Ikzelf fake regelmatig. Vooral als ik moe ben en wat gedronken heb dan heb ik het na een tijdje penetreren echt gehad. Dus dan wil ik slapen en dan fake ik mijn orgasme.
Wie doet dat nog meer?
toedels,
makaken
quote:Je bent niet de enige, ben ook zeer benieuwd hoe hij als man zijnde een orgasme wil faken....
Op zaterdag 09 maart 2002 11:17 schreef StephanL het volgende:
Faken van orgasme bij mannenhier heb ik nog nooit van gehoord bij mannen, bij een orgasme bij mannen komt toch ook altijd sperma mee
Ik begrijp het niet echt
![]()
quote:Natuurlijk kan dat wel.
Op zaterdag 09 maart 2002 11:17 schreef StephanL het volgende:
Faken van orgasme bij mannenhier heb ik nog nooit van gehoord bij mannen, bij een orgasme bij mannen komt toch ook altijd sperma mee
Ik begrijp het niet echt
![]()
toedels,
makaken
quote:Maar na de sex is er toch een duidelijk verschil van de condoom zichtbaar als er wel of niet sperma inzit.
Op zaterdag 09 maart 2002 11:19 schreef makaken_ het volgende:[..]
Natuurlijk kan dat wel.
Ik doe het regelmatig en als er meer posts zijn zul je zien dat ik niet de enige ben.
Sperma wordt toch opgevangen in je condoom, daar merkt je vriendin toch niks van.toedels,
makaken
quote:Dan heeft die een kater
Op zaterdag 09 maart 2002 11:21 schreef daburnd het volgende:
kan je dan niet beter gaan slapen en de volgende morgen daaraan beginnen? het is maar een idee hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 09-03-2002 11:23]
quote:Dat wil ik ook het liefst. Maar dat wil zij niet. Ze dwingt me nachts na het uitgaan om sex met haar te hebben.
Op zaterdag 09 maart 2002 11:21 schreef daburnd het volgende:
kan je dan niet beter gaan slapen en de volgende morgen daaraan beginnen? het is maar een idee hoor.
toedels,
makaken
quote:Ze dwingt je
Op zaterdag 09 maart 2002 11:23 schreef makaken_ het volgende:[..]
Dat wil ik ook het liefst. Maar dat wil zij niet. Ze dwingt me nachts na het uitgaan om sex met haar te hebben.
En dat kan nogal moeilij zijn zoals jullie zelf weten.toedels,
makaken
quote:Dat kan natuurlijk ook.
Op zaterdag 09 maart 2002 11:32 schreef Vision het volgende:
een maat van me kent ook een gast die als ie geen zin meer heeft, nog even doggystyle doet en dan zijn op de rug van zijn vriendin spuugt. (en zegt dat ie klaargekomen is)
toedels,
makaken
Zo na drie keer op en neer net doen of je een orgamsme krijgt. Zie je het meisje vervolgens met zo'n blik van "Oh nee hé?"
quote:hou ten eerste eens op met 'toedels makaken' plz
Op zaterdag 09 maart 2002 11:35 schreef makaken_ het volgende:[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Wie faked er nou nog meer?toedels,
makaken
Enne.. ik heb nog nooit gefaked. Why? Omdat ik er altijd wel zin in heb
SJEEEEEES wordt wakker man... Zuip dan gewoon minder...
Faken ?? NOOIT VAN MIJN LEVEN !!
[Dit bericht is gewijzigd door Phreak op 09-03-2002 16:13]
quote:Alsof ze eerst de condoom bekijkt
Op zaterdag 09 maart 2002 11:22 schreef Knorretje het volgende:[..]
Maar na de sex is er toch een duidelijk verschil van de condoom zichtbaar als er wel of niet sperma inzit.
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 11:32 schreef Vision het volgende:
een maat van me kent ook een gast die als ie geen zin meer heeft, nog even doggystyle doet en dan zijn op de rug van zijn vriendin spuugt. (en zegt dat ie klaargekomen is)
Gaat vast makkelijker als je verkouden bent
Bij mijn vriendin fake ik nooit. Als ik geen zin heb, dan zeg ik dat gewoon en dan doenw e iets anders. Soms heb ik ook enorm zin in sex, maar hoef ik echt niet klaar te komen.
Mijn ex dacht wel dat ik af en toe vaker was klaargekomen, dan in werkelijkheid zo was. Kon het dan niet over mijn hard verkrijgen om haar te vertellen, dat het minder was. (dat zij dacht dat ik 2 of drie keer klaar was gekomen, terwijl dat 1 keer was).
Maar dat laatste is niet faken ... toch?
als je allebei eerlijk bent over wat je ervan vindt en niet liegt en iemand is niet tevreden, dan ga je daar toch gezellig aan werken?
ik heb geen ervaring, maar dat lijkt me juist enorm leuk.
quote:Ja ze dwingt me!
Op zaterdag 09 maart 2002 15:49 schreef Phreak het volgende:
Je meissie die je dwingt sex te hebben ?? en jij gaat daar niet op in ??????????SJEEEEEES wordt wakker man... Zuip dan gewoon minder...
Faken ?? NOOIT VAN MIJN LEVEN !!
toedels,
makaken
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 20:54 schreef makaken_ het volgende:[..]
Ja ze dwingt me!
dat is normaal gesproken de droom van iedere man.
Elke dag sex vind ik prima. Maar als ik niet wil, doe ik het niet. Lijkt me logisch.
Ze dwingt je, dus fake je maar... geez, wat een relatie zeg
quote:Dat is toch hartstikke lief van me. En wat een offer!
Op zaterdag 09 maart 2002 20:55 schreef Tijn het volgende:[..]
![]()
![]()
Elke dag sex vind ik prima. Maar als ik niet wil, doe ik het niet. Lijkt me logisch.
Ze dwingt je, dus fake je maar... geez, wat een relatie zeg
toedels,
makaken
quote:Misschien een cursus communicatie ofzo wat voor je? Waarom praat je niet gewoon met je vriendin zodat jij nix tegen je zin in hoeft te doen en zij geen nep-sex krijgt. Zo hebben jullie allebei nix!
Op zaterdag 09 maart 2002 21:00 schreef makaken_ het volgende:[..]
Dat is toch hartstikke lief van me. En wat een offer!
Zo zijn alle partijen tevreden, mijn vriendin krijgt haar sex en ik fake zodat het niet te lang duurt en ik voldaan kan slapen.
Ik vind dat niet raar hoor! Je moet wat overhebben voor je vriendin.toedels,
makaken
quote:dat zeg je nou ja! sniekie tuffiekakkie
Op zaterdag 09 maart 2002 11:20 schreef tufkak het volgende:
Tijdens de penetratie heb ik nog nooit gefaked, maar toen ik op een dag gepijpt werd door mijn toenmalige vriendin, en ze van me verwachtte dat ik op haar gezicht klaar kwam, heb ik haar ondergeroggeld ipv. ondergespoten, omdat ik haar mijn zaad niet waard vond.
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 16:56 schreef Vesper het volgende:
Ik heb één keer bewust gefaked; toen was ik het echt zó zat!! Er zat geen druppel meer in, en ik wou nog echt even een paar uurtjes slaap pakken.Bij mijn vriendin fake ik nooit. Als ik geen zin heb, dan zeg ik dat gewoon en dan doenw e iets anders. Soms heb ik ook enorm zin in sex, maar hoef ik echt niet klaar te komen.
Mijn ex dacht wel dat ik af en toe vaker was klaargekomen, dan in werkelijkheid zo was. Kon het dan niet over mijn hard verkrijgen om haar te vertellen, dat het minder was. (dat zij dacht dat ik 2 of drie keer klaar was gekomen, terwijl dat 1 keer was).
Maar dat laatste is niet faken ... toch?
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 21:11 schreef Intel-lekt het volgende:
De eerste twee keer heb ik het wel een soort gefaked. Het lukte gewoon niet omdat we aan elkaar moesten wennen. Nu spuit ik haar echter op gezette tijden he-le-maal vol.
quote:Sjezus...is het dan zo moeilijk nog ff door te knallen, en ff lekker te spuiten?
Op zaterdag 09 maart 2002 11:12 schreef makaken_ het volgende:
Hoi,Ikzelf fake regelmatig. Vooral als ik moe ben en wat gedronken heb dan heb ik het na een tijdje penetreren echt gehad. Dus dan wil ik slapen en dan fake ik mijn orgasme.
Wie doet dat nog meer?toedels,
makaken
quote:wat een bullshit! als jij echt niet wil.. kan ze je echt niet dwingen om een stijve lul te krijgen! of spalkt ze hem met ijlollystokjes en plakband?
Op zaterdag 09 maart 2002 20:54 schreef makaken_ het volgende:[..]
Ja ze dwingt me!
dat is normaal gesproken de droom van iedere man. maar niet elke zaterdagnacht als je moe bent en je hebt gezopen, dan wil je alleen nog maar slapen.toedels,
makaken
quote:Echte mannen met echte relaties gebruiken geen condoom.
Op zaterdag 09 maart 2002 11:19 schreef makaken_ het volgende:[..]
Natuurlijk kan dat wel.
Ik doe het regelmatig en als er meer posts zijn zul je zien dat ik niet de enige ben.
Sperma wordt toch opgevangen in je condoom, daar merkt je vriendin toch niks van.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptainSoup op 10-03-2002 10:21]
quote:je hebt groooot gelijk
Op zondag 10 maart 2002 10:16 schreef CaptainSoup het volgende:[..]
Echte mannen met echte relaties gebruiken geen condoom.
ja... kommaarkommaarkommaarkommaarkommaarkommaar
quote:Jezus wat een domme reactie, ik snap niet wat er mis aan is om soms sexs met je vriendin te hebben terwijl je er zelf op dat moment helemaal niet zo'n zin in heeft.
Op zondag 10 maart 2002 10:14 schreef MegA het volgende:[..]
wat een bullshit! als jij echt niet wil.. kan ze je echt niet dwingen om een stijve lul te krijgen! of spalkt ze hem met ijlollystokjes en plakband?
Je kan je vriendin toch neuken omdat ze dat zo graag wilt terwijl je er zelf niks voor voelt op dat moment. Ik begrijp het commentaar van die principe-neukers hier op fok echt niet. En ja in die hoedanigheid heb ik ook wel 's gezegd; zo klaar en nu slapen.
quote:wat is hier dom aan? hij zegt dat hij GEDWONGEN word! jij bent dom om te reageren zonder het voorgaande te lezen
Op zondag 10 maart 2002 10:42 schreef Sambal het volgende:[..]
Jezus wat een domme reactie, ik snap niet wat er mis aan is om soms sexs met je vriendin te hebben terwijl je er zelf op dat moment helemaal niet zo'n zin in heeft.
Je kan je vriendin toch neuken omdat ze dat zo graag wilt terwijl je er zelf niks voor voelt op dat moment. Ik begrijp het commentaar van die principe-neukers hier op fok echt niet. En ja in die hoedanigheid heb ik ook wel 's gezegd; zo klaar en nu slapen.
quote:Da's nu weer een beetje dom om te denken dat ik het voorgaande niet gelezen heb, mijn reactie was toch echt op het hele verhaal. Ik denk dat ik het zelfs zo goed gelezen heb dat ik wel begrijp wat de topicstarter bedoelt in plaats van me te hyperfocussen op het woord 'dwingen'.
Op zondag 10 maart 2002 10:44 schreef MegA het volgende:[..]
wat is hier dom aan? hij zegt dat hij GEDWONGEN word! jij bent dom om te reageren zonder het voorgaande te lezen
Jij hebt het over vrijwillige sex om je vriendin te plezieren
Je kan m'n reactie dus in het geheel van de topic zien, inclusief de dwang. Laten we vanaf daar weer met de discussie verder gaan.
quote:haha,
Op zondag 10 maart 2002 00:46 schreef Taz het volgende:
ik fake gewoon dat ik seks heb...
toedels,
makaken
Als het een keer niet gaat dan zeg ik na een tijdje gewoon dat het niet lukt, de partner kan toch wel de spasmen van een orgasme voelen......altans m,n laatste wel.
Faken zonder dat ze het merkt gaat dan toch niet.
Wel effe zeggen dat het niet aan haar ligt natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |