Vast feestavond elementquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:59 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat bij een volgend feestje Roel en Linda wederom ladderzat in elkaars armen eindigen....
Hij is een loser, maar ik hoop zó dat het hem luktquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:59 schreef APK het volgende:
Nee eerst Dido weer inpakken en haar hockeyhartje helemaal slopen.![]()
Ze scheppen wel een verwachtingspatroon zo...quote:
NU een Dido actionfiguur voor maar 29,95quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Zeg kun je ook een Dido kopen in de winkel
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, ik wil de oude Roel terug.
Alweer een leuke gozer die door zo'n keiharde Nederlandse kenau gesloopt wordt.![]()
volgens mij ben jij superman ofzo...quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Streamverslagen van maandag 3 oktober 2005
Ja, hoor, bij de Blokker. Je moet vragen naar een strijkplankquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Zeg kun je ook een Dido kopen in de winkel
Nee hoor... Veel onthouden en hopen op stiltes. En die waren er gelukkig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij ben jij superman ofzo...![]()
Gelukkig hoeven we het niet elkaar eens te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:56 schreef robster16 het volgende:
[..]
Vind ik niet waar. Ze duwde Roel verre van weg de afgelopen dagen. En ik wil dit helemaal niet in een ding omturnen van dido-liefhebbers tegenover roel-liefhebbers, maar wat Roel deed is gewoon dom en slap. Ook al zou Dido het wat rustiger aan hebben willen doen een dagje, dan nog is dat geen reden voor Roel om dan maar WEER op de eerste de beste andere beschikbare te kruipen. Ik kan Dido haar reactie echt niet kwalijk nemen...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
... En misschien pist ie de baby wel onder...
Dido: Er zit een banaan in m'n oor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef jessie het volgende:
Dido heeft wel erg zware wenkbrauwen. Tis net Bert van Ernie.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze scheppen wel een verwachtingspatroon zo...
De volgende keer verwacht ik sex van die twee. En misschien pist ie de baby wel onder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |