vorige deeltjesquote:Ford 302 Roller Block
4340 Forged 3.4" stroke crank
4340 Forged H-Beam Rods
Forged dish top blower pistons 8.5:1
Clevite H-series main and rod bearings
Edelbrock Victor Jr. aluminum heads, 210cc runners with 2.05"/1.60" valves
Crane Aluminum Roller Rockers
Manley 4130 Pushrods
Comp. Cams hydraulic roller blower cam .540"/.563" lift, 224deg/232deg @.050,286deg/294deg adv. dur. 112 L/C
Canton 7qt. rear sump pan
Weiand 6-71 Supercharger
2x4 barrel 600cfm King Demon Carbs
631hp @ 6,500 rpm
519 tq @ 5,000 rpm
Ja hoer, omdat ik dat mens ging uitkafferen dat wij zeker wel studenten zijn en dus voor 7 euro ipv 18 euro naar binnen mochtenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wanneer leer je het nou: Het is [PTA SC] Ford Mustang @ 631HP
Alsof jij er toen al bij wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]SC is iets van de laatste tijd, vroegah was het altijd slowchat
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSILook
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Slowchat] MG XPower SV, 5.0 V8 @ 410 PK
[Chat] PTA Slowchat Emme Lotus 422T
[SLOWCHAT] Audi A8 4.2 V8 @ 430nm
[Slowchat Deel 44]De machtige Volvo 440!
[Slowchat deel 45] De Rover 45
[Chat] Deel 4,6 liter Ford Mustang GT V8 400 PK.
[Chat] PTA Slowchat Alfa Romeo 147 GTA
[PTA Slowchat]Chevrolet Tahoe Vortec 4800 V8 engin
[Chat] PTA Slowchat Lotus Elise 49
[CHAT] Ferrari F50
hij was er toen bij ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Alsof jij er toen al bij was![]()
We hebben er [PTA SC] van gemaakt omdat je dan meer tekens in je titel kwijt kan.
He dat hoeven zij niet te wetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ja hoer, omdat ik dat mens ging uitkafferen dat wij zeker wel studenten zijn en dus voor 7 euro ipv 18 euro naar binnen mochten![]()
Wanneer leer je het nou: Het is [PTA SC] Ford Mustang @ 631HP
He koest jij he tegen hemquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Alsof jij er toen al bij was![]()
We hebben er [PTA SC] van gemaakt omdat je dan meer tekens in je titel kwijt kan.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef Ballebek het volgende:
He TF: Moet jij niet weer is meedoen aan het WK Greppellegge?
quote:Uw zoekbewerking - greppellegge - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
Gespeld in achterhoekse style he...quote:
in enschede praten we nog gewoon abn, nou ja iets wat er in de buurt komt danquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gespeld in achterhoekse style he...
Dan moet je de moddervette van Daele hebbe
enschede is geen achterhoekquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gespeld in achterhoekse style he...
Dan moet je de moddervette van Daele hebbe
dan issut logisch hequote:
Maar dit kon ik niet laten schietenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in enschede praten we nog gewoon abn, nou ja iets wat er in de buurt komt dan![]()
Heb je weer een muntje gekregen van je moeder?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef BazzoS het volgende:
ah lekker zo'n Grolsch na een dag hard werken
muntje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je weer een muntje gekregen van je moeder?
quote:
quote:Bas | zegt:
muntje?
VINK .:: Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol ::.[externe speler] zegt:
ohw, jullie noemen dat penningen natuurlijk
Bas | zegt:
Bas | zegt:
nee ik snap er geen tiet van
VINK .:: Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol ::.[externe speler] zegt:
je weel wel, die schijfjes waarmee je in "de discotheek" een biertje kunt halen
En u is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Mustang, the poor man's rolls.
Ballebek: ..
Mukie: ein aardig kindj, ein knap gezicht en om den kop (g)ein deukske
nietes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
De rest van het MSN gesprek zal ik maar niet posten anders gaat Bassie ook zo af.
Nerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:23 schreef BazzoS het volgende:
2qt2bstr8: stel je even voor
IF vrouwelijk
{
then $PICTURE
}
ELSE $NO_PICTURE
Ja, en ik krabbel ze nu op papier en op de pc en dan bouw ik ze van staalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Botenbouwertje
Boten bouwde ik vroeger toen ik klein was, van Lego
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, en ik krabbel ze nu op papier en op de pc en dan bouw ik ze van staal.
Nerden blijft hobby hier.
ik ben een kindquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Mustang, the poor man's rolls.
Ballebek: ..
Mukie: ein aardig kindj, ein knap gezicht en om den kop (g)ein deukske
Gewoon voor de lol erbij neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
een waterleidingcollega bouwde boten van houtvletjes
ja en nee. Hij kon zn geld er mee verdienen, en hij is er bepaald niet minder van geworden.. Ken niet zoveel monteurs met een nieuwe mercedes en een eigen grote yacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol erbij neem ik aan?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
Nog even snel een eind breien aan mijn verslag.
Ik heb zo'n teringhekel aan verslagen typen eh.
Doe je een technische opleiding, krijg je alleen je 4 studiepunten van 2 weken studiereis naar Frankrijk als je een verslag typt [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja en nee. Hij kon zn geld er mee verdienen, en hij is er bepaald niet minder van geworden.. Ken niet zoveel monteurs met een nieuwe mercedes en een eigen grote yacht.
en toen dronken we bier en toen gingen we slapen en toen werd ik gebedl door mn moeder die vertelde dat ik mijn zakdoek vergeten was en toen moet ik nieuwe kopen en toen zijn we naar de winkel gegaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
Nog even snel een eind breien aan mijn verslag.
Ik heb zo'n teringhekel aan verslagen typen eh.
Doe je een technische opleiding, krijg je alleen je 4 studiepunten van 2 weken studiereis naar Frankrijk als je een verslag typt [afbeelding]
In het Engelsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en toen dronken we bier en toen gingen we slapen en toen werd ik gebedl door mn moeder die vertelde dat ik mijn zakdoek vergeten was en toen moet ik nieuwe kopen en toen zijn we naar de winkel gegaan
Toch niet die varkenskop eh?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zn had zn hoofd moeten zien
*zoekt foto van betreffende collega*
Nee, de walrussenkopquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch niet die varkenskop eh?![]()
Als je zo'n vent ziet MOET hij gewoon Me:rcedes rijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de walrussenkop
[afbeelding]
Wil je mn oud collega die de dubbelganger van Danny Rook is ook zien?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de walrussenkop
[afbeelding]
Wil je mn oud collega die de dubbelganger van Danny Rook is ook zien?
T was overheid hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moeten jullie niet werken
En hij lijkt voor geen meter.
Ons land gaat kapot aan mensen zoals jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T was overheid hoor
Zelfs ik vond dat er daar te weinig gebeurde
Mooi zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ons land gaat kapot aan mensen zoals jij.
Zo gebruik ik IE alleen om te bankieren en om op webdata te komen van mijn schoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
maar uiteraard heb ik reeds enige tijd het gebruik van IE afgezworen, tenzij om foto's te uppen op MSN of om kenteknd te checken bbij RDW
Heb je nou ook bezoekers op je site of is het gewoon voor jezelf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ik dus wel. bij elke foto een linkje naar de eigenaar, indien mogelijk
Maar eerst julie van deze post uit de oude doos laten genietenquote:Op zaterdag 9 maart 2002 11:20 schreef tufkak het volgende:
Tijdens de penetratie heb ik nog nooit gefaked, maar toen ik op een dag gepijpt werd door mijn toenmalige vriendin, en ze van me verwachtte dat ik op haar gezicht klaar kwam, heb ik haar ondergeroggeld ipv. ondergespoten, omdat ik haar mijn zaad niet waard vond.
En ipv Ford de schuld te geven kwam hij nu op het idee dat hij beter nog een auto erbij moest kopenquote:For Tuesdays and wet November days and negotiating-mini-roundabout days I needed some back-up. I needed something else.
Je bent er blij mee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:03 schreef Hugster het volgende:
gisteren de zijkant van een volvo 440 eruit gereden op de amsterdamse straatweg
Mag ik lekker zelf alle schade gaan betalen![]()
Nee natuurlijk niet maar wat kan je er aan doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je bent er blij mee?
Btw, zelf schade?
Hoe deed je dat dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar wat kan je er aan doen?
Het was niet mijn auto, en mijn WA dekt geen schades aan motorvoertuigen die je zelf bestuurd, ookal zijn ze niet jouw eigendom.
Geen letsel enz, busje kwam in mijn zijkant schuiven, schade aan busje dus gedekt door autoverzekering maar de 440 waar ik in reed niet.
Da's beter toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:58 schreef Ballebek het volgende:
Haha, beter,
Ze hebben een rekenfout gemaakt in de hyptheekofferte en het rente % niet goed aangepast.
Gevolg: 70 euro minder per maand
Kreeg net een brief met de correctie...
Wegrijden uit parkeerplaats, hij dacht dat dat hij er nog wel even voor kon... niet dusquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:03 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Da's beter toch?Gefeliciteerd!
Oh...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
![]()
Zelf uitgerekend: Na belastingaftrek is het 22 euro
Toch weer 1,5 kaartje voor Essenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:06 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Oh...![]()
Nou ja... Altijd beter als niets!!!![]()
OMFG heb je je rechten weer terug gekregen van Rickquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wegrijden uit parkeerplaats, hij dacht dat dat hij er nog wel even voor kon... niet dus.
Wat een hoerencollege heb ik net gehad zeg.
Het is echt net een vrouw he. Alles doorlulle. Achja. Heb mn pc nu dicht getimmert. Maarja als men wilt kom je er toch nog in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMFG heb je je rechten weer terug gekregen van Rick
Ik mag zo nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wegrijden uit parkeerplaats, hij dacht dat dat hij er nog wel even voor kon... niet dus.
Wat een hoerencollege heb ik net gehad zeg.
mooie vrouw, eva mendesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:08 schreef hermandeperman het volgende:
Als je naar http://forumtools.phserver.net en de boel installeert krijg je:
[afbeelding]
Dus de PI's bij je "snel reageren" gebeuren, en die "rode" knop, als je daarop ramt komt de quote gewoon in je "snel reageren" box te staan, en dus je dus zonder problemen ook meerdere quotes in 1 post planten...
En nee, ik had geen zin om te resizen![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar eerst julie van deze post uit de oude doos laten genieten
nu echt weg
En gebakken spekkies, boontjes, uien en champignons erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
schnitzel, aardappelschijfjes, en doperwtjes met worteltjes
ook lekker, maar dat zit er nu ff niet bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En gebakken spekkies, boontjes, uien en champignons erbij.![]()
your loss...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ook lekker, maar dat zit er nu ff niet bij
zonderd ed operwtjes en wordeltjes, maar met spekjes, da's Sandra haar specialieteit. Soms ook met satésaus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
schnitzel, aardappelschijfjes, en doperwtjes met worteltjes
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Voor herman: de beer van Benschop
Lang verhaal... nu even geen zin in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe komt Terberg en/of Benschop aan die beer?
Heb je daar een complete foto van?quote:edit: hij staat trouwens op de klassieker van de familie zelf
rick is mn buddy mênquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:40 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Het is echt net een vrouw he. Alles doorlulle. Achja. Heb mn pc nu dicht getimmert. Maarja als men wilt kom je er toch nog in.
Ja, meerdere zelfs. Het is een van mn favorieten in het oldtimercircuit. Al die lui met hun oude Scania neusjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lang verhaal... nu even geen zin in.
[..]
Heb je daar een complete foto van?
satésausquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonderd ed operwtjes en wordeltjes, maar met spekjes, da's Sandra haar specialieteit. Soms ook met satésaus.
Vanavond ga ik weer pannenkoeken met kroketten en frikandellen maken
Is dit een automaat of nog een handbak?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, meerdere zelfs. Het is een van mn favorieten in het oldtimercircuit. Al die lui met hun oude Scania neusjeseen Terberg is veel gaver
Geen idee. Fuller 542cma. google maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dit een automaat of nog een handbak?
Je kunt toch gewoon even naar binnen loerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee. Fuller 542cma. google maarIk heb haar helaas nooit horen rijden, dus ik weet het echt niet.
hoesten, snotneus, misselijk en koppijn ofwel griep genoemdquote:
Mja, 1 is net op het randje hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoesten, snotneus, misselijk en koppijn ofwel griep genoemd
Meest vervelende wat er is, aangezien ik voor de rest echt nooit ziek ben
Kan dr niet tegen dat ik thuis moet zitten, dan ga ik toch altijd iets doen, maar dan voel ik me weer schuldig, omdat ik dan net zo goed had kunnen gaan werken
Achja, 1 ziekdag per jaar moet kunnen toch?
Zeg, moet jij geen plastic gaan verbranden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef BazzoS het volgende:
Ik ben ook bijna nooit ziek
Behalve dan als ik iets binnen krijg wat pinda's of noten bevat.
we verbranden daar geen plastic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, moet jij geen plastic gaan verbranden?![]()
.
Wat voor 'n project ben je mee bezig?quote:
Heb er momenteel 3 lopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat voor 'n project ben je mee bezig?
Heel verstandige beslissing.quote:Ik heb "min of meer" besloten mijn vak dat op dinsdag van 16.45 tot 19.30 college heeft maar te laten vallen
Je leert economisch denken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet 5 liter motor ilie hebben, kunnen ze die alleen maar in bussen van 4 liter leveren of van 1 liter, maar ik wil eigenlijk 6 liter hebben. 2 bussen van 4 liter zijn nouwelijks duurder als 1x 4l en 2x 1l, dus ik denk dat ik straks 8 liter olie heb![]()
Meer uitleg en in lekentaal svpquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb er momenteel 3 lopen.
1 over een draagvleugelboot (hydrofoil)
1 over de constructie van een drogeladingschip
1 over de ontwikkeling van de containerschepen ansich.
[..]
quote:Heel verstandige beslissing.
Dat zijn toch ook geen tijden voor een blanke.
Daarom, alles wat ik over heb verkoop ik aan mn pa voor de volle mep 8) kan hij t in z'n Volvo flikkeren, want aan 1 liter reserve heb ik genoeg, de afgelopen 23.000km heeft mn auto maar 1.5liter olie verbruiktquote:
En ik had al zo m'n best gedaan het in lekentaal te roepenquote:
Ik zou niet weten wat ik aan Rutte zou moeten vragenquote:[..]* Xtreem doet maar even geen uitspraken
Wat doe jij maandag (zie sig)
draagvleugelboot? en de andere twee snap ik na een keertje extra lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik had al zo m'n best gedaan het in lekentaal te roepen. Wat snap je er niet aan dan?
[..]
Waarom heb bier zo duur is?quote:Ik zou niet weten wat ik aan Rutte zou moeten vragen.
Ik snap het wel? Maar ik heb dan ook les in bootjes gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik had al zo m'n best gedaan het in lekentaal te roepen. Wat snap je er niet aan dan?
Of hij Xtreem een goede kandidaad lijsttrekker vindquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik aan Rutte zou moeten vragen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of hij Xtreem een goede kandidaad lijsttrekker vind
Een draagvleugelboot is zo'n scheepje:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
draagvleugelboot? en de andere twee snap ik na een keertje extra lezen![]()
Maar ik bedoelde vooral wat die projecten inhouden? alleen wanden tekenen, heel schip ontwerpen, basis structuren of... ?
