Die moest piesen in haar broek van het lachenquote:
Tanja pieste zowat in haar broek van het lachenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
Hoe reageerde die dan?
Roel heeft idd een zeer kwade dronk.... Ik kan daar eerlijk gezegd ook niet zo goed tegen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij is echt agressief. De vorige keer gooide hij ook bierflesjes over de schutting.
Heb ze vroeger vaak genoeg in de kroeg gezien, elke week weer een beetje pesten, beetje toelaten en lekker hard terug halenquote:
Ik vind het jammer, ik wil de oude Roel terug.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:51 schreef Rica het volgende:
Fijn toch zo'n masochistje die als je hem afzeikt 'sorry' zegt en om meer vraagt.
Die stiltes waren heerlijk. Die heb je wel nodig met streamverslagenquote:
Slaap lekker...quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:55 schreef Marrije het volgende:
Helaas, had graag nog wat langer geluisterd naar het gezemel van Dido & Roel, maar moet echt naar bed. Welterusten![]()
Vind ik niet waar. Ze duwde Roel verre van weg de afgelopen dagen. En ik wil dit helemaal niet in een ding omturnen van dido-liefhebbers tegenover roel-liefhebbers, maar wat Roel deed is gewoon dom en slap. Ook al zou Dido het wat rustiger aan hebben willen doen een dagje, dan nog is dat geen reden voor Roel om dan maar WEER op de eerste de beste andere beschikbare te kruipen. Ik kan Dido haar reactie echt niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Dido ziet niet in dat het ook wel aan haar kan liggen, je kan een man niet blijven weg duwen en terug halen![]()
Roel voelde zich toch weer wat afgewezen en ik kan me die actie van hem wel voorstellen.
Dido speelde een spelletje en heeft verloren maar probeert via een achterdeur haar gelijk halen![]()
Eén flesje maar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:51 schreef schatje het volgende:
Hij is echt agressief. De vorige keer gooide hij ook bierflesjes over de schutting.
Jesus gast hoe noteer je dat zo snelquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Misschien vind ik mezelf wel te goed daarvoor en is het heel egoistisch. Ik ben op mijn hoede dat niemand me meer zeer doet en dan toch gebeurt het gewoon weer. Dat je er spijt van hebt en verdriet van hebt, maakt een hoop goed. Daarom ben ik ook niet meer kwaad."
Roel: "Het doet goed zeer kan ik je vertellen. Ik heb een belangrijke les geleerd dat het niet altijd lang leve de lol is. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. "
Dido: "Dat zei Linda ook. Precies hetzelfde. En tegen Linda zei ik hetzelfde. Het feit dat je er spijt van hebt en dat je hebt stom vindt. dat vind ik netjes en daarom ben ik gewoon niet meer boos. Maar met jou lag het anders dan met Linda, want op haar was ik nog niet eens kwaad. Ik weet dat jij er ook gee reet op kunt zeggen!"
Roel: "Klopt. Dit slaat nergens op. Ik ben nog nooit met een kater wakker geworden en dat ik me dan moet realiseren dat ik iets gedaan heb dat kut is gewoon."
ik schrok best wel evenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan moest er wel om lachen.
Maar ze lag wel zwanger op de grond (letterlijk dus)
Ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, ik wil de oude Roel terug.
Streamverslagen van maandag 3 oktober 2005quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:56 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Jesus gast hoe noteer je dat zo snel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |