abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:40:34 #26
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31167181
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:33 schreef UnleashMitch het volgende:

Gewoon een zooitje herdershonden laten lopen. Bewaken is toch iets wat honden beter kunnen dan mensen en lang zo duur niet als een beveiliginsbedrijf inhuren ofzo
Mja of een nijlpaard, die zijn een stuk sterker en kunnen opeens toeslaan vanuit een sloot ofzo
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:52:01 #27
125878 Gabry
Lento Violento
pi_31167400
Wat een prutsers, 'ons leger'
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:52:28 #28
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_31167413
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:13 schreef Kiegie het volgende:
Mooie actie.
Zou vaker moeten gebeuren.
Hippie.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:54:31 #29
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31167451
Ik vind het prima dat mensen tegen de Nederlandse inbreng in Irak etc is. Ben ik ook.

Maar waarom daar dan maar vernielzucht bij om de hoek moet komen kijken is mij een volkomen raadsel...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:05:22 #30
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_31167660
Ik ben trouwens benieuwd, of men doorheeft dat men deze banden kan beschouwen als zinloze milieuverontreiniging.

U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
pi_31167815
Mooie actie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:21:33 #32
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31168004
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat zijn bijvoorbeeld van die gasten die s'nachts bij fokkerijen over de hekken klimmen en alle kooien openzetten, met als gevolg dat alle beestjes de natuur insprinten en daar doodgaan van de honger omdat ze niet gewend zijn aan het leven daar...

Of, extremer, van die mensen die recentelijk nog het lijk van de moeder van een fokker uit haar graf haalden en de fokker daarmee chanteerden om zijn bedrijf te sluiten...
Nee, dat geloof ik niet, of wil ik niet geloven. Dat is zó ziek.

Ik vind trouwens dat we de term 'terrorisme' veel te vrij gebruiken.
pi_31168238
Klote actie waar niemand wat aan heeft, wij als gemeenschap niet, en ik snap niet wat hun op deze manier van schade toebrengen willen bereiken. Ja het nieuws halen ze omdat ze zelf een persbericht naar het ANP hadden gestuurd, anders had de marrachause dit natuurlijk nooit naar buiten gebracht, want ook dit geeft natuurlijk weer aan dat niets 100% te beveiligen is en we maar in een schijnveiligheid leven.

En wat defensie betreft, dan had men dienstplicht niet moeten afschaffen dan hadden er nog genoeg dronken militairen op stroe rondgelopen, die dit mischien wel gezien zouden hebben.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:47:37 #34
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_31168503
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:12 schreef Meki het volgende:
Mooie actie
Waarom precies?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_31169060
Hey, wat is dit nou?
Bewaken we onze legerbases niet meer?
Goed nieuws voor de Hofstadgroep.

En maar blijven beweren dat defensie een verzameling professionals is.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:19:54 #36
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31169158
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef Tamagotchi het volgende:
Hey, wat is dit nou?

Het is wachten op spc enzo
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_31169166
480 voertuigen en laten we voor het gemak even uitgaan van 4 banden per voertuig....

De jongens en meisjes zijn wel even bezig geweest zonder hinderlijke aanwezigheid van bewakers en zo.. Prachtig, only in The Netherlands.
Fuckin' amateurs.
pi_31169308
Met 10 man duurt het ongeveer eenn half uurtje, half uurtje nog sluipen enzo en je bent binnen een uur weer klaar.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:25:38 #39
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31169325
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef Tamagotchi het volgende:
Hey, wat is dit nou?

Ja.. alleen jammer dat door bezuinigingen etc. de bewaking vaak wordt uitbesteed aan een particuliere rent-a-cop
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_31169366
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:25 schreef nixxx het volgende:
Ja.. alleen jammer dat door bezuinigingen etc. de bewaking vaak wordt uitbesteed aan een particuliere rent-a-cop
en daarom blijf ik zeggen: herdershonden op het terrein laten lopen.
pi_31169460
Jezus, en dat moet ons land verdedigen? Ze kunnen niet eens hun eigen materiaal bewaken. 480 legerwagens? Dat betekend dat er of een paar mensen de hele nacht bezig geweest zijn. Of dat er een enorme groep heel even bezig is geweest . Dat nou eentje heel even binnen kan glippen is een klein foutje, maar dit is echt een groffe fout.

Kunnen ze ook zo makkelijk bij de wapens en de munitie komen op dat kamp? Of en passant even een F-16 saborteren?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:32:20 #42
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31169525
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kunnen ze ook zo makkelijk bij de wapens en de munitie komen op dat kamp? Of en passant even een F-16 saborteren?
Wapen en munitieopslag is over het algemeen wel met alarmen beveiligd, maar gezien die diefstal van honderde glock-pistolen werkt dat ook niet altijd F-16's saboteren schijnt ook een koekie te zijn..

Met scherp of rubberen kogels schieten lijkt me wel een mooie oplossing. Misschien ook wel goede training.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_31169572

Die beesten werken prima. Een keer bij een discotheek wat reljeugd, politie er bij, maar die worden keihard uitgelachen. Tot er een agent kwam met zo'n beest en 1 zo'n raddraaier een hond aan z'n arm had hangen....toen als 1 man stapte de hele groep een paar stappen achteruit. Gave beesten.

Feit blijft wel dat het natuurlijk nogal stom is dat iedereen daar even op dat terrein kan komen (en ook weer verlaten) zonder dat er iets gemerkt is. Als je er bewaking neerzet vind ik het prima als men een waarschuwingsschot in het been geeft, moet je er maar niet binnensluipen.
pi_31169606
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef nixxx het volgende:

[..]

Wapen en munitieopslag is over het algemeen wel met alarmen beveiligd, maar gezien die diefstal van honderde glock-pistolen werkt dat ook niet altijd F-16's saboteren schijnt ook een koekie te zijn..

Met scherp of rubberen kogels schieten lijkt me wel een mooie oplossing. Misschien ook wel goede training.
Hoe willen ze gaan schieten als ze niet eens in de gaten hebben dat ze er zijn?

Misschien ga ik ook maar ff een tank jatten, heb ik ook geen last meer van parkeerproblemen. Hoewel zijn SUV's en dieselwagens al verboden in de binnensteden? Want dan zal ik met een tank wel helemaal een vette bon krijgen....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:39:29 #45
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31169736
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoe willen ze gaan schieten als ze niet eens in de gaten hebben dat ze er zijn?
Dat komt dus doordat er niemand is op zo'n kazerne behalve de particuliere bewaking. Heb het niet gelezen, maar zal wel in het weekend geweest zijn.. edit ja dus.. weekend.. voorspelbaar
quote:
Misschien ga ik ook maar ff een tank jatten, heb ik ook geen last meer van parkeerproblemen. Hoewel zijn SUV's en dieselwagens al verboden in de binnensteden? Want dan zal ik met een tank wel helemaal een vette bon krijgen....
Succes maar het is niet verboden hoor GL heeft haar zin nog niet gehad
pi_31169758
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Want dan zal ik met een tank wel helemaal een vette bon krijgen....
Das het mooie, die wordt doorgestuurd naar Defensie want jij bent de eigenaar helemaal niet
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:39:14 #47
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31175075
deze terroristen mogen ze wat mij betreft zonder pardon naar een werkkamp sturen voor een x aantal jaren.
Wat heeft dit nu weer voor zin deze stupide acties?

Het word eens tijd dat het leger zelf weer de acht gaat houden ipv deze laat uitbesteden door een particulier beveiligingsbedrijf.
Ik ben voor de instructie: Halt, wie daar!! Geen reactie nog eenmaal. Daarna gericht schieten.

En die zgn anti-militairistische groepering is lijkt mij toch duidelijk links daar deze gelieerd is aan een andere linkse actiegroep. Dit ff voor de nitwits die ontkennend bezig zijn.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_31176020
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
deze terroristen mogen ze wat mij betreft zonder pardon naar een werkkamp sturen voor een x aantal jaren.
Wat heeft dit nu weer voor zin deze stupide acties?

Het word eens tijd dat het leger zelf weer de acht gaat houden ipv deze laat uitbesteden door een particulier beveiligingsbedrijf.
Ik ben voor de instructie: Halt, wie daar!! Geen reactie nog eenmaal. Daarna gericht schieten.

En die zgn anti-militairistische groepering is lijkt mij toch duidelijk links daar deze gelieerd is aan een andere linkse actiegroep. Dit ff voor de nitwits die ontkennend bezig zijn.
Hoe komen jullie toch steeds op terroristen? Het zijn een paar debielen, ok. Maar ze terroriseren toch helemaal niemand Het woord betekent daadwerkelijk iets hoor, het is geen krachtterm voor hoe erg je een groep wel niet vindt.
Dus...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:14:38 #49
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31176164
iemand of een groepering die door gewelddadige acties of pogingen om angst aan te jagen, hun (politieke/religieuze) punt door proberen te drijven, dat vind ik terroristen
pi_31176201
Geweldadig ja, maar banden leksteken daar is nog nooit iemand aan doodgegaan.

Vandaag in Bagdad zijn 50 mensen omgekomen door een man die midden op straat zijn eigen banden lek stak
Dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')