Dat hoef ik niet aan hem te vragenquote:[..]
Waarom heb bier zo duur is?
Wat heb jij voor les in bootjes gehad?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap het wel? Maar ik heb dan ook les in bootjes gehad
[..]
Of hij Xtreem een goede kandidaad lijsttrekker vind
Ah, jouw tekeningen/cad bestanden gaan ook echt gebruikt wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een draagvleugelboot is zo'n scheepje:
[afbeelding] Die moet ik gewoon vanaf 0 ontwerpen. Heb alleen een paar eisen van de klant (Connexxion in Velsen) .
Dat project van die constructie is checken of de constructie die een docent geschetst heeft afdoende is. En dan toetsen of hij aan bepaalde klassen voldoet. Dus bijvoorbeeld de ijsklasse van Finland of de klasse die je nodig hebt om door het Panama-kanaal te mogen varen.
Het project over de containerschepen is een beetje een zielig project wat mij betreft. Volgens mij hadden ze nog wat punten te weinig om te kunnen halen dus hebben ze dit maar verzonnen.
Yeps en Yeps. Er dobberen zelfs al wat scheepjes rond waar ik wat aan geprutst hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, jouw tekeningen/cad bestanden gaan ook echt gebruikt wordenIs dat trouwens ook wat je na deze studie zou (kunnen) gaan doen als werk?
Dobberen.... De motor was niet goed bevestigd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yeps en Yeps. Er dobberen zelfs al wat scheepjes rond waar ik wat aan geprutst heb!
Tie Wrapjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dobberen.... De motor was niet goed bevestigd?
* Xtreem is college volgen
scherpquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dobberen.... De motor was niet goed bevestigd?
* Xtreem is college volgen
Geen idee, dat waren de dagen dat ik in huis aan het klussen wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb jij voor les in bootjes gehad?.
En Exceem vind ik meer iemand voor de schoonmaak.
Dan is die neef OF niet van jouw leeftijd OF geen kapitein...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
toch wel!
En echt niet aalleen veerpontjesVoor mn stage aan boord van een aardappelboot geweest, dat was gaaf
En een neef van me is kapitein bij Wagenborg, bij een schip wat de hele wereld rondvaart
1 kapitein is er maar aan boordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij is inderdaad een stuk ouder. Maar ze hebben toch 3 kapiteins op zo'n boot of zo? Geen idee op welke hij vaart.
En die aardappelboot was een vrij reguliere aardappelboot. coaster dus. In Beverwijk geladen, ging naar LIbië of zo.
oh, dan is ie stuurmanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1 kapitein is er maar aan boord.
En wel 2 stuurmannen, soms 3.
