi_31134051
En we zijn weer terug bij Ralph en de ex van Dido (Marcel)
pi_31134062
01h15: Roel was uit bed gerold en de camera zoemde in op het moment van 'ontwaken', dat wil zeggen dat Roel overeind kwam om te plassen. Tanja had gelukkig door dat het niet helemaal goed ging en redde nog net een bed van Roel zijn zeik. Op de gang zwalkte hij vervolgens verder en waar Ingrid, Tanja, Chantal en Menno hem naar het toilet probeerden te krijgen rukte Roel zich opeens los. "Wat ga je doen?" "Ja, naar de w.c." zegt Roel en loopt de totaal verkeerde kant op. In koor gillen ze "Hier!!" en de streams zijn verdwenen..
zorgen moet je doen, niet maken!
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:22:33 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_31134134




Caps van LekkerSimpel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31134244
En ondertussen hebben de meiden in het bubbelbad het nog steeds over de exen van Dido en Nat.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:33:32 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_31134356


Gemaakt door Knurft-Zork3
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31134569
Linda (stomdronken) over Roel:
"Ik zou nooit verliefd op hem worden. Het is gewoon de kut. Ik ben geil. Normaal wil ik wel 3 keer per dag"
"Het is echt Roel zijn schuld. Dat zul je wel terug zien. Die jongen krijgt het ook koud."
"Ik heb het geeneen keer opgezocht. Hij kwam achter mij aan."

Tanja "Ik moet eigenlijk heel erg plassen, maar ik durf niet meer"
pi_31134618
Chantal "Hij heeft heel wat uit te leggen morgen"
Ingrid "Of niet"
Linda "Ik doe gewoon waar ik zin in heb"
"Ik heb er nooit over nagedacht om een spel te spelen"
Chantal "Je hebt hier niet de tijd om een spel te spelen van aantrekken en afstoten. Maar hij is makkelijk over te halen"
Linda "IK HEB HEM ECHT NIET OVERGEHAALD"
pi_31134962
1.23 Terug aan de keukentafel. Linda zit er nu ook bij. Het geluid is erg slecht en het beeld is van ver. Als ik het goed versta zegt Tanja dat Roel naar de babykamer wilde.

Het geluid blijft slecht. Ik switch maar naar stream 1.

1.43 Het bubbelbad. Dido : Stel dat ze me hierdoor nomineren. Het kan me ook geen reet schelen. Dan vinden ze me maar een kutwijf. Lieske : Vorige week donderdag zat ik op hetzelfde punt als jij. Ik had schijt aan alles. Nathalie : Je kan niet met iedereen maatjes zijn. Lieske : Dat moet je ook niet willen. Mijn moeder zegt, als je zelf maar uitstraalt dat je het naar je zin hebt. Dido : Dan kan je het ook accepteren als je er uitgestuurd wordt. Anders denk je, ik ben niet mezelf geweest.

Stream 3

1.46 Het geluid is nu wel goed. Chantal : Ik weet zeker dat jij mij nooit zal kwetsen. Linda bevestigt dat na een stilte. Chantal over Roel : Hij is ook makkelijk overgehaald. Linda : Ik heb hem niet overgehaald. Chantal : Ik ben blij dat ik hier niet verliefd word. Ik word überhaupt nooit verliefd, bijna nooit. Dan moet je van goeden huize komen. Ik ben blij dat ik de mannen hier heb leren kennen. Chantal zegt dat ze een ander beeld van mannen heeft gekregen in het huis. Chantal zegt dat ze de mannen in het huis meer kan waarderen dan de mannen buiten het huis. Chantal : Buiten neem je de tijd er niet voor. Er is één man hier die ik kan vertrouwen. Jullie geven me een goed gevoel. Ik heb leuke gesprekken. Mannen zijn zo stom dat ze allemaal denken dat ze dat zijn waar je je hele leven op hebt zitten wachten.

1.55 Tanja verschijnt even. Ze zegt dat Roel over de pot heeft gepist. Chantal blijft maar doorgaan over dezelfde thema's. Chantal : Het is beter dan een avond pindakaas. Het komt alleen maar omdat wij een prima uitgaansleventje hebben. De feestjes bij mij duren ook tot vijf, zes uur 's ochtends. Het is beter dan we gehad hebben de afgelopen weken. Misschien is het wel beter zo. Het was uit de hand gelopen. Ben je het met me eens ? Chantal tegen Linda : Was het erg ? Wat heb je gedaan ? Heb je alleen gezoend ? Wat heb je gedaan ? Menno : Gepijpt ? Linda : Alleen maar gezoend. Chantal : Wat erg. Ik word te oud voor deze dingen. We krijgen voorlopig geen feest meer. Dat weet ik zeker. Na onze reacties. Menno tegen Ingrid over Roel en Linda : Ze hebben nog vijf minuten zitten tongen in de dagboekkamer. Ingrid : Morgen hebben we gesprekken (er is veel gebeurd om over te praten). Nathalie komt van buiten. Ingrid tegen Nathalie i.v.m. haar kinderlijke stemmetje : Jij kan zou het Dikkie Dik boek voor moeten gaan lezen. Voor kleuters. Nathalie zegt dat ze Calimero op haar telefoon heeft staan. Menno : Heb je zeker zelf ingesproken.

2.08 Ingrid als Nathalie vertrokken is : Die spoort toch ook niet met die stem.
pi_31135018
Natalie "wat is hier aan de hand"
Linda "NIKS"
Het gesprek wordt gauw naar "Herken de Homo" gedraaid. Natalie heeft op Rob gestemd, maar vond Joost het meest de homo vanavond.
Ingrid "als Natalie dronken is is ze Calimero"
Natalie doet meteen weer een imitatie. Ze heeft Calimero ook op haar telefoon staan. Weer een imitatie.
Ingrid en Linda hebben samen een binnenpretje, Chantal lacht mee.
Linda doet iets vies met kaas en nootjes. Natalie gaat weer weg.
Deur dicht, roepen Ingrid en Menno
Ingrid doet Natalie na met haar ge-Calimero.
Ingrid tegen Linda "Je hoeft je nergens voor te schamen. Je kunt nog 10 jaar naar je moeders feestje en nog 10 jaar met Bart, maar dit doe je maar 1 keer"
Menno, Chantal, Ingrid en Linda gaan bij elkaar liggen, in 2 aan elkaar geschoven bedden. (roels bed denk ik?)
Linda maakt Joost wakker "Joost ik vond je zo mooi"
2.13
pi_31135436
2.41 Natalie en Dido hebben gedoucht en gaan nog wat eten. Ze weten alleen dat Roel bijna in bed heeft gepiest en daarom in Linda's bed ligt. De anderen hebben gezwegen over het zoenen met Linda.
pi_31135461
2.12 Ze gaan naar de mannenslaapkamer. Ingrid, Menno, Chantal en Linda liggen naast elkaar in de bedden van Ralph en Roel. Chantal wilde niet aan de zijkant, dat vindt ze te koud. Joost en Dido zijn ook aanwezig. Chantal springt als ze terug komt van het toilet op Menno en Ingrid en maakt een paar neukbewegingen. Ingrid : Chan ga slapen.

2.20 Lieske komt binnen. Linda : Ga maar lekker naast Roel liggen. Lieske : Lies gaat eerst douchen.

2.23 Ingrid : Ik ben echt blij voor je Lin dat je niet misselijk bent. Linda : Ik kan nog een fles op. Chantal : Je bent gewoon net een kerel.

2.26 Chantal : Die ploerten achter die spiegels. Ingrid : Die rennen zich het apelazarus. Chantal : Doe de deur dicht dan kan ik ze beter zien. Linda doet de deur dicht. Chantal : Net muizen. Daar ben ik niet op gesteld.

Stream 2

2.29 Nathalie en Dido op de gang. Ze gaan volgens mij de damesslaapkamer in. Het geluid is erg slecht en er is geen beeld van de slaapkamer. Na een minuut gaat ook Lieske naar binnen. Linda komt de mannenslaapkamer even uit. Na enige minuten gaan de dames weer de slaapkamer uit.

Stream 3

2.34 Linda : Morgen komt BB zelf weer. Die gaat al die beelden afkijken. Die gaat helemaal over de zeik. Chantal : Ik kan niet tegen dat overenthousiasme voor iets dat helemaal niet leuk is. Ik ben gek op verkleden maar ik word graag voorbereid. Ik wil niet in mannenkleren. Ingrid : Hij wist er van hè ? (ik weet niet wie ze bedoelt) Chantal denkt dat de deuren dicht moesten omdat ze een dag eerder hebben gepraat met omstanders. Chantal : Lin, sla eens een arm om heen heen. Ik heb ook behoefte aan affectie. Laat ze thuis maar raden wie de homo is.

Stream 1

2.39 Dido maakt boterhammen met kaas in de keuken. Dido : Ik vond het een topfeest. Nathalie : Ik ook. Dido : Ik heb genoten. Nathalie : Ik heb zoiets van, ik vreet wat ik vreten kan. Dido : Ik moet echt geen wijn meer. Ik kots van wijn. Wat is het hier een zootje. Niet normaal. Lieske zoekt aspirines. Lieske : Het schijnt goed tegen een kater te helpen. Nu al een apsirine innemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')