abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:58:40 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31102063
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 1 oktober 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:04:17 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31102244

(Miss Tijger)

In de slaapkamer masseert Roel nog steeds Dido's schouders. In de tuin zitten Ingrid, Menno, Chantal en Tanja in een druk gesprek.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:08:14 #3
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31102354
buiten zijn chantal, joost, ingrid, tanja!
er word geroepen van buiten af of ze hun kunnen horen!
jaaaaa roepen ze terug!
Buiten: gaat alles goed?!
Hun: ja prima

er word gevraagt of tanja al gestopt is:
jaaaa ben al gestopt roept ze terug.

weer word er joehoe geroepen de bewoners lachen en roepen joehoe terug!

natahalie komt naar buiten en hoort het aan dat er over de hekken werd geroepen
Born this way
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:36:59 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31103127
Het gaat ineens heel hard regenen. Nathalie en Joost liggen in de tuin en moeten een beetje schuilen.


(Scanman)

ik ben weg...

[ Bericht 9% gewijzigd door Sanne op 02-10-2005 01:02:17 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 2 oktober 2005 @ 03:12:06 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31105871
Tanja, Ingrid, Chantal, Menno en Joost zitten in de keuken te lullen in de keuken.

Roel en Rob bespreken wat ze waarnemen (euh roddelen). Menno gaat uiteraard over de tong, hij gaat alleen voor het geld en ziet alleen het geld. De waarde van geld wordt onderschat, Linda heeft gezegd dat als ze zou winnen ze het geld weg zou geven als ze d'r rijbewijs en een autootje heeft. Dan ben je niet wijs volgens Roel. Rob zegt dat de Winnie de Pooh opdracht mislukt is omdat Menno en Ingrid niet meededen. Roel durft het niet te zeggen. De fietsopdracht wordt besproken en Chantals rare gedrag. Dat ze overal complotten en theorien in ziet. Rob vraagt zich af waar sommigen mee bezig zijn? Ze vinden het raar dat mensen denken dat ze hier carriere aan over houden. Rob: de meesten vinden het alleen dombo's in dit huis zitten. Zij doen het voor zichzelf en om de poen te innen.

Ik kan het niet meer aanhoren, geeuw
pi_31106072
Een samenvatting van het afgelopen uur:

Dido en Roel op de draaistoelen, weinig gespreksstof. Dido in de keuken met Joost, ze gaat met haar rug tegen hem aan staan. Hij maakt er een opmerking over. Daarna maakt hij een opmerking over dat zij de Nederlandse taal verknoeit en dat hem dat al weken dwarszit, net als haar koninginnegedrag. Dido lacht maar lijkt het niet leuk te vinden.

Roel en Dido zitten weer even beide op de draaistoelen, maar niet voor lang...
Dido gaat naar de damesslaapkamer. Daar praten de dames over kleren. Wat zullen ze morgen aandoen op het feestje? Dido kan enorm goed inpakken, wordt er gezegd, want ze heeft heel veel kleren mee. Nathalie heeft ondertussen alles een keer gedragen. Verder zijn ze nieuwsgierig naar wat er in de slaapkamer tussen Dido en Roel is gebeurd. Nathalie zegt: "hij heeft haar gewoon gemasseerd, maar ik zeg niet hoe". Ze hebben zin om verliefd te worden, in bed te knuffelen.
Nathalie "ik heb zin om genomen te worden, ja, ik zeg tenminste waar het op staat".
Ook wordt de homospeculatie weer besproken.

Dido gaat douchen. Even later zoekt Roel haar. Hij komt naar de damesslaapkamer, en maakt een babbeltje terwijl hij kijkt of ze er is. Daarna luistert hij aan de douchedeur, en gaat vervolgens zijn tanden poetsen. Wederom weinig conversatie tussen Roel en Dido. Hij kijkt in de spiegel naar haar.
Tenslotte geeft hij haar een welterustenkusje op de wang en zegt "ik ga naar bed".
Dido "ja doei".

Beiden gaan naar hun eigen slaapkamer. Dido fluistert daar even later tegen Nathalie "weet je wat hij zei? als je zo rondloopt heb ik steeds zin om je vast te pakken, te knuffelen, lief hè".
Nathalie: "hij is wel eerlijk".
De dames krijgen het id om Roel voor de gek te houden. Nathalie gaat naar de mannenslaapkamer en zegt "Roel, ik wil toch naast jou slapen" (doet of ze Dido is).
Roel heeft het meteen door. Hij gaat de damesslaapkamer afluisteren totdat ze het hebben over "nog een keer doen", dan rent hij terug. Ze willen de actie morgen herhalen, maar dan met kleding erbij. Dido verheugt zich er nu al op, vooral als Roel dan dronken is.
Linda "hij hoopt wel een beetje dat je nog komt hoor, Dido".
Dido: "gelukkig maar een beetje".
Na nog een "you can leave your head on"-imitatie wordt het stiller in de damesslaapkamer.

In mannenslaapkamer een gesprek tussen Roel en Rob.
Roel zegt niet verliefd te zijn, dat is hij maar twee keer in zijn leven geweest. Hij is in het begin van rustig aan doen. Hij heeft ook tegen Dido gezegd dat zij maar naar hem toe moet komen als ze genegenheid zoekt, hij wil zich niet opdringen.
Verder gaan er nog een aantal andere onderwerpen over bed:
Bijvoorbeeld Herken de homo. Rob denkt dat als er al iemand homo is, dat het een vrouw moet zijn. Joost kan het niet zijn, want die besteedt te weinig aandacht aan zijn kleren. Hij denkt dat Joost ergens het pispaaltje is geweest, en dat hij hier opleeft.
Verder hebben ze het over de fietsopdracht, Ralphs complottheorieën (waar Rob niets van meegekregen had) en over "In de huid van".
Roel besluit het gesprek met "ik heb wel zin in het feestje morgen, lekker helemaal los, even weer helemaal uit m'n ..." (hoe zegt hij dat ook alweer?)

In de keuken Menno, Chantal, Ingrid, Joost, en Tanja.
De keukenstream heb ik niet zo goed gevolgd.
Joost en Chantal bespraken Rob's spelletjes, waar ze niet over te spreken waren.
Tanja over darten: ze heeft wel eens aan wedstrijden meegedaan, maar heel goed was ze niet.
Joost vertrekt naar bed.

Ik laat het hierbij.
pi_31106206
Stream 3

2.43 Ingrid, Menno, Tanja, Chantal en Joost aan de keukentafel. Er wordt gegrapt dat Rob op Tanja valt. Reactie van Tanja : Ik hou van mannen met drie benen.

2.49 Joost zegt dat hij de nominaties van Rob (op Menno) en Roel (op Linda) niet begreep. De andere nominaties begreep hij wel. Ze bespreken hun optreden in 'In de huid van'. Tanja zegt dat als haar buiten het huis gevraagd wordt waardoor ze teleurgesteld is ze antwoordt Henny Huisman. Tanja zegt dat ze gehuild heeft n.a.v. het overlijden van Guusje Nederhorst. Voorafgaand aan het programma is de bewoners gevraagd welke internationale bekendheid ze zouden willen ontmoeten. Ingrid zei Oprah en Dr. Phil. Joost Paul de Leeuw. Tanja : Valentino Rossi en Mike Staring. Tanja over Mike Staring : Is ie nou hee of ho ? Chantal : Ho.Tanja : Jammer. Een mooie, attente, spontane jongen. Menno vindt Yvonne Jaspers een leuke meid. Ingrid : Wie vind je een mooie vrouw ? Joost : Bridget. Roel schijnt gezegd te hebben dat Bridget geen uitstraling heeft. Bij de keuze tussen Bridget en Katja Schuurman kozen Joost en Menno voor Bridget en koos Roel voor Katja. Tanja : Roel valt op heel slank. Kijk maar naar zijn ex. Joost : Ik vind Daphne Bunskoek heel knap. Ingrid : Ik vind Caroline Tensen een leuke vrouw, Anita Witzier, Linda de Mol.

3.18 Chantal : Wie ik het allermooist vind is William Baldwin. Joost gaat naar bed. Ingrid : Ik krijg ineens angstgevoelens. Als ik thuis ben moet ik alleen slapen. Dan moet mijn moeder bij mij slapen. Dan ben je bang dat je er niet echt van genoten hebt. Chantal zegt dat ze nu echt geniet van haar aanwezigheid in het huis. Chantal vertelt dat ze op een podium danst als er een podium is. Chantal : Een feestje tot een hoogtepunt brengen, dat vind ik leuk. Ik ben ook altijd iedereen aan het kussen. Overal waar ik kom ken ik in no time de halve tent.

3.46 De homokwestie komt aan de orde. Chantal vergelijkt het gedrag van een aantal bewoners met een razzia. Chantal : Ik zeg, je kan mensen er mee kwetsen. Ingrid : En dat is gebeurd. Chantal : Ik vind het niet leuk. En volgens mij is het niet zo bedoeld. Ik vind het eigenlijk zonde van mijn tijd er over na te denken. Ze kunnen ook zeggen, zoek de SM'mer.

3.49 Ze gaan naar bed. Ingrid : Ik ga niet plassen ook. Ik bewaar het wel weer. In de slaapkamer blijkt Dido nog wakker te zijn.

Dit is het voorlopig van mij.
pi_31106629
Het ziet dr erg stil uit op de streams....ze slapen allemaal...om 6.11 hoorde ik een stem iets mompelen..maar wie en wat er gezegd werd da weet ik niet

Roel pakt af en toe zijn kussen vast alsof hij droomt dat het Dido( ) is..????

Voor de rest hoor je af en toe een keer gezucht en gehoest maar verder is het stil..ze bewegen wel veel btw...

ik ga nu slapen..morgen weer een dag..
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:58:04 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31107109
9.55 Alle bewoners slapen nog, en de streams zijn allen gericht op de slaapkamers.
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:45:47 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31107572
10.45 Dido en Rob zijn wakker. Rob rommelt wat in kastjes, Dido rookt een shaggie.
10.47 De haan klinkt "Kukelekuuuu". Dido schrikt ervan.
Binnen blijven de nog in bed liggende bewoners nog gewoon liggen, ook al zijn alle lichten nu aan. Dat zint BB kennelijk niet want even later klinkt wederom de haan. Buiten zegt Dido (tegen niemand) dat ze er gek van wordt. Binnen ontstaat nu toch wat beweging: Roel staat op en ook Nath komt moeizaam uit d'r bed.

Er wordt koffie gepakt en iedereen ziet er duf uit. Rob spreekt Dido aan op het feit dat ze geen thee heeft gezet. Dido zegt dat hij weet dat ze altijd eerst haar ochtenritueel doet.

10.55 Ingrid en Dido staan buiten geanimeerd te kletsen over Dido's praten in haar slaap. Op stream 3 trekt Joost het dufste gezicht dat ik ooit van hem gezien heb.

[ Bericht 31% gewijzigd door Jojogirl op 02-10-2005 10:56:19 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:07:19 #11
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31107886
11.00 Ingrid vertelt over een gesprke van vannacht over een housenummer dat BB dan zou gaan uitbrengen met soundbites van de bewoners "dagboekkamer, dagboekkamer, zender checken, boeien" En op het einde "Aight".
Linda komt erbij "wat hebben we vandaag Linda?" "Feestje!" Ingrid hoopte dat ze wakker gemaakt zouden worden met muziek. Ing vertelt aan Linda wat Dido allemaal heeft uitgekraamd vannacht. Ze was vrij agressief en chagrijnig. Dido vindt het gek dat ze 's nachts zo anders praat. Linda zegt dat ze meteen aan Dido's toon hoort of ze slaapt of wakker is en dat ze nog geen nacht haar niet heeft horen praten. "Wie is die Yeti" Dido moet er hard om lachen. Linda en Ingrid vinden het ook gek dat ze 's nachts zo anders is. "Houd je je overdag zo in ofzo?" "Nee helemaal niet" Ingrid stelt een hypnose voor, misschien is er iets in een vorig leven.
Dido vertelt dat haar zus haar een keer slaapwandelend in het raamkozijn vond en bang was van het gezicht dat ze toen had.
Joost komt erbij en het verhaal wordt dunnetjes overgedaan. Ingrid wil vannacht gaan testen wat Dido gaat doen als Ingrid gaat antwoorden. Dido heeft ook nog wel wat testsuggesties (licht aandoen enzo)
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:13:06 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31107969
11.11 Buiten kletsen ze over telefoons. Joost vraagt of iedereen z'n nummer nog weet. Linda noemt het hare en Joost vindt het onverstandig. Linda zegt dat ie toch al een hele tijd uitstaat en dat ie ook op internet staat. Dido weet niet eens meer wat voor een telefoon ze heeft. Roel komt erbij en begint vrolijk te zingen, "This is the morning" Roel merkt sarcastisch op dat Joost vandaag vrolijk is.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:18:15 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31108033
11.15 Ze hebben het over de omwisselactie die Nath en Dido vannacht uit wilden halen en dat er niemand intrapte. Dido zegt dat ze toch hetzelfde lichaam hebben. Rob begint uit te leggen dat ze wel dezelfde bouw hebben maar heel anders bewegen.

11.20 Er wordt weer eens over de tijd geouwehoerd. Dido zegt dat ze er een hoop leuke kleren uit had kunnen slepen als ze winkels langs had kunnen gaan met de melding ik ga BB in. Binnen ligt Menno nog steeds te maffen en Ingrid (die op was) ligt nu ook weer in bed, duimend kijkt ze foto's.
Dido bestudeert buiten een insect. Joost wil het beest doodmaken, maar dat vindt Dido niet leuk "Waarom moet je nou altijd alles doodmaken?" Ze speelt nog ff met het beest en gilt als blijkt dat ie kan vliegen. Joost vraagt zich af waarom Dido denkt dat ie alles dood wil maken. "Omdat ik je in het begin een wesp heb zien vermorzelen schat."

[ Bericht 57% gewijzigd door Jojogirl op 02-10-2005 11:25:02 ]
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 13:25:29 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31111875
Geluid was 5 minuten volledig weg van het tuin-groepje
Ze ruimen plotseling de tuin op, neem aan dat de BB stem hen daartoe opdracht heeft gegeven.
(Of ze huppelen zo omdat het is gaan regenen..)
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 13:39:26 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31112359
Roel, wil Roel duidelijker articuleren? Roel is onverstaanbaar
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 14:05:57 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31113346
De bewoners mogen vanaf nu niet meer in de tuin.
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:11:19 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31113539
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:26:03 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31114040
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:09 schreef Haraldinio het volgende:
Oke, de eerste voorbereidingen voor het feest zijn in volle gang.

BB heeft iedereen opgeroepen om de tuin te verlaten en naar binnen te gaan.
En iedereen heeft daar een eigen mening over.

Roel: Pink Flowd komt vanavond optreden.
Chantal: Een beroemde band komp optreden vanavond (kane)?
Lieske: Ik zou het helemaal niet erg vinden als de RollingStones voor de deur staan.

Later meer.......
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:15 schreef Haraldinio het volgende:
Chantal zou het tof vinden als U2 komt.
Ingrid: Cher zou ook wel een leuk idee zijn
Chantal: maar Cher is al binnen
Dan is DJ Tiesto ook niet verkeerd meld lieske nog even.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 15:47:31 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31116495
Natalie heeft een *smakelijk leuk* verhaal over het volplassen van bierflesjes en het opdrinken daarvan
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2005 @ 15:49:27 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31116550
Lieskes reactie:

Ja ik heb al heel wat potjes moeten afpiesen in heel Nederland hoor......

stilte

*ja voor ballet enzo..*
pi_31117496
15:50 Lieske vertelt vanalles over drugs -wat ze zich natuurlijk allemaal heeft laten vertellen-. Verder hoor je nog wat verhalen over sport en drugs.
Menno en Ingrid lagen te slapen, Joost en Linda komen ze wakker maken en gaan op ze liggen. Inmiddels liggen ze ernaast en doen alsof ze de kinderen zijn van Menno en Ingrid, vrij kinderachtig dus. Joost doet het licht uit en BB speelt een spelletje met ze om telkens het licht aan en uit te doen. Linda vertelt dat vanochtend het idee was dat de vrouwen hun tieten lieten zien als BB het licht zou uitdoen.
Chantal, Lieske, Roel, Rob en Nathalie hebben een gesprek over roken en sigaretten.
16:04 nog steeds niet echt boeiende gesprekken
16:06 een kleine discussie over wie al koffie op heeft of niet. Roel weet te vertellen dat vrouwen vroeger de verzamelaars waren en dat mannen het daarna gingen verdelen.
Inmiddels bij de 4 mensen in bed...Ingrid ligt tegen Joost aan. Menno gaat jaloers doen en noemt haar een pokkenwijf en vindt dat ze toch wel eens wat lulligs doet. Joost gaat voordoen, samen met Ingrid, hoe hij slaapt met Brenda. Menno blijft jaloers doen, omdat hij kennelijk niet de goeie lengte heeft. Joost had deze wel volgens Ingrid. Menno gaat bij Linda liggen, ook hier ligt hij niet goed. Menno gaat nu bij Joost liggen. Ingrid gaat weg om appels te halen. Menno wantrouwt Ingrid een beetje, omdat ze weggaat toen Joost en Linda er bij gingen liggen. Menno vertelt ook nog dat hij en Ingrid gezoend hebben. Menno denkt dat Ingrid hem niet wil hebben. Ingrid komt weer terug met appels. Verder vertelt ze nog dat het zoenen niks voorsteld en dat het al een maand geleden gebeurd is. Ze praten nog wat over nomineren.
16:25 Linda, Joost en Menno hebben het nu over Rob, Linda zegt dat hij zit te stoken. Menno en Joost zijn het daarmee eens. Ingrid komt weer terug en is het ook met ze eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door CartWOman op 02-10-2005 16:31:05 (Bianca in Linda veranderd) ]
That's The Way Things Go
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:53:02 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31123309
Iedereen is zich aan het klaarmaken voor 'het feest'
Ze hebben verkleedkleding gekregen, mannen gaan als vrouwen. Vrouwen als mannen.
Niet iedereen zit er op te wachten. Roel kijkt zuur.



pi_31123628
De voorbereidingen voor het feest van vanavond:











[ Bericht 9% gewijzigd door fashionably_late op 02-10-2005 20:29:09 ]
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_31123927
*helmaal aan het begin)
Chantal was niet blij met de kleding die zij kreeg:

ïk lijk wel de Dompteur van het...Circus!! "
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_31124009
20:10
Lieske vraagt of Naat het ook niet leuk vindt..
Naat-terwijl ze haar kipfilets rechtlegt-:"Jawel hoor"



Lieske: Ik vind het gewoon fláppie leuk maar dat komt omdat dit ook altijd in Groningen gebeurt.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')