Bij Wagenborg zijn ze vaak 3 of 4 maanden op en dan 2 thuisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, dan is ie stuurman
Tsja, ik heb het ook maar van horen zeggen... Hij is zelf namelijk nooit thuis he
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef Fugie het volgende:
zuruck uit maastricht, kanker wat een lijpos daar
Terugquote:
Oud, maar iedere keer moet ik weer lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:31 schreef Giem het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/14.html
Dit is wel een mooie voor hier.. zonde van die auto![]()
Mijn vader is groentenboer. Moet ik een vruitmandje komen brengenquote:
Ik wilde kijken of ze echt wakker wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Fugie het volgende:
miss dat een Fruitmandje beter helpt mark
wtf is vruit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn vader is groentenboer. Moet ik een vruitmandje komen brengen
fruit maak je mij altijd blij meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Fugie het volgende:
miss dat een Fruitmandje beter helpt mark
Mijn vader heeft een hele winkel vol liggenquote:
nee man mercedes ML je weet toch. Aanhanger er achter en klaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft je vader dan ook een hippe bestelbus?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is het nu wachten op de eerste SC-er die jou zijn banaan aan bied
straks komt zequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef ijsmeis het volgende:
Alllllleeeexxxxx, ik wilde Sandra iets laten zien:
http://members.home.nl/gbvandenberg/sandra1.jpg
Dat is toch dat my phony gebeuren ding gevalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef ijsmeis het volgende:
Alllllleeeexxxxx, ik wilde Sandra iets laten zien:
http://members.home.nl/gbvandenberg/sandra1.jpg
Phony jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch dat my phony gebeuren ding geval![]()
oja dat ding ja. Had mijn zusje veel van. Als ze vervelend was knipte ik altijd een stukje van die staart er van af. En vertelde dan van. ALS je nou heeeeeeeeeeeeeeel lief voor mij bent groeid die staart aanquote:
* Jofunu-kun Ook_Gek Officieel tot internet addict dooptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[img]48. (48) paarse_paashaas 43825 ( + 27 )
49. (49) U-lerZzZ 43478
50. (50) Cynix ® 43393 ( + 13 )
51. (51) Jordy-B 43185 ( + 22 )
52. (54) scanman01 43041 ( + 284 )
53. (52) sweek 43020
54. (53) ook_gek 42858 ( + 59 )
55. (55) Tiemie 42639 ( + 7 )
56. (56) HeatWave 42587
57. (57) ThE_ED 42001 ( + 11 )
[/img]
WHOOOHOOO ik heb nu ECHT geen leven meer
Goh, pikt jou zusje dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oja dat ding ja. Had mijn zusje veel van. Als ze vervelend was knipte ik altijd een stukje van die staart er van af. En vertelde dan van. ALS je nou heeeeeeeeeeeeeeel lief voor mij bent groeid die staart aan![]()
Ja zou ze kunnen doen ja maar dat deed ze nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Goh, pikt jou zusje dat?![]()
Ik zou direct achter je rug om ook iets kapot maken wat jou lief is...![]()
wat zieligquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oja dat ding ja. Had mijn zusje veel van. Als ze vervelend was knipte ik altijd een stukje van die staart er van af. En vertelde dan van. ALS je nou heeeeeeeeeeeeeeel lief voor mij bent groeid die staart aan![]()
Arm zusje... Als Ook_Gek dat niet had gedaan, had ze nu misschien wel haar mint-gave pony kunnen verkopen voor grof geld.quote:
hmmm goeie...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Arm zusje... Als Ook_Gek dat niet had gedaan, had ze nu misschien wel haar mint-gave pony kunnen verkopen voor grof geld.![]()
Ik was vroeger ook een duiveltjequote:
moet je eens opletten als ze hun hele familie mee nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef Ballebek het volgende:
Leuk hoor mijn turkse buren, alleen al die liters koffie en thee die het meebrengt met zich is wat minder.
Uren bezig geweest om weg te komen
Supermensen dat!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je eens opletten als ze hun hele familie mee nemen
Beter zo dan dat je je elke keer dreigen de hersens in te slaan als je je autodeur ook maar 1 keer te hard dicht trekt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Supermensen dat!
Echt blij met zulke buren zegmaar.
Ooit wel gehad ja, kan mij iets herrineren met een hakbijl...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter zo dan dat je je elke keer dreigen de hersens in te slaan als je je autodeur ook maar 1 keer te hard dicht trekt..
Hier maken ze alleen maar ruzie om 3u 's nachts, dat vrouw en kinderen het huis uit gezet wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Supermensen dat!
Echt blij met zulke buren zegmaar.
gi joe's ook?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ook gek stomme mongoolonbeschadigde My LIttle Pony's zijn tegenwooridg goud geld waard
Heb ik OOK nog ergens..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
pf, geen idee, dacht het wel. En het duurst van alles zijn complete Transformer poppetjes.
oe ik heb optimus prime nog as ik het goed hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
pf, geen idee, dacht het wel. En het duurst van alles zijn complete Transformer poppetjes.
Ik had er een heleboel.. en toen kwam er een hele grote oorloig.. nu heb ik er nog maar enkelen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe ik heb optimus prime nog as ik het goed heb
maar die ga ik toch niet verkopen![]()
das nostalgie
Ik heb een complete plank vol staan in Rotterdam.. Die blijven mooi staan tot ze idd wat waard zijn..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu trouwens op rommelmarkten allemaal speelgoedvrachtautotjes voor 5 of 10 cewnt aan het kopen.. en dan ze over ene paar jaar voor 10 euro per stuk weer verkopen
das winst maken
En dan bel je mij niet eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:13 schreef Ballebek het volgende:
Ik ben weg, Enzo kijken
Staat bij vriendin in de straat en is van kennis!
Britains tractoren in 1:32 zijn nu al goud geld waardquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een complete plank vol staan in Rotterdam.. Die blijven mooi staan tot ze idd wat waard zijn..
Ik doe wel de vertalingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef Mukie het volgende:
nah... ik hou um dan liever
ik duik weer mn bedje in
Dan kan ik morgen tenminste de bhv training uitzitten
Ohw, je bedoelt Bedrijfs Hulp Verleningquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe wel de vertaling![]()
Bedrijfs Hulp Verleing![]()
ik wist dat die opmerking kwamquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
Je gaat RSI kweken Mark?
En Fuckie, wat ben je toch lekker simpel.
kzat eerder te denken aan wat custom werk, heb alleen niet zoveel inspiratiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
Bij autostyle of Halfords hebben ze vast wel wat moois!
Zelf kloten met plastic en een aansteker ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
kzat eerder te denken aan wat custom werk, heb alleen niet zoveel inspiratie
Ik weet dat ze vroeger zeker niet lelijk was maar dat is fucking 10 jaar geleden bijna manquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef Fugie het volgende:
is ze lekker ?
Ik zeg wel dat mijn leven fuckt up is ben ik zo klaarquote:
Iets met in slaap gevallen he...quote:
Die ligt me een partij strak op de wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi gele koni'shoe is het met je sjoewe?
Hey alex? mag een open kooi ook?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch fijn, dat je lekker omhoog en om laag kunt, vooral als je op de ring zit
beter van niet.quote:
teveel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker geslapen mukie?
gerbilsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter van niet.
1/ dan krijgen ze het koud.
2/ sandra's ratje is overleden nadat die was ontsnapt
Mn broer heeft woestijnratjes gehad. een tipp: koop twee vrouwtjes. die neuekn niet met elkaar, zodat je na 2 maand 26 stuks hebt (zoals hij had). je kunt ook twee mannetjes kopen, maar die hebben ballen, en dat is lelijk, aangezien die op een gegeven moment 1/5 van het lichaan innemen, dan kun je zie neit mer oppakken zonder de hele tijd die baleln over je heen te voelen schuren.
Sorry, maar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter van niet.
1/ dan krijgen ze het koud.
2/ sandra's ratje is overleden nadat die was ontsnapt
Mn broer heeft woestijnratjes gehad. een tipp: koop twee vrouwtjes. die neuekn niet met elkaar, zodat je na 2 maand 26 stuks hebt (zoals hij had). je kunt ook twee mannetjes kopen, maar die hebben ballen, en dat is lelijk, aangezien die op een gegeven moment 1/5 van het lichaan innemen, dan kun je zie neit mer oppakken zonder de hele tijd die baleln over je heen te voelen schuren.
Je had kunnen bellen dan had je kunnen horen dat ik niet aan het slapen wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Iets met in slaap gevallen he...
Maare, ik was te laat was al weg. Jammergenoeg
tis maar waar je op let hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
oh wacht, jij vind het natuurlijk lekker de hel tijd twee balletjes in je hand te voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |