Soms zeggen plaatjes meer dan duizend woordenquote:
Volgens mij is ze nog wel lichtelijk aangebrand.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:45 schreef Falco het volgende:
Ik-ben-er-echt-niet-meer-kwaad-om, maar wel blijven doorzeiken!
Of als ie dadelijk dido 'linda' noemt per ongeluk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou wel mooi zijn als Roel nou in slaap viel tijdens het gesprek.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef APK het volgende:
Dido is gewoon verliefd op Roel.![]()
Ze is er héééééélemaal klaar mee. [afbeelding]
Als Roel nog een paar dagen door het stof kruipt mag hij weer een keer tegen haar aan in slaap vallen, haar masseren of iets anders voor haar doen.
Gelukkig komt er intussen wel weer een feestje waarbij Roel uit frustratie helemaal uit zijn plaat gaat.![]()
Inderdaad, hij is echt pathetic.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Roel buiten het huis een ongelooflijke volgzame nerd is die alle kraakverhalen van zijn broer heeft geleend ofzo...
Chantal de stookster kwam daar als eerste mee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef Marrije het volgende:
Dido heeft het erover dat iedereen Lieske uit de kamer heeft gehouden toen Roel met Linda zoende, zodat zij (Dido) er niet achter zou komen dat ze gezoend hadden...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Of als ie dadelijk dido 'linda' noemt per ongeluk.
Maar Dido ziet niet in dat het ook wel aan haar kan liggen, je kan een man niet blijven weg duwen en terug halenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:44 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik snap even niet waarom Dido hier de schuld krijgt. Het was de afgelopen dagen erg duidelijk dat ze meer richting elkaar groeiden, met die massage en die nacht samen slapen etc etc. En dan flikt Roel zo iets stijl en karakter-loos. Ik vind dat Dido goed recht van spreken heeft. De formuleringen zijn misschien soms wat dommig, maar Roel is hier in mijn ogen het zwakke vlees hoor, oftewel de slappe lul...
wat een onwijs lieve smiliequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef APK het volgende:
Dido is gewoon verliefd op Roel.![]()
Ze is er héééééélemaal klaar mee. [afbeelding]
Als Roel nog een paar dagen door het stof kruipt mag hij weer een keer tegen haar aan in slaap vallen, haar masseren of iets anders voor haar doen.
Gelukkig komt er intussen wel weer een feestje waarbij Roel uit frustratie helemaal uit zijn plaat gaat.![]()
nou je had Tanja's reactie moeten zien:)quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Dido gaat nu over op het aspect van het fysieke geweld van Roel.
Het een zwangere vrouw op de grond gooien is gewoon niet erg grappig
Dat denk ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Dido ziet niet in dat het ook wel aan haar kan liggen, je kan een man niet blijven weg duwen en terug halen![]()
Roel voelde zich toch weer wat afgewezen en ik kan me die actie van hem wel voorstellen.
Dido speelde een spelletje en heeft verloren maar probeert via een achterdeur haar gelijk halen![]()
Ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Chantal de stookster kwam daar als eerste mee.
Fijn toch zo'n masochistje die als je hem afzeikt 'sorry' zegt en om meer vraagt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef APK het volgende:
Hoer op met je kutspamquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:50 schreef jordidop het volgende:
Wat een weldoeners allemaal, weet je nog dat gedoe in het bad van vorig feestje?????
http://www.companydesign.nl/weblog/weblog.html
Hij is echt agressief. De vorige keer gooide hij ook bierflesjes over de schuttingquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Dido gaat nu over op het aspect van het fysieke geweld van Roel.
Het een zwangere vrouw op de grond gooien is gewoon niet erg grappig
Het is inderdaad errrugg vervelendquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... ik kap even met het streamverslag. Kan het niet meer aanhoren
Hij heeft idd een kwade dronkquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:51 schreef schatje het volgende:
Hij is echt agressief. De vorige keer gooide hij ook bierflesjes over de schutting.
Hoe reageerde die dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:50 schreef Wup het volgende:
[..]
nou je had Tanja's reactie moeten zien:)
en wat doet-ie, hij gebruikt dezelfde acties waar hij zich niets van kan herinneren, als excuus c.q. verklaring ("dat was een reactie op jouw kille houding die dag").... fout, fout foutquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef bemeall het volgende:
Roel heeft gewoon teveel gezopen en daardoor een hoop kapot gemaakt. Nu weet ie d'r allemaal niks meer van. Maar dat ie de volgende keer bij zichzelf denkt ik zal maar eens wat minder zuipen... vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |