abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:59:38 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074332
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 30 september 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:01:27 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31074381
Dido en Joost zitten al vrij lang lekker intiem bij elkaar

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:04:15 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074440
Joost vertelt het ene moment op een serieuze manier en hangt even later weer de clown uit. Dido is niet de enige die niet weet waar ze aan toe is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:05:17 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074473
Dido: Als je echt een homo was geweest dan had je daar wel mee gezeten dat je me gekwetst hebt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:05:59 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074489
Stoppen met die commentaren hier, dit topic is er alleen voor de streamverslagen.

Off topic reacties verwijderd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:12:17 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074663
Joost doet een stukje cabaret waarin hij letterlijk uit een kast springt.
Roel: Als Bridget er niet over begonnen was hadden we het nooit gemerkt dat er een homo was.
Iemand: Behalve Joost dan.
Gelach.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:18:42 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31074821
Dido (bij Joost op schoot, wriemelend door zijn haar): Homo's hebben juist meestal goede voelsprieten, dat heeft deze nog niet echt ontwikkeld. Rob: Hij kan er net achter gekomen zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:28:46 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31075018
Dido heeft haar plekje op Joost's schoot afgestaan aan Nathalie. Ook met Nathalie gaat het gesprek over de homo. Ondertussen vertrekken Lieske en later Rob naar de badkamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:38:46 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31075274

(Scanman)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:54:08 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31075653
Tanja poetst haar gezicht zorgvuldig in de badkamer.


(Knurft-Zork3)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:13:52 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31076124
Lieske zou wel universitair niveau aan kunnen, maar kreeg het advies HBO omdat ze waarschijnlijk toch in een HBO-baan terecht zou komen. "Universiteit dat zijn beleidsmakers, HBO is meer praktisch. Daar zitten de managers." "Als beleidsmedewerker zou ik me gaan doodvervelen."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:20:16 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31076274
Joost: Ik ga eventjes mijn tanden poetsen en een cremetje op doen.

Hij heeft zijn hielen nog niet gelicht of Roel begint over hem te praten. "Hoe die er af en toe ook bij zit in zijn onderbroek, dan denk ik echt jongen, doe eens normaal."

Nathalie: Hij weet wel echt heel veel dingen waardoor je wel erg gaat twijfelen.
Roel: Zoals het Zwanenmeer enzo.
Nathalie: Daarom is het met hem ook zo vertrouwd, dat getuttel enzo, hij heeft ook gewoon een vriendin.
Roel: Hij kijkt ook het meest van iedereen in de spiegel.
Nathalie: Hij zegt dat dat ook door hier is gekomen. Hij is misschien toch wel, omdat iedereen toch wel, behalve jij dan, dat hij zichzelf ook wat meer is gaan verzorgen net als ons. Dat hij dat wel fijn vindt. Misschien moet je het ook eens proberen Roel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:27:07 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31076449
Roel: Wie ik denk ... zich kapotrookt. En dat huilen enzo. (Menno?)
Nathalie: Ja die ook wel he.

Nathalie vertelt: Gisteren zaten Rob Chantal en Lieske in de DBK en toen werd er geopperd dat Nathalie het kon zijn. Rob had gezegd: Nee joh, doe normaal, Nathalie kan het zeker niet zijn.


(Scanman)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:33:36 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31076568
Roel: Hoe die af en toe ook gaat zitten, helemaal met die kont achteruit. Zo ga je gewoon niet zitten.
Hij maakt vervolgens een beweging alsof ie hem voor zijn kont schopt.
Nathalie kan er erg om lachen.

Joost zit inmiddels bij Chantal, Linda, Lieske en Menno.


(Scanman)

[ Bericht 7% gewijzigd door Sanne op 01-10-2005 01:46:49 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:45:10 #15
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31076796
Lieske probeert even een wit voetje te halen: Roel of menno zei dat je in dit spel misschien wel erg hard moet spelen om verder te komen, waarop Lieske zegt: ja tuurlijk, net als ik toen, hoewel, daar heb ik niet iemand iets mee aangedaan. Chantal: nou.. 3 dagen honger! Lieske even stil, daarna: ja maar anders was het Joost brood niet uitgevonden.
Menno/ Roel: En met dat fietsen dan? ( geen idee waar ie op doelt) Lieske: sja.. (verstond t niet meer)
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:48:08 #16
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31076838
Joost geeft aan geen diploma te hebben, heetf een jaar rechten gedaan, universitair en Bestuursrecht, maar dat liep niet goed. Chantal kon t niet geloven "daar ben je toch veel te slim voor'. Joost: ja maar soms loopt t zo. Chantal vraagt waar hij voor gaat: iets doen wat leuk is, of wat veel geld verdient. Joost zegt dat hij het belangrijkste vindt dat hij t naar zijn zin heeft. Ook dat hij wel zoekende is naar een HBO opleiding die hij aankan en leuk vindt. ( hij zou leraar moeten worden denk ik, zou een top meester zijn )
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_31077673
02h40: Roel, Chantal, Linda en Ingrid zitten in de huiskamer. Roel heeft schijnbaar erg veel moeite met Menno en dan vooral met het feit dat Menno zijn hand op Dido haar kont zou hebben gelegd.. Roel blijft ervan overtuigd dat Menno de homo is. Ingrid vraagt of Roel het hiervoor ook al dacht? Nee, zegt Roel, als ze het niet hadden gezegd op tv dan had ik het nooit gedacht. Nou begint hij weer over de jongensregels, Menno zou niet op de hoogte zijn van de jongensregels.. Ingrid neemt het nu een beetje voor Menno op "Hij heeft toch ook goede gesprekken gehad met Dido, dus hij heeft ook het gevoel dat hij gewoon nog bij haar kan gaan liggen. Maar dat hij over haar kont wrijft, ja, dat gaat wel een beetje ver.. Ik snap je wel." Volgens Roel heeft het niets met Dido van doen, maar komt het gewoon neer op de jongensregels. (Roel is echt een beetje aan het doordraven )

02h46: Lieske is er nu ook bij komen zitten. Zij en Linda zijn in gesprek, bij de rest gaat het nog steeds over Menno, Joost en de jongensregels. Nu gaat het over het spuugincident. Chantal vindt het een vernederend iets, geen leuk grapje, waarop Ingrid vertelt dat haar vrienden er ook geen enkele seconde om zouden kunnen lachen. Chantal en Ingrid gaan voor Rob als de homo, want er klopt gewoon iets niet volgens hen.

Chantal: "Weet je waarom ik er gisteren tegen was? Je weet het niet, misschien wil iemand het gaan bekennen, maar dan ook tegenover zijn familie en vrienden.. Dan hoor je hier nu al die roddels en intriges en is dat mooie moment dat je het gaat bekennen weg, dan durf je het niet meer.."
Ingrid: "Dus jij denkt niet dat het één van de meiden is.."

Chantal: "Zodra het over sex gaat, gaat Rob naar bed. Waarom zou je bij een gesprek gaan zitten wanneer je iets te verbergen hebt.." Chantal is er lichtelijk van overtuigd dat Rob de homo zou zijn. Roel gooit de one night stands erin, want volgens zijn zeggen heeft Rob deze toch meerdere keren gehad. Hij weet het verhaal weer een wending te geven richting Menno, omdat je van Menno niets hoort. Volgens Chantal wordt het een drama wanneer Menno het blijkt te zijn.

Het gesprek blijft hier verder over doorgaan, dus ik kap ermee. Ze vallen enkel in herhaling..
zorgen moet je doen, niet maken!
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 07:00:12 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31078281
Diepe rust in huize Avondrood. Ze slapen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 09:20:30 #19
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31078653
9.20 De streams tonen stille slaapkamers en een lege gang. Wel lijkt is er het geluid van vallend water. Doucht er iemand of regent het hard in Aalsmeer?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:28:43 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31079256
Dat douchegeluid is er nog steeds, terwijl er niemand staat te douchen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31080290
11.21 Naat komt uit bed

Wie dit leest is gek
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:34:08 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31080537
Rob informeert of Nathalie lekker geslapen heeft.

Nathaile: Eigenlijk kunnen we op zaterdag altijd uitslapen, volgens mij is het alweer onwijs laat. Weet je wat ik denk, ze halen ons vandaag eruit en laten ons maandag lekker liggen. Het is lekker weer, ik was er toch al uit net.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:37:38 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31080608
Joost blijft nog even op bed liggen met een foto'tje (van Brenda?) in zijn hand.
Dido komt ondertussen ook uit bed, Linda loopt door beeld in haar eeuwige string en duikt er weer in.

Dido heeft weer eens gepraat in haar slaap. Vannacht heeft ze gezegd: "Mijn moeder is biseksueel." Nathalie heeft het niet gehoord vannacht. Rob: "Die Dido komt nog eens in het Guines Book of Records met haar dromen."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:53:54 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31081048
Dido's moeder is dus echt biseksueel. Dido wil niet dat ze haar lesbisch noemen, want dat zou betekenen dat ze niet van Dido's vader heeft gehouden.

Dido en haar ex Marcel zijn vandaag precies een jaar uit elkaar. Ingrid: Nou, dat lijkt helemaal niet zo kort geleden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:35:35 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31082078



(Scanman)

In de slaapkamer wordt alweer besproken wie de homo is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')